Uimarannalla läski löllyi
Järkyttävän näköistä. Tilastot todellakin pitää paikkansa, liian moni suomalainen on liian lihava.
terv. normaalin BMI:n ylärajoilla itsekin
Kommentit (29)
Varokaa vaan. Minä aion käydä rannalla monta kertaa kesän aikana.
BMI 24 ja mahalöllö roikkuu bikinin vyötärön yli :( Tyydyn järkyttämään naapureita makoilemalla omalla pihalla :)
jos sinne voi kaikki tulla olipa kiloja paljon tai vähän. Kaikilla oikeus nauttia kesästä ja uimisesta!
jos sinne voi kaikki tulla olipa kiloja paljon tai vähän. Kaikilla oikeus nauttia kesästä ja uimisesta!
Mutta kun läskit ei ole ihmisiä. Ei ainakaan AV:lla. Fläsät vaan pilaavat maisemat, uimavedet saastuu (läskit on likaisia ja haisevat), peittävät auringon.
Arvaa, miksi en mene rannalle?
Mutta kyllä se läski voi silti löllyä.
Itse löllyin viltillä (ihan täysissä vaatteissa), lapset uivat, isoin paimensi pienimmäistä ja ympäriltä sateli arvostelevia katseita.
No, itse tiedän istuneeni, koska nilkkani on murtunut, olen raskaana, enkä ole normaalistikaan mikään anorektikko. Varmasti joku nimitteli seläntakana laiskaksi valaaksi... €=OP
niin takapajuista ja sivistymätöntä porukkaa, että kyttäävät toisia uimarannalla? Itse en ole huomannut koskaan mitään tuijottelua tai supinaa.
BMI 24 ja mahalöllö roikkuu bikinin vyötärön yli :( Tyydyn järkyttämään naapureita makoilemalla omalla pihalla :)
Jos on löysää vatsaa, koko uimapuku pukee kyllä paremmin. Ja ostaa semmosen jossa on vähän jänniä leikkauksia, se myös hoikentaa. Ja hyvin, hyvin harmat normaalipainoisetkaan näyttää hyvältä bikineissä. Joten siitä vaan rohkeasti rannalle!
ja tyydynkin siksi rannalla lasten kanssa olemaan vaatteet päällä, uimapukua en tähän vartaloon laittaisi kuuna päivänä päälle "ihmisten ilmoilla". Mua ei kuitenkaan häiritse kenenkään muiden "läskit" kuin omani ja olenkin iloinen ihmisten puolesta jotka eivät välitä siitä katsooko joku tai mitä kukakin ajattelee. Itselläni niin huono itsetunto, etten kehtaa uikkareita päälleni pukea.
Minä pidän uimista hyvänä ilmaisena kuntoiluna -se 130 kg löllyvä läskikasa
Eihän uimarannalla juuri mitään muuta uimisen ja makaamisen lisäksi tehdäkään kun katsellaan miltä toiset näyttävät vähissä vaatteissa.
Jos en olisi tätä huomannut, olisin hieman huolissani omasta huomiokyvystäni.
Onko ihan oikeasti jossain pään maatamme
niin takapajuista ja sivistymätöntä porukkaa, että kyttäävät toisia uimarannalla? Itse en ole huomannut koskaan mitään tuijottelua tai supinaa..
niitä oli. Pari lapsraukkaakin =(
Mutta toisaalta en koskaan löydä sieltä hoikistakaan yhtään hyväkroppaista, vaikka niitäkin on AV pullollaan.