Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsettomat voi pitää lapsettomia häitä

Vierailija
24.06.2009 |

ja kaikki ovat hyvällä tuulella

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. pitää lähteä häistä kesken kaiken pois ennen mitään tarjoiluja ja ohjelmia hakemaan omia lapsia jostain naapurista. Häissä kun tuppaa aikataulut venymään kuten juhlissa yleensä.

Vierailija
2/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus päättää ketä häihinsä pyytää, ja on vierailta äärettömän lapsellista "suuttua" asiasta!

Tiedän yhden parin, joiden häihin olisi tullut 20 alle 5v lasta, jos he olisivat pyytäneet vieraat lapsineen... Sehän olisi kuin lastentarha, vaikka aikuisten juhlasta on kyse! No arvaatkaa vaan saiko kukaan kutsua perheineen, ja kuinka paljon he saivat siitä lokaa niskaansa! Ja sinne tiloihin ei olisi edes mahtunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä on monenlaisia. Kaikista häät eivät ole aikuisten juhla kuten sinusta. Minä en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että häät olisivat aikuisten juhla. Minulle ne ovat aina olleet koko perheen tai suvun juhla. Tämä siksi, että olen ollut kymmenissä häissä, eikä yksissäkään lapsettomissa, niin tottakai ajatukseni ovat varmasti muotoutuneet tämän mukaan.

Vierailija
4/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin hankittu lasten leikittäjät ja erillinenn tila jossa lapset sai leikkiä.

Saimme paljon kehuja lasten huomioimisesta!

Vierailija
5/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me alettiin laatia kutsuvieraslistaa sen perusteeella, että montako kokonaista perhettä mahtuu. Kahdesta parhaasta ystäväperheestä tuli jo yhteensä 10 henkilöä.

Vierailija
6/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, perhejuhlahan se on, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että lapset (pienet lapset) eivät välttämättä kauheasti ymmärrä juhlista, siksi sanoin että aikuisten juhla. Ja tarkoitin sitä, että jokaisella on oikeus valita ketä häihinsä pyytää, eikä siitä tarvitse mielestäni suuttua. Jokaisen hääjuhla on omannäköisensä, sitä pitää kunnioittaa! Olemme mekin olleet häissä joihin ei meidän lasta pyydetty!

Vierailija
7/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosen kanssa! Hääjuhla on aina hääparin näköinen ja sen toiveiden mukainen - miksi häiden muka lähtökohtaisesti pitäisi olla perhejuhla? Ei kaikilla hääpareilla ole mahdollisuutta tai edes kiinnostusta järjestää juhlaansa erityisohjelmaa tai -huomiota lapsivieraille, ja siitä on ihan turha kenenkään loukkaantua.

Vierailija
8/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun tarvitse pitää lapsettomia häitä. Jos joku muu haluaa, sitä pitää kunnioittaa, eikä selittää, mitä mieltä joku muu on häistä.

mielipiteitä on monenlaisia. Kaikista häät eivät ole aikuisten juhla kuten sinusta. Minä en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että häät olisivat aikuisten juhla. Minulle ne ovat aina olleet koko perheen tai suvun juhla. Tämä siksi, että olen ollut kymmenissä häissä, eikä yksissäkään lapsettomissa, niin tottakai ajatukseni ovat varmasti muotoutuneet tämän mukaan.

Vierailija
9/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät kutsuttiin kerran häihin, joissa oli ensin jotain yhteistä ulkoilutoimintaa (tyyliin rasteja metsässä) helmikuussa. Sitten oli muistaakseni sauna ja sitten klo 21 juhlaillallinen.

Eipä menty lasten kanssa, jotka oli silloin 2,5v ja 6kk... Meistä meni vain toinen, minä jäin kotiin hoitamaan lapsia. Juhlapari oli tosi pahoillaan, muitakin lapsiperheitä jäi pois. Eivät olleet ajatelleet, että tuollainen ohjelma (ja edes illalliselle ei viitsinyt yksin mennä kun oli niin myöhään) karsii lapsiperheet pois. Järjestivät vain omannäköiset häät, -ihan kuten kuuluukin! Jos se sitten karsii jotkut pois niin voivoi. Kyllä häät ovat ennen kaikkea hääparin juhla. Muut ovat vain vieraina. Ja hääparilla on oikeus valita vieraansa...

Vierailija
10/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisesti marista tästä yhdestä ja samasta aiheesta. Tuskin kenenkään häät menee pilalle siitä, että kaikki eivät pääse. Eiväthän kaikki koskaan pääse, syystä tai toisesta. Enkä mä jaksa ymmärtää lapsettomia häitä itkeviä ihmisiä: meillä on lapselliset häät tiedossa ja aiomme silti mennä ilman lasta, koska juhliminen on niin paljon kivempaa :-)

Vierailija
11/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut lukuisissa häissä, joihin lapsetkin on olleet kutsuttu. Ei missään kuitenkaan ole ollut mitään erityistä ohjelmaa lapsille, joten ei se sitä nyt välttämättä tarkoita.

Vierailija
12/12 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä aikuisille sunnatut, mutta kyllä itselle tuntuisi oudolta että häihimme kieltäisimme lapsia tulemasta, se on sitten vanhempien oma ratkaisu haluaako häistä lastenhoitoa vai vapaasti vietettävän illan... sitten taas sukulaislapsilla, kummilapsilla yms on eri merkitys, kun taas tilan puutteeesta olisi ihan ymmärrettävää vaikkapa vanhan tutun tai työkaverin hääparille tuntemattomien lapsien kutsuminen..

-häitä suunnitteleva lapseton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän