Muita, jotka EIVÄT OLE mukana Facebookissa?
En minä ainakaan ole enkä tiedä liitynkö ollenkaan.. Pelkään että jumitun vieläkin enemmän tietsikan ääreen. Toki olisi varmaan hyvä tapa pitää yhteyttä kavereihin, ehkä.
Kommentit (26)
mutta halu lopahti siihen kun huomasin, että ihmiset juoruilevat toisten kirjoituksista siellä. Sähköpostiin kopioidaan parhaimpia paloja ja lähtellään toisille ja nauretaan selän takana.
Yhdestä tutusta juuri kuulin, että oikein höynäävät sitä kun se on niin kehujen kerjääjä. Kehuvat sitä oikein ja toinen raukka selittää aina vain avoimemmin asioitaan. Sitten nauravat sille selän takana ja kertoilevat sellaisillekin, jotka ei facebookissa ole.
ei voisi vähempää kiinnostaa! olen sitä mieltä FB:ssa roikkuville, hankkikaa elämä!
No hyvä että löytyi muitakin! Yleensä olen innoissani mukana kaikessa mutta FB on jostain syystä jäänyt. Ehkä se on just sitä, ettei ole edes sellaisia ystäviä joihin haluaisin pitää yhteyttä tuolla tapaa? Miksi kun voin lähettää heille sähköpostia tai textarin? Ei mun elämästä sillai puutu mitään tärkeitä ihmisiä enkä mä varmaan edes jaksaisi tuonne mitään päivittääkään.
en ymmärrä FBn ideaa, en tajua miksi siellä pitäisi viettää aikaa, kun ystäviään voi lähestyä sähköpostitse, puhelimella tai face to face (paras tapa).
Kutsun mieluummin kavereitani kylään tai vierailen heitä, tavataan harrastamassa tai juhlissa. Ei minulla olisi aikaa päivittää tietojani, eikä haluakaan.
Ja kutsuisinko/hyväksyisinkö ystävikseni vain tosiystävät, vai myös puolitutut/tutuntutut, kuten moni näyttää tekevän.
enkä mene. Yksityisyys on minulle tärkeää jo ammatinkin vuoksi, enkä muutenkaan haluaisi levitellä tietoja ja kuvia itsestäni ja perheestäni. Ystäviin ja sukulaisiin voi olla yhteydessä ihan henkilökohtaisestikin.
Olen ystävieni kanssa yhteydessä puhelimella ja tapaamalla. En ymmärrä ollenkaan intoa roikkua jossain FB:ssä.