Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimarannalla läski löllyi

Vierailija
24.06.2009 |

Järkyttävän näköistä. Tilastot todellakin pitää paikkansa, liian moni suomalainen on liian lihava.

terv. normaalin BMI:n ylärajoilla itsekin

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alusta 106kg -> 88kg ja ensikesäksi aion päästä kutosella alkavaan painoon. Sitten vedän uimapuvun ylleni ja ylpeenä leikitän lapsia vedessä. Vielä en siihen kykene, juurikin tuon takia, että on niin huono itsetunto :(

Vierailija
22/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toissa päivänä eräällä Espoon uimarannalla myös eräs melkoisen suurikokoinen äiti bikineissä ja minä ajattelin että mahtavaa että hänkin lähtee lapsensa kanssa rannalle, koostaan/muiden arvostelusta välittämättä.

Kaikilla on oikeus nauttia kesästä ja jos jotakuta se ihan "oksettaa", niin se voi pysyä sitten itse poissa yleisiltä rannoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toissa päivänä eräällä Espoon uimarannalla myös eräs melkoisen suurikokoinen äiti bikineissä ja minä ajattelin että mahtavaa että hänkin lähtee lapsensa kanssa rannalle, koostaan/muiden arvostelusta välittämättä. Kaikilla on oikeus nauttia kesästä ja jos jotakuta se ihan "oksettaa", niin se voi pysyä sitten itse poissa yleisiltä rannoilta.

Vierailija
24/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mua suretti enempi se lihavien lasten määrä kuin aikuisten :(! Se on niiiiiin kurjaa, kun vanhemmat eivät edes lastensa hyvinvoinnin takia voi panostaa perheen ruoka- ja liikkumistottumuksiin!!!!

Vierailija
25/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vois yks meidän kaveri jeesustella meidänkin tytön lihavuutta, vaikka oikeasti tytön painokäyrä menee juuri nollakäyrää. Mutta kun kaverin mielestä vain laiha on kaunista, niin lapsissa kuin aikuisissakin, niin on useaan kertaan sanonut tyttöämme pyöreäksi, pullukaksi, rotevaksi jms.

Oma tyttönsä on TODELLA laiha

Vierailija
26/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsissa vain alkaa olla niitäkin, joilla on todellista, tuhoisaa ja surullista ylipainoa. Mitäpä sitä kieltämään.

Lopetetaan valkoisen viljan ja sokerin syöminen - ja syöttäminen. Jooko? Tähän jos kaikki lähtisivät mukaan, muuttuisi suomalainen katukuva ja "sairaalankäytäväkuva" nopeasti ja radikaalisti.

Herkuteltaisiin kermavaahdolla ja mansikoilla!

Vierailija
27/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös niitä äitejä, joilla on kieroutunut käsitys ihannepainosta.

Minulla on niitä pari kappaletta ihan lähipiirissä ja se on tosi surullista katsottavaa, lasten kannalta ainakin :( Mm. oman poikani (täyttää syksyllä 17) tyttökaveri on varsin sopusuhtainen, hyvin liikunnallinen ja kauniilla tavalla muodokas nuori, mutta tytön äitin mielestä tyttö on lihava ja vahtii tämän syömisiä minusta todella törkeällä tavalla.

Vierailija
28/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivotan kaikille läskeille hauskaa lomaa kyseisessä maassa. Siellä kansa on sinut painonsa kanssa eikä kukaan tosiaankaan peittele läskejään. Ei uimarannalla eikä muuten. Tuli itsellekin ihan hyvä mieli, vaikka oma paino on ihan normaalin rajoissa. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
29/29 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, jos suomalaisten ylipaino-ongelmat ja sen myötä kaikki mahdolliset liitännäissairaudet vaan kasvaa, kun heti keksitään vetää kamalat, lasten painoa liikaa tarkkailevat nipoäidit keskusteluun mukaan!!

Kyllä sen kuulkaa oikeesti näkee liikkuuko se lapsen painokäyrä sielä normaalissa vai 20&:a yli! Ja senkin, että onko sillä (vielä) normikäyrillä menevällä lapsella pömppömaha vai ylimääräistä, epäterveellisistä ruokatottumuksista johtuvaa läski siinä navan ympärillä!