Visa pitäisi lähettää pilkottuna
Kommentit (42)
ei tota aiheuta vielä. Itsekin olen monen monta kertaa ylittänyt luottorajan.
Jos en pysty sitäkään maksamaan, meneekö ne luottotiedot silloin? ap
mutta tiedän, että jos luottotiedot menevät, niin siitä pitää ilmoittaa asiakkaalle. Eli jos et ilmoitusta saanut ja maksusuunnitelma on tehty, niin luottotietosi ovat ilmeisesti edelleen tallella.
Kortin haluavat pois sinulta, koska eivät enää luota sinuun asiakkaana. Eli pistät sen puoliksi ja postitat luottokuntaan.
eli kannattaa pysyä maksusuunnitelmassa!
Ja Visa piti lähettää sen vuoksi takaisin, ettei sitä enää voi käyttää.
Vai onko se itse se, joka perii? ap
jälkeenkään pysty maksamaan niin kyll velka menee oikeuteen. Taatusti menee luottotiedot.
samassa, toimiiko se? ap
Sunhan pitää lähettää se kortti Luottokunnalle.
Vai onko se itse se, joka perii? ap
etkä tiedä ???? Saithan sä muinoin varmaan jonkun karhukirjeen erääntyneestä saldosta.
meneekö perintätoimistolle? ap
Luottokunta ei käytä mitään perintätoimistoa.
sopimus on 500e kuussa.Jos annan mennä perintään, saan erät pienemmiksi. ap
kuukauden - 3 kuukauden jälkeen. sit sulla kaks vikko asikaa sopia (maksaa) jos et sovi/maksa tämän ajan kuluessa joudut maksamaan oikeudenkäyntikulut n 200e + velka menee ulosottoon. sit sulla on luottotiedot menny.
mutta jo maksamattomista ja myöhästyneistä laskuistakin jo näkyy merkintä, mikä voi vaikuttaa luottokortin/lainan yms saamista myöhemmin
perinnän.
sopimus on 500e kuussa.Jos annan mennä perintään, saan erät pienemmiksi. ap
Muista että maksat myös korkoja enemmän.
Ap, kuinka paljon sulla on sitä velkaa, jos nyt lyhennystahti on 500 e/kk.
että sun on turha haaveilla Visasta tai muistakaan Luottokunna hallinnoimmista luottokorteista todella pitkään aikaan.
Velkaa on 8000e ja pystyn kyllä sen maksamaan, mutta en 500e/kk. ap
Ihme ettei sun korttia ole aikasemmin laitettu kiinni. Taloutesi on näköjään ollut jo pidemmän ajan kuralla ja olet kuitenkin korttia huolettta höylännyt.
ylittää luottorajasi useaan kertaan ja reilusti ja ilmeisesti jättänyt laskutkin maksamatta.