Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua hikoiluun?

Vierailija
23.06.2009 |

On noloa kun kainalot kostuvat vaikken tee välttämättä mitään fyysisesti raskasta. Onko kohtalotovereita ja oletteko saaneet jostain apua ongelmaan? Olen kärsinyt tästä jo murrosiästä lähtien :(. Tuntuu että synnytyksen jälkeen (vauva nyt 5 kk) olen hikoillut vielä helpommin. Löytyisiköhän jostain apua, vai tyydynkö vain kohtalooni? :/

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Triple Dry-dödöä? Saa ainakin apteekeista.

Vierailija
22/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puolestani olen käyttänyt Absolut Torria jo vuosia. Ongelmana oli tosiaan ärsyttävä hikoilu, joka ei oikeastaan liittynyt mihinkään tiettyyn tilanteeseen, todella turhauttavaa! Sitten löysin tuon myrkyn, aluksi piti käyttää n. 1-2 viikon välein, sitten yhä harvemmin ja harvemmin. Ekoilla kerroilla sen laittaminen kirveli todella paljon, mutta sekin helpotti. Ehkä se, ettei tarvinnut enää stressata asiaa, auttoi myös tilannetta, Absolut Torr katkaisi myös sellaisen psyykkisen kierteen ja hermostumisen asiasta; mitä enemmän sitä hikoilua pelkäsi, sitä varmemmin se aina iski.

Nykyään riittää, että laitan esim. kesällä tai kun menee johonkin uuteen paikkaan, kuten työhön, pitää pitää joitain esitelmiä yms. Aina voi luottaa.

Botoxia saa 1.pistoksen ilmaisiksi erikoissairaanhoidossa (pitkät jonot yms), jatkossa pitää maksaa itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissun päällä kuulin vinkin että salviateellä häviäisi hikoilun ongelma. Tai ainakin hiki lopettaa haisemisen.

Mutta ongelma on siinä että pitää olla salvian lehtiä kiehuvan kuumassa vedessä ja salvia on todella kitkerä juotavaksi.  Pari viikkoa, kolme - neljä kertaa päivässä kun joisi kupillisen, pitäisi hikoilun häipyä.

Vierailija
24/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatin yksityisellä botoxia kainaloihin. Noin puoli vuotta kainalot pysyi tosi kuivina. Joskus töissä wc:ssä oikein kokeilin, että onko kainalot todella ihan kuivat tilanteissa, joissa ne olivat aina aikaisemmin litimärät. Nyt botoxin laittamisesta on yli vuosi ja edelleen hikoilu kainaloista on vähäisempää kuin ennen botoxia. Suunnittelen uudelleen botoxin ottamista. Maksoi noin 400 euroa, mutta en ole katunut hetkeäkään!!

Aikaisemmin olen käyttänyt mm. Absolut torria ja tripple dryita, mutta niiden teho on kaukana botoxista.

Vierailija
25/28 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Vierailija
26/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien hikoiluun?

Vierailija
27/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hikoan TODELLA helposti, ja en edes vain kainaloista vaan myös rinnasta, selästä ja reisistä.

En ole mitenkään erityisen huonossa fyysisessä kunnossa, pikemminkin normaalia paremmassa ikäisekseni, eikä asia ole sidoksissa painoonkaan - olen hikoillut niin tikkulaihana kuin pari kiloa norminpainoa paksumpanakin.

Enkä hikoile edes vähän, vaan esimerkiksi nurmikon leikkauksen jälkeen paidasta voi aivan kirjaimellisesti vääntää vettä.

Tälle asialle en voi mitään.

Olen tyytynyt ajattelemaan, että kehossani on erinomaisen toimiva lämmöntasaus- ja tuuletusjärjestelmä. Tilanne on nolo lähinnä yökerhoissa, kun yritän joskus tanssia.

Käsittääkseni hyväkuntoinen ihminen hikoilee fyysisessä rasituksessa enemmän kuin huonokuntoinen, johtuen siitä, että kehon läämönsäätelyjärjestelmä toimii paremmin ja aineenvaihdunta yleensä vilkkaampi. Kannattaa miettiä asiaa tältä kannalta...:)

Vierailija
28/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Mitchum-merkkistä antiperspiranttia.

Mitchum toimii minulla myös. Muut dödöt ei ole auttaneet tai on alkaneen kirvellä. Tämä pitää kainalot täysin kuivina. Olen ostanut Sokoksen kosmetiikkaosastolta.

(Kaikkia aineita pitää kokeilla pari viikkoa, jotta iho tottuu ja todellinen vaikutus selviää.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä