Tuleva lento alkoi ahdistamaan :/
Mä olen innoissani odottanut tulevaa kesälomareissua. Nyt mitä lähemmäs lähtöpäivää päästään sitä jännittyneempi musta tulee. Mä en ole mikään kokenut lentomatkustaja joten siinä ehkä yksi syy miksi verenpaine alkaa nousta lentoa ajatellessa. Toisekseen viime kesän lento takaisin Suomeen oli alkumatkasta yhtä tärinää joten mä jouduin rystyset valkoisena puristamaan käsinojia... :p Mä en todellakaan halua enää uusintaa tuosta tärinästä :/
Kommentit (8)
menetkö vai et...
Nimimerkillä juuri ollut koneessa joka joutui palaamaan kiitotieltä terminaaliin kun yksi matkustaja ei uskaltanutkaan... Huoh, kaikkien muiden matka sitten myöhästyikin tunnilla.
menetkö vai et... Nimimerkillä juuri ollut koneessa joka joutui palaamaan kiitotieltä terminaaliin kun yksi matkustaja ei uskaltanutkaan... Huoh, kaikkien muiden matka sitten myöhästyikin tunnilla.
En mä näin paha tapaus ole :D Lentäminen on ihan kivaa kunhan kone lentää tasaisesti.
Mitä tuo matkustaja teki että pääsi koneesta pois?
ap
Ihmiset pelkaa eri asioita. Itsekin olen lentopelkoinen, vaikka lennan suhteellisen paljon.
Mutta ap, suosittelen kokeilemaan tallaista luontaistuote-kaupasta saatavaa tuotetta kuin Bach Flower Remedies ja sekoitus Rescue Remedy!! Vaikka et muuten uskoisi tallaisiin tuotteisiin, suosittelen kokeilemaan. Mun lentopelko on sen verran vahva kanssa, etten uskonut minkaan auttavan, mutta taa rescue remedy oikeesti auttoi. Se on siis tarkoitettu stressia ja pelkoa aiheuttaviin tilanteisiin. Sita saa ihan vanhanaikaisena uutteena, jota voi laittaa muutaman tipan kielen alle, tai hieroa korvan taakse tai sekoittaa juomaveteen noin puoli tuntia ennen ilmaan nousua. Myydaan myos suihkeena, jota helppo suihkauttaa suuhun kun tarvis.
Itseani tuo yrttisekoitus rauhoitti sen verran, etta hyva kun pystyi liikkumaan :) siis todellakin toimii!!
Mitäs jos olisi tullut onnettomuus ja olisit ollut yrteistäs tokkurassa?
5, hieno homma... Mitäs jos olisi tullut onnettomuus ja olisit ollut yrteistäs tokkurassa?
Aikoinaan kun mun mies lensi ekan kerran Atlantin yli niin se olisi halutessaan saanut lääkäriltä reseptin rauhoittavia lääkkeitä varten.
olin takuuvarmasti toimintakykyisempi kuin keskiverto matkustaja viinitokkuroissaan :) En siis juo alkoholia, koska on lapsia matkassa, mutta siita lasten hoidostakaan ei tule mitaan, jos tarisee tolkuttomasti ja hyperventiloi, ja oksettaa ym. Eli tuo rauhoitti mun oireita, mutta piti paan selvana :)
on tärkeää olla skarppina!
käsinojia. Sehän auttoi viimeksikin kun kerran perille pääsit. On se hyvä että joku aina puristaa niin ei koneet tipu...