Tiesittekö, että ihmisen ulkonäöstä näkee tämän siisteydenpidon huushollissaan?
Kommentit (12)
Napurin johtavassa asemassa olevan (KTM) kämpän, niin ette uskoisi todeksi kun näette saman ihmisen jakkupuvussa.
uskoakin sen, en oikein jaksa siivota ja aina en viitsi kammata edes hiuksiani, kun lähden jonnekin. Meikkiäkään ei juuri kulu.
On upseerin tytär ja upseerin vaimo, silti sen kodissa vallitsee hallittu kaaos, ei likaista , mutta epäjärjestys on mieletön:-)
uskoakin sen, en oikein jaksa siivota ja aina en viitsi kammata edes hiuksiani, kun lähden jonnekin. Meikkiäkään ei juuri kulu.
mä tamppaan matot ja pesen lattiat joka ikinen perjantai, pyyhin pölyt, pesen pyykit ja silitän seuraavana päivänä kun vähän kuivuneet. Ei ole pyykkivuoria, ei ole tiskivuoria - tiskaan heti.
Vaatteet on viikattu värin mukaan, astiat myös värien mukaan siististi, ruokakaapin pyyhin jokatoinen viikko, ei löydy vanhentuneita tuotteita meiltä, ei.
Ulkonäköni? En meikkaa, kynnet pidän lyhyinä koska työ niin vaatii. Tukan pidän puhtaana, mutten laita sitä mitenkään, koskaan. Vaatteet ovat puhtaat ja silitetyt, mutta ei aina niin viimesen päälle sävy sävyyn valittuja. Muutama hapsottava kulmakarva ei tunnu missään tai aukirepsottava ihohuokonen. Ei vaan ole kiinnostusta panostaa ulkonäköön.
Tätäkö tarkoitit?
Itse en juuri jaksa tälläytyä, kauppaan ei ole pakko laittaa ripsaria. Kotona olen kuitenkin aika tarkka järjestyksestä ja siisteydestä.
Luulenpa että aika moni kanssaihminen yllättyisi minkälaisen sekasorron keskeltä ajoittain kotoani poistun! En aina ole niin hirveän huoliteltukaan välttämättä, mutta aika tarkka olen kuitenkin vaatteistani ja ulkonäöstäni näin pääsääntöisesti. Vaan koti on kyllä välillä aika rempallaan! :D Mutta ei sitä niin jaksa nipottaa, tykkään elää rennosti ja siivota silloin kun inspiraatio iskee.
Sekä kämppä että emäntä olemme pintasiistejä mutta piilohunsvotteja.
Molemmat olemme periaatteessa muodikkaita ja nopealla katsomisella myös huoliteltuja, mutta kummankaan kohdalla mielenkiinto ei ole riittänyt huolitteluun. Esim. maton alta ei ole imuroitu aikoihin, kuin ei myöskään ole sheivattu mun säärieni kohdalta. Kengät ovat kalliit ja hienot, mutta sukassa on reikä. Myös sohva on uusi ja tyylikäs, mutta sohvatyynyn alla on vauvan puklutahra.
Sekä kämppä että emäntä olemme pintasiistejä mutta piilohunsvotteja. Molemmat olemme periaatteessa muodikkaita ja nopealla katsomisella myös huoliteltuja, mutta kummankaan kohdalla mielenkiinto ei ole riittänyt huolitteluun. Esim. maton alta ei ole imuroitu aikoihin, kuin ei myöskään ole sheivattu mun säärieni kohdalta. Kengät ovat kalliit ja hienot, mutta sukassa on reikä. Myös sohva on uusi ja tyylikäs, mutta sohvatyynyn alla on vauvan puklutahra.
Meillä tiptopsiistiä, pesen lattiatkin melkein joka päivä jne. Sisustettu muullakin kuin Ikean/Sotkan kalusteilla, kehuja tullut paljon. Silti olen itse meikitön, isoihin t-paitoihin pukeutunut hiiri...
aina, siistiä ja pujhdasta. imuroin päivittäin, pesen lattiat, vaihdan lakanat ja tuuletan kaiken viikoittain yms..
Ja itse en kulje myöskään edes kotona meikittä, vaatteita vaihdan aina tilanteen mukaan, joskus neljäkin krt päivässä, pidän itseni hyvässä kunnossa myös liikkumalla ja tarkkailemalla mitä laitan suuhun.
Elio meillä kyllä pitää paikkansa, mutta olen itseni suhteen aina ollut samanlainen, mutta asunnon suhteen tämä alkoi vasta vauvan synnyttyä ja mieheni olikin hieman puulla päähän lyöty... :D
on aina kauheen laitettu, ei ole aikaa huolehtia kodista?