Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mieleenpainuvimmat aloitukset AV.lla?

Vierailija
22.06.2009 |

Mulle tulee ainakin mieleen se, kun joku väitti että Ellen Jokikunnas on ollut ennen mies. Tästä on kyllä varmaan jo 5v!

Siihen ketjuun ilmestyi myös joku sen Ellenin ex-koulukaveri, joka vahvisti että näin on :)

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusipaaval Niemi.

Miksei siinä paidassa voi lukea koko titteli, päävalMENTAJA????

Vierailija
42/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en pysty muistaa montako neliötä siinä lukaalissa oli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaikki Stella-ketjut: sen ammuhommista ja shoppailuista jne, todellisia klassikoita.

Sitten on jäänyt mieleen Paula Lehtomäki -ketju (vaikka inttämistä olikin)

Vierailija
44/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kauan kauan sitten mitä kaikkee älytöntä miehet ovat suustaan laukoneet synnytyssalissa!! =)

Nauroin pissat housussa =)

Toinen oli joku ketju missä kyseltiin ihmisten outoja tapoja ja hirvee haloo nousi siitä kun lähes kaikki kertoi pissaavansa suihkussa lattialle!!

Vierailija
45/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan tajunnut miksi se (Ja lopulta kaikki ketjut joissa sitä kyseltiin) katosivat?

Vierailija
46/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla kyllä provo

Vierailija
47/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ole kauankaan. Siinä neito oli lupautunut vahtimaan tuttavansa koiraa, mutta kun vahdinta sitten alkoi, hän pelkäsikin sitä koiraa ja kirjoitteli av:lle hädissään. Toivottavasti se ei ollut provo, mutta jos oli, kiitos siitä silti!

Vierailija
48/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, voisiko joku selittää? En oo koskaan tajunnut vaikka olen pyörinyt palstalla kauan.

Vierailija
49/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1520242/tuijottava_k…

Oli kyllä loistava ketju! :D

Siitä ei ole kauankaan. Siinä neito oli lupautunut vahtimaan tuttavansa koiraa, mutta kun vahdinta sitten alkoi, hän pelkäsikin sitä koiraa ja kirjoitteli av:lle hädissään. Toivottavasti se ei ollut provo, mutta jos oli, kiitos siitä silti!

Vierailija
50/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauranut katketakseni "mieheni tippui sohvalta, olen huono vaimo"-ketjulle, myös obduktiliesi keskustelu oli mahtava :)

Vierailija
51/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, voisiko joku selittää? En oo koskaan tajunnut vaikka olen pyörinyt palstalla kauan.

ja hän valitsi lehtipihvin ja olikohan ranskikset. mammat olivat pikkurilli ojossa nauramassa tätä ja valistamassa muita siitä, mikä oikeasti olisi ollut hienostunutta ruokaa.

parasta tuossa oli kuitenkin se, että se jatkui tavallaan vuosia, kun joku aina välillä teki aloituksen siitä, kuinka ärsytti se, että bb-jani otti lehtipihvin.

Vierailija
52/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tippui sohvalta -ketjulle :D

Vierailija
53/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä joku oli huolissaan kun naapurin tms koira istuu heidän puhtaalla matollaan likaisella prseenreiällään :D LOL

että tyyppiä vitutti kun koira istuu paljaalla ja likaisella perseenreiällä puhtaan maton päällä.

Myös telakoituminen saunassa on jäänyt mieleen...

Vierailija
54/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista pyyhittiin pimpulilla.

Vierailija
55/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näin vaan noita jatko-aloituksia, enkä tajunnut kuka se Jani oli.

ja hän valitsi lehtipihvin ja olikohan ranskikset. mammat olivat pikkurilli ojossa nauramassa tätä ja valistamassa muita siitä, mikä oikeasti olisi ollut hienostunutta ruokaa.

parasta tuossa oli kuitenkin se, että se jatkui tavallaan vuosia, kun joku aina välillä teki aloituksen siitä, kuinka ärsytti se, että bb-jani otti lehtipihvin.

Vierailija
56/63 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion varjostaa miestäni.

Minun lemppari tällä palstalla, syy miksi jäin koukkuun AV: hen

Vierailija
57/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kyseltiin oudoimpia asioita mitä vieraat on tehneet kylässä..ihan uskomattomia juttuja!:D

Vierailija
58/63 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jossa muutamat väittivät tehneensä vierailleen tai hoitolapsilleen pannukakkua tai pullaa tissimaidosta. Ketjun pidetessä puhe taisi kyllä kääntyä spermasta tehtyihin pulliin (mopo karkasi lopullisesti käsistä)

Vierailija
59/63 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt mieleen jostain melkein 10 vuoden takaa, kun joku halusi pojalleen nimeksi Dille eli vähän niin kuin Ville, mut kuitenkin vähän hienommin. Ja sit kun muut väitti sille, et sillä on vähän huono kaiku, niin ap väitti, että muut on vaan ilkeitä. Siihen aikaan ei juuri provoja ollut ja mä en ole varma vieläkään, että oliko se edes provo...

Sit mieleen jäi Äiti mammanen tietty kans, se oli ihan legendaarinen. Harmi kun sitä ei taida enää löytyä.

Muistan myös sen miehen positiivisen raskaustestin, jolla oli surullinen loppu.

Ja jos ei aloituksista puhuta, niin hirveän hyvin muistan sieltä reilun 9 vuoden takaa Vivianin, Arton ja Nennan seikkailuja. Olisi kiva joskus kuulla, että mitä heille kuuluu.

Vierailija
60/63 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hauskin ketju oli se, jossa äidit kertoivat, mitä ovat tehneet vauvaväsymyksissään. Siinä ei ollut mitään ilkeilyä, vaan sarja todella hilpeitä sattumuksia.

Viime vuoden vauva.fi-uudistuksessa olivat nostaneet sen uudelleen esiin mutta nyt ei enää taida löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi