Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUT JA VIIKKO 26

22.06.2009 |

Hei, aloitanpa uuden pinon...

Oli mukava lukea pitkän poissaolon jälkeen kuulumisianne. Tosin viimeisin uutinen oli kamalin mahdollinen. Ohrikselle voimia vielä!

Olin siis kolme viikkoa ulkomailla reissussa, palailtiin juhannuksena kotimaisiin maisemiin. Nyt odotellaan uuteen kotiin pääsyä (meidän kamat on jo siellä) ja hoidetaan kaikenlaisia juoksevia asioita. Tytöt on tän viikon mummolassa, me ollaan miehen kanssa sukulaisissa tääl PK-seudulla. Mies meni töihin ja minä siis hoidan niitä muita juttuja.

Huomenna olis diabetesneuvojalle taas aika. Tulee varmaan sapiskaa kun on paino noussut kovasti. Kävin vaakaa ihailemassa matkan jälkeen ja kasillahan se paino nyt jo alkaa. Voi myrkky ja mylväys... mulla on siis tullut jo jotain 8 kg tässä raskaudessa. No lohdutan itseäni sillä, että nyt kun taas saa ruisleipää niin painon nousu hidastuu... ;) Kolme viikkoa meni tosi epämääräisesti syödessä ja leipähän oli vaan sitä vaaleeta pullaa mitä euroopassa syödään.

Perjantaina olis ultra, sitä odotan kovasti. Mulla se on siis näin myöhään tuon matkan takia, viikkojahan mulla on jo kohta 21. Ensi viikolla neuvola uudella paikkakunnalla, vähän jänskättää sekin.

Masussa ilmeisesti voidaan ihan hyvin, potkuilua tulee yleensä iltaisin ja muuten sellaista vääntelehdintää havaittavissa. Itse yökkäilen edelleen, etenkin aamuisin ja aina kun joudun kumartumaan, jihuu. Pahoinvointi on kuitenkin varsinaisesti taakse jäänyttä aikaa, onneksi.

No niin, mukavaa viikkoa kaikille. Auringonpaiste ainakin täällä näyttäisi tänään ihan mukavalta.

t. Paakkis 20+5

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin sitten rakenneultrassa, viikkoja nyt tuo 20+6...voi miten aika menee vauhdilla!! Kaikki oli mallillaan, vaavi kasvaa hyvin, painoarvio oli vähän alle 400g.

Saatiin mahtava kuva jalkapohjasta, kengän koko juniorilla 3,37mm :DDD !!! Laskettuaika pitää edelleen paikkansa eli 8.11.

Päästiin katselemaan vähän 4D:n puoleltakin ja kasvonpiirteet ovat aivan samanlaiset kuin veljillään syntyessään!! Sukupuolikin näkyi erittäin selvästi, kolmas poika saadaan tähän taloon...aivan kuten olin itse ajatellutkin!! Istukka on taas etuseinässä ja potkut tuntuvat päällepäin lähinnä sivuilta..jannu onkin aikamoinen potkuttelija!! Ihania kuvia saatiin kotiin-viemisiksi ja iso-veikat oli ihan haltioissaan!!! Meillä pojat odottavat vauvaa tosi kovasti.

Täälläkin suositellaan tuota raudan tankkaamista varastoon,vaikkei varsinaista puutosta olisikaan! Itse otan sen mieluusti, kun muistaa kuinka synnytyksen jälkeen hb laskee pohjalukemiin!!

Verenpaine on pysynyt onneksi aisoissa. Neuvola-käynnit vaan nostavat alapaineen pilviin...tulee stressi-painetta pelkästä ajattelusta :DD !! Kotiarvot on ollet ihan säädylliset. Tarkkailua jatketaan silti 3vk välein neuvolassa.

Painoa on kertynyt kolmisen kiloa ja vatsa alkaa olla aikamoinen potkupallo!!!

Nyt täytyy lähteä rasvaamaan nahkaa ja viemään poikia puistoon! Iskällä yövuorot ja yrittää raasu nukkua yläkerrassa...tässä metakassa!!

Oikein mukavaa viikonvaihdetta kaikille!!!

Nennu ja poikolainen 20+6

Vierailija
22/27 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI______LA______KUINKA MONES_____SYNNYTYSSAIRAALA___SP VEIKKAUS

papu’08’09_____2.11._____2._____?

paakkis________4.11._____3._____KOS

anskupa_______4.11._____1._____Oulaskankaan sairaala

Suhmura______5.11._____1._____K-S KS

Aippu77_______5.11._____2._____TYKS

pikkupippuri___6.11._____3._____SAS_____tyttö

Misu&masu___6.11._____3.______Ruotsi

julianna1______8.11._____1._____Jorvi

Nennu77______8.11._____3._____?_____poika

anilja_________9.11._____3.______K-P KS

Adara________9.11._____2.______KSKS

uma81_______11.11._____2._____K-P KS

Piitaliina______13.11._____4._____

Lotta________14.11._____3.______Kätilöopisto

Kirsiliini______15.11._____3._____KOKS

Aliane_______16.11._____4._____KSKS

Nemilia______17.11._____1.______Meksiko_____poika

OmeNainen___18.11.____3.______TAYS

Nyyny_______18.11._____2._____TYKS

Huldahuoleton_18.11.____3._____TAYS_____tyttö

Irish79_______19.11._____1._____KYS

Helene26/4_____20.11._____4._____LUS

joleen/joors1__20.11._____2._____HYS

MaggyOo_____21.11._____1._____KOKS

jenskae_______21.11._____2._____Kätilöopisto

UnelmaSäleikkö_22.11.____1._____TAYS

Jumppis______22.11._____3._____KHKS

minitassu_____23.11._____2._____OYS

Aotearoa_____24.11._____4._____TYKS

höttis____24. tai 29.11.____2.____Jorvi

Santsuli______26.11._____1._____Lohja

toscana_______26.11.____1._____KSKS

xarda_________29.11.____1._____KHKS

Pinky´s mom___29.11.____1._____NKL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin listaa...lisäsin Nennu77 ja Papu'08'09 mukaan. Olikohan laskettu aika papu oikein?

Lisäksi laitoin sukupuoliveikkaussarakkeen, jos joku haluaa reklamoida...feel free.

Kiva, että uusia tulee porukkaan! Tuo meitin marraskuisten lista ei ole vielä turhan pitkä. Onneksi täällä on taas kirjoiteltu ja tosi kiva lukea hyvistä ultrauutisista. Mites paakkiksen ultra perjantaina meni?

Tässä ei ite pysy raskauspäivissä mukana, mutta onneksi tulee tänne aina mietittyä tohon loppuun. Esikoisesta muistin kyllä joka päivä mikä rv+pv oli menossa.

Kyllä tää rassukka joutuu vielä sellaiseen meteli/härdellikämppään, että huh huh. Jos se on samanlainen (ja pomminvarmasti on) kuin sisaruksensa, niin tulee olemaan tosi ärsykeherkkä vauva.

Eipä ole ollut tällaista harmitusta...kävin just vaa'alla ja painoa tullut parin viikon sisällä 4 kg!! Miten se voi olla mahdollista. Olen tosi masentunut...olen painanut kummastakin loppuaikana näin paljon. (hakkaa päätä seinään)

Eli aloitan sitten jonkunlaisen herkkulakon ja itseni piiskaamisen. Nyt on paha mieli.

No niin parempaa mielialaa muille, minä siirryn mököttämään takavasemmalle,

pp 21+1 ja Hjördis

ps. Papu, tajusin just että olen varmaan kuitenkin merkannut la:n väärin...

24/27 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Papu: tervetuloa mukaan minunkin puolestani.

Ohrikselle pahoitteluni. Voimia sinulle!

Pikkupippuri: Painosta. Älä huoli. Olisiko turvotusta mukana? Tämä kuumuus ei ainakaan auta asiaa.

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Niitä olikin jo monella. Ja monilla myös sukupuoli jo tiedossa.

Minulla on painon kanssa päinvastainen ongelma. Se ei vaan nouse. Laihduin silloin pahoinvoinnin aikana 4,5kg ja takaisin siitä ei ole tullut grammaakaan. Neuvolantäti on jo huolissaan. Syön kyllä hyvin, muuta kiloja ei tule. Edellisissä raskauksissa minulla oli kyllä sama juttu. Stressaa kovasti käydä vaa'alla. Kesällä ei oikein voi kerrospukeutuakaan, että saisi edes kilon lisää.

Torstaina lääkärineuvolaan taas tarkistuttamaan kohdunsuun tilannetta. Toivottavasti on pysynyt edelleen kiinni. Rakenneultraa täytyy odotella vielä 2,5 viikkoa. Haluaisin jo päästä kurkkaamaan pikkuista, toisaalta pelkään kauheasti, jos kaikki ei olekaan hyvin.

Aotearoa ja pieni 18+5

Vierailija
25/27 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin äippäpolilla tarkistuskäynnillä mahakipujen takia ja kaikki oli ihan mallillaan :) kauhean vilkas tapaus oli, kesti kauan että sai hyvin katsottua sydämen yms kun aina pikkunen lähti karkuun :D Ja tän tiedon mukaan olis nyt sitten vuorostaan tulossa poika taloon, eli akkavaltaa ei meillä enää kauaa ole :)

Vauvan painoarvio oli 550g.

pikkupippuri: päivällä meni LA väärin, eli 1.11. ois se oikea aika (vaikka usko meni viime raskauden aikaan tuohon la:han, kun neiti syntyi viikoilla 41+3 :)) Ja KSKS ois synnytyssairaala.

huomasin että muitakin (nimimerkkejä en nyt muista) Keski-Suomalaisia täällä on, mistäpäin tarkalleen olette?

Suvi ja papu 22+3

Vierailija
26/27 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista odotusaikaa kaikille..minulla La 26.11 ja ensimmäinen lapsi tulossa :)

Vierailija
27/27 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!saisinko tietoni myös listaan?elikkäs..

susbell____26.11___1.___kätilöopisto____poika