Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kummallinen asia sinut sytyttää?

Vierailija
21.06.2009 |

kaikessä lyhykäisyydessään kysymys oli siinä.

onko hassuja/outoja/hävettäviä jne asioita joista sytyt?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikki

kädet, siis kämmenet

hikisyys

Vierailija
22/60 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toimii!

Kiihotun siitä kun näen miehen runkkaavan!! Mies kun katsoo himokkaasti katse sumeana minua ja runkkailee ihanaa kivikoaa kaluaan kaikessa rauhassa... TIEDÄN sen tuntuvan tosi hyvältä, ja vaikka kuinka haluaisin oppia tekemään kädelläni yhtä hyvää, oman käden kosketusta ei tietenkään kukaan voita. Kun näen miehen runkkaavan, en kertakaikkiaan malta pysyä erossa vaan sitä kalua on saatava!! Suuhun tai sisääni, ah!!!

Olen kertonut tämän kaikille poikaystävilleni, että tällä konstilla mulla ei ikinä ole päänsärkypäivää ;-) Mua voisi kiduttaa niin, että sitoo mut, ja runkkaa edessäni, ilman että voin koskea ja maistella ihanaa kalua.

Joskus pelkkä ajatuksin runkkaavasta miehestä saa mut kiimaan, mutta parasta on nähdä tämä omin silmin. Ja sitten tätä tyttöä viedään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait muut kiihottuun. Mies34v

Vierailija
24/60 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisit ja palomiehet :)

Eikä väliä miehen näöstä tms... asu sen tekee! Poliisin nähdessäni kyllä aina housut kostuu

Vierailija
25/60 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tykkään isovatsaisista miehistä. Itse olen mallimitoissa oleva parikymppinen, mutta jokin noissa isoissa & turvallisissa miehissä viehättää! Olen sinkkuäiti ja muutaman kerran seurustellut tällaisen miehen kanssa, mutta helvetti soikoon nämä tuppaavat yleensä olemaan laiskoja tai muuten epäsiistejä! Eli toivoton haave. Enkä kyllä ole kenellekään kehdannut kertoa, parhaat kaverit tosin ovat ehkä huomanneet jotain..

Vierailija
26/60 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hedelmöittymisen mahdollisuudesta kiihottuva

Mahtavan naisellista ja kiihottavaa.

Vierailija
27/60 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiihota mikään niin paljoa kuin spermaa valuva pillu. Pari kertaa olen saanut nuolla sellaista ja uusi seisiö oli heti. Ja rakastelu spermaa valuvalla pillulla on aivan jotain ylimaallista! - neljä kertaa peräkkäin eikä valetta

Minuakin kiihottaa spermainen pillu-siis pillussa omat spermani-ei vieraat! Usein esimerkiksi päiväpanojen jälkeen ehdotan vaimolle, että älä pese pois, jatketaan illalla. Mitkä aromit ja tuoksut pillussa! Sellaista on kiva nuoleskelle ja nuuhkia.Samoin nuuhkia alkkareuta.

Vierailija
28/60 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasunaamarit. Se kun on tiukka kuminen kaasunaamari, kuulee oman hengityksen, hieman rajoitettu näkökenttä, useasti vielä erillinen kumihuppu niin korvatkin on peitossa ja ei kuule ylimääräisiä ääniä...

Vierailija
29/60 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän hullulta, mutta näin raskaana ollessani sytyn nähdessäni rintani peilistä. Muutenkin ne on niin mahtavat, ettei näpit pysy kurissa :D

Vierailija
30/60 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kiihottaa se, että kiihotuit kirjoituksestani ;)

Vierailija
31/60 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kiihottaa se, että kiihotuit kirjoituksestani ;)

ja onnea tuovaa vuorovaikutusta :)

Vierailija
32/60 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia haaveillut siitä että hyvin varusteltu tummaihoinen lihaksikas mies nai vaimoani samalla kun minä katselen.

Vierailija
33/60 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin tapasimme vaimoni tapaili hetken senegalilaista miestä. Olen kähveltänyt vaimon valokuvista kuvan, jossa ovat kesällä kaupungilla. Hyvällä tahdolla voi nähdä miehen lahkeessa pullotusta ja miehen tumma käsi on vaimoni ympärillä. Helppo kuvitella miten vaimoni on nuorena ja hoikkana alastomana sängyllä ja mies tulee hänen päälleen ja panee häntä.

Vierailija
34/60 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaikken raskaaksi tuloa muuten toivoisikaan. Jotenkin vain saa koko kropan hyrräämään kun ajattelee että mies laukeaa sisääni täydessä miehisyydessään ja itse otan hänet vastaan valmiina ja hedelmällisenä. Tai oikeastaan tärkeää ei ole hedelmöittyminen vaan sen mahdollisuus. Tuolloin oma olo tuntuu naisellisemmalta ja herkemmältä mutta erityisesti koen miehen miehisemmäksi, vahvemmaksi, suojelevammaksi, turvallisemmaksi, läheisemmäksi omistavammaksi...

Muutenkaan en ole mikään dominoiva sängyssä vaan haluaisin vahvan miehen ottavan minut, toisinaan hellien ja suojellen, toisinaan rajusti ja jopa kipeästi. Nautin siitä että saan antautua miehen omaksi.

Onko miehiä jotka nauttivat ajatuksesta että nainen on tavallaan täysin vastaanottavainen ja valmis kun he laukeavat sisälle? Siis ilman että olisi lapset sen kummemmin suunnitteilla, vaan että se hedelmällisyys ja luonnollisuus lisäisivät halua?

Oma mies puhuu steriloinnista kun sanoin etten halua napsia enää pillereitä (masensivat ja veivät halut) ja raskausaikana sen halut lähes katoavat. Siis puhuu steriloinnista vaikka ikää molemmilla alle 25 eli ei olisi edes vuosiin mahdollinen ja meillä lienee noin 20 vuotta aikaa muuttaa mieltämme ja sittenkin toivoa vielä kolmatta lasta, eli minusta olisi järjetön ratkaisu katkoa piuhoja. Eli selvää on, ettei minulle tule enää mahdollisuutta nauttia tuosta hedelmällisyydestä ja luonnollisuudesta, mies haluaa ehkäisyn 100%:ksi.

Kun kerroin miehelle että kiihotun ajatuksesta että hedelmöittyminen on mahdollista, mieheltä pääsi epäuskoinen hörähdys ja katsoi kuin hullua. Sanoipa sen myös aika suoraan :( Tiesin toki ettei moinen innosta miestäni, mutta onko ko mielihaluni todella niin outo että miehet (tai toiset naiset) pitävät sitä täysin hulluna?

Vierailija
35/60 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaikken raskaaksi tuloa muuten toivoisikaan. Jotenkin vain saa koko kropan hyrräämään kun ajattelee että mies laukeaa sisääni täydessä miehisyydessään ja itse otan hänet vastaan valmiina ja hedelmällisenä. Tai oikeastaan tärkeää ei ole hedelmöittyminen vaan sen mahdollisuus. Tuolloin oma olo tuntuu naisellisemmalta ja herkemmältä mutta erityisesti koen miehen miehisemmäksi, vahvemmaksi, suojelevammaksi, turvallisemmaksi, läheisemmäksi omistavammaksi... Muutenkaan en ole mikään dominoiva sängyssä vaan haluaisin vahvan miehen ottavan minut, toisinaan hellien ja suojellen, toisinaan rajusti ja jopa kipeästi. Nautin siitä että saan antautua miehen omaksi. Onko miehiä jotka nauttivat ajatuksesta että nainen on tavallaan täysin vastaanottavainen ja valmis kun he laukeavat sisälle? Siis ilman että olisi lapset sen kummemmin suunnitteilla, vaan että se hedelmällisyys ja luonnollisuus lisäisivät halua? Oma mies puhuu steriloinnista kun sanoin etten halua napsia enää pillereitä (masensivat ja veivät halut) ja raskausaikana sen halut lähes katoavat. Siis puhuu steriloinnista vaikka ikää molemmilla alle 25 eli ei olisi edes vuosiin mahdollinen ja meillä lienee noin 20 vuotta aikaa muuttaa mieltämme ja sittenkin toivoa vielä kolmatta lasta, eli minusta olisi järjetön ratkaisu katkoa piuhoja. Eli selvää on, ettei minulle tule enää mahdollisuutta nauttia tuosta hedelmällisyydestä ja luonnollisuudesta, mies haluaa ehkäisyn 100%:ksi. Kun kerroin miehelle että kiihotun ajatuksesta että hedelmöittyminen on mahdollista, mieheltä pääsi epäuskoinen hörähdys ja katsoi kuin hullua. Sanoipa sen myös aika suoraan :( Tiesin toki ettei moinen innosta miestäni, mutta onko ko mielihaluni todella niin outo että miehet (tai toiset naiset) pitävät sitä täysin hulluna?

En ole kovin paljon ajatellut tuota asiaa, mutta kun luin tuon sinun jutun, niin huomasin tai muistin että mua kiihottaa ihan sama ajatus. Vaikka tiedän, että en todellakaan ainakaan nyt halua lasta. Olen vähän niinkun haudannut koko ajatuksen, koska se tuntui niin oudolta ja "pelkäsin" vauvakuumetta. Ehkä se ei tosiaan liity perheen perustamiseen mitenkään.

Nainen 25v.

Vierailija
36/60 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on lauennut sisääni, on aivan pakko vähän sormeilla sielä spermaisessa reiässä ja nauttia TOSI liukkaasta pillustani. usein livahtaa käsi rannetta myöden sisään ja orkut on ihania. =)

Vierailija
37/60 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orkun helpoiten silloin kun mies laukaisee spermat sisääni. Tuntuu ihanalta!! Ja myös sen jälkeen. Rakastan sitä tunnetta, kun pillu on täynnä spermaa ja se alkaa pikkuhiljaa valua ulos! Se on niin kiihottava fiilis, että haluan yleensä hyvin pian uudestaan...

Vierailija
38/60 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni ja mun täytyy vielä ehtiä ostamaan jotain. Ja sitten aurinko ja lämpö. Kun aurinko paistaa ja on helle, niin aina panettaa.

Vierailija
39/60 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan outo! Muistan kun ekan kerran mainasin saada orgasmin kun ajoin oudossa kaupungissa harhaan! Se oli jotenkin ihan törkeen kiihottavaa.

Vierailija
40/60 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehiä jotka nauttivat ajatuksesta että nainen on tavallaan täysin vastaanottavainen ja valmis kun he laukeavat sisälle?

On. Haluan antaa mieheyteni täysin avautuneelle ja vastaanottavalle naiselle.