Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä ulkoinen habituksesi näyttää tällä hetkellä?

Vierailija
22.06.2009 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä farkkukaprit ja raidallinen toppi. ihan siisti, nätti look. ainakin sain katseita, kun tytön kanssa käytiin kaupoilla:)

Vierailija
22/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla pestyt hiukset ovat hionneet ja pörrössä, paitsi pään sivuilta lintassa. Päällä on mekko ja caprit, koska muuten palelee. Naama on kalpea ja hikinen, silmien alla tummaa ja pussilla. Ei ole kuumetta nyt, olen buranan voimin pystyssä.

On vaan jaksettava huolehtia perheestä, onneksi teinineiti on kotona - vaikka hänkin on kipeä, niin sentäs kuumeeton. Pikkulapsilla riittää virtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi naamasta. Päällä on mustat farkut, j&c:n t-paita ja naamassa perusmeikki.

Vierailija
24/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on flunssainen olo ollut jo muutama päivä ja naama tuntuu särkevältä ja silmäpussit on syventyneet. Mä syön kynsiäni aina tässä koneella ja se on kurjaa. Sitten mä tunnen kun vatsaan tulee makkara istuessa, välillä mulla on litteämpi vatsa ja välillä pullottava. Kohta alkaa kuukautisetkin.

Vierailija
25/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka likainen, ei meikkiä, vanha neule päällä ja heräsin juuri päiväunilta.. Oli mukava juhannus, mutta hiukan liian raskas!

Vierailija
26/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka puhdas ja auki, hapsottaa kai, kuten aina. Jalassa rennot ylipitkälahkeiset trumpettifarkut ja yläosana tiukahko urheilumerkin t-paita. Ei meikkiä ja paljaat jalat, sandaaleja käytän vain, kun siirryn oman reviirin (työhuone-kahvihuone-labra) ulkopuolelle . Normaali kesäasu tutkijalle.

Vierailija
27/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä toistaiseksi, tukkaa ei laitettu. juuri lopetin siivousurakan ja keitin kahvit. kohta suihkuun.

Vierailija
28/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset likaiset ja vaan sitaistu ponnarille. Ilme iloinen ja naamataulua hieman huoliteltu ;)

Vierailija
29/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut aamulla laittautua töihin, joten naama vähän kiiltää. Muuten olen siisteissä vaatteissa ja puhdas on tukkakin.

Vierailija
30/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin olen viimeksi pessyt hiukseni, mutta ne eivät näytä kovin likaisilta ollessaan kiinni. Ovat tosin paikoitellen aika takussa. Jalassa rusehtavat caprihousut ja paitana hieman kulahtanut pinkki t-paita. Ei meikkiä, sormissa punaisen kynsilakan jäänteet. En katsonut kaupassa, sainko katseita tai "katseita".

Vierailija
31/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ponnarilla, mutta tukkaani olen tyytyväinen, koska kävin ottamassa raidat alle viikko sitten

Kasvot aika naturellit, koska aamulla meikkasin vain kevyesti

Yllä olkaimeton lyhyt kukkamekko, jota pidän rentona kotiasu, masulla tilaa kasvaa ja viileä päällä

Pikkuinen söpö vauvamasu, hiukan läski olo kun vanhat housut ja hameet kiristää

Vierailija
32/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Irlannissa tosi kuuma, kaunis kesäpäivä ja tulin just vaunulenkiltä. Tuplarattaat aika ikävän painavat tälläsellä ilmalla.

Muuten näytän ihan siistiltä, kunhan kukaan ei tule kainaloita haistelemaan... Päällä shortsit ja pinkki kesätoppi, tukka ja naama hyvin.

Vierailija
33/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on farkut päällä, sitten t-paita jonka päällä fleece-pusakka ja silti on kylmä koko ajan.

Meikkiä ei ole, tukka on puhdas.

Vierailija
34/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mustat suorathousut, pinkki paita, alla musta toppi. meikki ja tukka laitettuna. mustat varpaan kynnet, mustat sandaalit, koruja.

naama saattaa vähän jo päivän jäljiltä kiiltää mutta 5 minuutin päästä pääsee kotiin!

täällä kans tullu turvotusta pari kiloa juhannuksena mutta lähtenee pois tällä viikolla. ja kiloja pudonnut talven aikana 10kg :)

Vierailija
35/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun sohvalla lapparin kanssa ja paalla ei ole muuta kuin alusvaatteet ja avonainen aamutakki puolireiteen. Vauva on kuumeessa ja just nyt paikkareilla.

Kun mies tulee toista, voisin kerran vetaista harjalla haituvia suoraksi. Ja ehka laittaa huulirasvaa. Muuten mun kotilook on tassa. Ja mika hauskinta, miehen mielesta olen hot jopa tassa kuosissa. Kiva kiva :)

Vierailija
36/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän ollut pihalla, tehnyt pihaa. Varpaita ei tunnistaisi omiksi jos en voisi niitä liikauttaa :) :)

Vierailija
37/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 30 kiloa ylipainoa, törkeät ylikasvaneet hiukset, naama kukkii, säärikarvat tursuilevat kilpaa läskien kanssa, yllä virttynyt "kotimekko" ja reikäiset Slogit.

Vierailija
38/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valkoiset bikiniyläosat, joiden päällä on niskan taakse menevä toppi. Hiukset on hieman likaiset, suihkua olen vailla. Tänään olen istuttanut kukkia, siivonnut ja nyt tiskailen. Käsivarsiin on tarttunut multapölyä koska olin levittänyt aurinkorasvaa niihin. Naamassa on muutama näppy, ja ne häiritsee...Muuten olo on ihan hyvä :) paino on ok, ja tukkakin nätti kun viimeviikolla kävin kampaajalla.

Vierailija
39/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat legginssit ja farkkuhame. Musta t-paita. Vaatteet riepasin aamulla sen suihkun jälkeen päälle ennen puistoon lähtemistä.

Vierailija
40/41 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita, kaprit, sopivasti korja ja tukka kauniisti laitettuna ja normimeikki ja freesi fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän