Mies teki kivan tempun :(
Unohti hääpäivänsä ja lähti ukkoporukan kanssa ryyppyreissulle.Mitähän minä unohtaisin?
Kommentit (17)
tästä lähtien pestä sen vaatteet. kyllä ihmettelee kun jossain vaiheessa on vaan paskasia kalsareita ja sukkia.
Minusta on turha vinkua jälkikäteen, ettei joku muistanut jotain. Muistuta jos haluat ihmisten muistavan. Eihän sitä voi muistaa, jollei kertakaikkiaan muista.
varmaan unohtaa,että on naimisissa.Ja elää sen mukaan ;)
Kuulostat niuholta...
Et taida olla edes naimisissa?Vai taputatko vain selkään...mene nyt rakas aviomies hääpäivän viettoon poikien kanssa.
kalaan vaikka hääpäivänä. Mulle merkkaa helvetin paljon enemmän kaikki ne muut reilut kolmesataa päivää vuodessa.
Kuulostat niuholta...
Et taida olla edes naimisissa?Vai taputatko vain selkään...mene nyt rakas aviomies hääpäivän viettoon poikien kanssa.
Laheta tekstari ja toivota hyvaa haapaivaa. Ukko saa reissussa jo vertaistukea (puolet varmaan niistakin aijista unohtanut haapaivan).
Ala sure, jossain vaiheessa aina unohtavat.
Ala kosta. Ei siita iloa ole pidemman paalle. Tee jotain kivaa, mista itse tykkaat. Mene leffaan, syomaan, ostoksille, jarvelle tuijottelemaan auringonlaskua.
Yllata ukko, kun tulee kotiin. Iske shamppis lasi kouraan ja kujerra, etta hyvaa haapaivaa. Jos kyselee mita teita haapaivana sano vain salamyhkaisesti, etta kaikenlaista kivaa...
Mulla on sellainen periaate, etta kun meinaan kiihtya tai kimpaantua, niin annan ensiksi kullalle suukon. Jos sen jalkeen viela kiukuttaa, niin sitten pitaa antaa paukkua. Yleensa jaa kylla puolet kiukkuamatta.
missä kävi ilmi, että ukko olisi lähtenyt KALAAN? Musta se lähti ryyppyreissulle... Vai olenko sokea..?
Miten voi joku yksi päivä olla niin tärkeä, että siitä pitää suuttua jos mies sen sattuu unohtamaan. En itsekään aina muista kyseistä päivää, eikä tulisi mieleenikään juhlistaa sitä joka vuosi. Tasavuodet on sitten erikseen, niitä voidaan juhlistaa jos siltä tuntuu.
AP, ala valita.
Olen nahnyt niin monen fiksun ja filmaattisen naisen itkevan sita, etta mies unohti haapaivan! Luulen, etta nyt taalla kaikki esittavat "suurempia" ihmisia kuin ovatkaan.
Tai sitten heilla ei ole haapaivaa. Ehka nama ovat niita naisia, joille mies on luvannut haapaivan mutta pyortanyt puheensa.
Ymmarran sun tunteet oikein hyvin. Haapaiva on sellainen paiva, jolloin on hyva pysahtya ja muistaa kaikki ne ihanat asiat minka vuoksi avioiduttiin. Arkipaiva syo romantiikkaa kummasti. Juhlapaivia tarvitaan.
AP, ala valita.
Olen nahnyt niin monen fiksun ja filmaattisen naisen itkevan sita, etta mies unohti haapaivan! Luulen, etta nyt taalla kaikki esittavat "suurempia" ihmisia kuin ovatkaan.
Tai sitten heilla ei ole haapaivaa. Ehka nama ovat niita naisia, joille mies on luvannut haapaivan mutta pyortanyt puheensa.
Ymmarran sun tunteet oikein hyvin. Haapaiva on sellainen paiva, jolloin on hyva pysahtya ja muistaa kaikki ne ihanat asiat minka vuoksi avioiduttiin. Arkipaiva syo romantiikkaa kummasti. Juhlapaivia tarvitaan.
Ehka olet myos ollut pitempaan naimisissa, ehka sinullakin on viisi lasta, joilla kaikilla pari harrastusta. Ehka asut sellaisessa paikassa, jossa esim. isovanhemmat eivat voi olla avuksi.
Luulen, etta Angelina ja Brad ovat ainoat suurperheelliset joilla elamassa on glamouria. Meidan seitsenhenkinen perhe kylla menee aikamoista haipakkaa paikasta toiseen ihan vain sen eteen, etta tulee koulussa ja toissa kaytya, ruuat syotya ja paikat siivottua.
Minakin uskoin ensimmaisen 5 avioliittovuoden jalkeen, etta arki ei syo romantiikkaa. Meilla oli viela aikaa toisillemme huomattavan paljon. Tosin ei lapsiakaan ollut kuin kolme...
Mitä yhdestä päivästä! Oikeasti monesti olen kesken työpäivän vasta tajunnut ja laittanut ehkä tekstarin tai onnitellut kotona illalla (jos yhä muistanut...)
Jos olisi mahdollisuus lähteä tyttöjen kanssa "kalaan" hääpäivän aikoihin niin johan menisin :)
Rakastan miestäni 365 päivää vuodessa. Keinotekoista tuollainen yhteen päivään juuttuminen.
Vaan jos on noin tärkeää, sano nyt ihan nätisti (oikeasti, NÄTISTI) että haluaisit jatkossa yhdessä juhlistaa hääpäivää, ku se on sinulle tärkeä.
Laheta tekstari ja toivota hyvaa haapaivaa. Ukko saa reissussa jo vertaistukea (puolet varmaan niistakin aijista unohtanut haapaivan).
Ala sure, jossain vaiheessa aina unohtavat.
Ala kosta. Ei siita iloa ole pidemman paalle. Tee jotain kivaa, mista itse tykkaat. Mene leffaan, syomaan, ostoksille, jarvelle tuijottelemaan auringonlaskua.
ikävää että mies unohti. Meillä on tänään hääpäivä. On vähän rahasta tiukkaa ja pieni vauva, joten mentiin Itikseen. Siellä on sen munkkipaikan vieressä se kebab-paikka. Sieltä saa tosi hyviä falafellejä. Mä sain niitä, mies kebabbia, skoolattiin vedellä ja mentiin ostaa ruokaa. Meillä ulkona syöminen on luksusta, edellisestä kerrasta on .... aikaa. Ei se laskun summa vaan pääsee minne haluaa.
Yllata ukko, kun tulee kotiin. Iske shamppis lasi kouraan ja kujerra, etta hyvaa haapaivaa. Jos kyselee mita teita haapaivana sano vain salamyhkaisesti, etta kaikenlaista kivaa...Mulla on sellainen periaate, etta kun meinaan kiihtya tai kimpaantua, niin annan ensiksi kullalle suukon. Jos sen jalkeen viela kiukuttaa, niin sitten pitaa antaa paukkua. Yleensa jaa kylla puolet kiukkuamatta.
ilmoittaa ettet ole kotona kun hän palaa vaan olet lähtenyt vaikkapa etelänlomalle lasten kanssa (jos teillä on lapsia) =)