Mies poltti pahasti kattilan pohjan,
nyt on hyvät neuvot tarpeen. Kuinka saan puhtaaksi!?
Kommentit (11)
laita kattilaan astiapesukoneen pesuainetta ja keität seosta ja tiskaat sitten normaalista.
saa kiehua hiljalleen, jolloinnesim. pLnut puuro nouse pintaan ja iryoaa. Loputvoi karhunkielellä tai Brillolla tms. hoitaa.
Joskus olen laittanut konetiskiainetta veden kanssa kattilaan illalla, aamulla palaneet ovat irronneet. Kansi ettei hajua "myrkystä" pääse ilmoille, muovipusi paalle jne.
saa kiehua hiljalleen, jolloinnesim. pLnut puuro nouse pintaan ja iryoaa. Loputvoi karhunkielellä tai Brillolla tms. hoitaa.
Joskus olen laittanut konetiskiainetta veden kanssa kattilaan illalla, aamulla palaneet ovat irronneet. Kansi ettei hajua "myrkystä" pääse ilmoille, muovipusi paalle jne.
niin älä vaan millään karhuilla hankaa sitä kattilaa!
Anna kattilan liota pikku hetki. Ota käteen sokeripala ja hinkkaa sillä kattilan pohjaa. Saattaa vaatia muutaman palan, mutta kiinni palanut lähtee kuin taikaiskusta pois, ilman sen suurempaa voiman käyttöä tai seosten keittelyitä :)
eikä kattilaan tule naarmuja tmv. mitä patapadasta tmv. saattaa tulla.
Noilla on lähtenyt tähän asti kaikki!
aika erikoinen aloitus, olin varma että tulee jotain "se on niin idioottiäijä, en jaksa enää, pitäiskö mun jssap:ttaa"
Eikä tarvitse keittää, annat vain lillua yön yli ja aamulla musta kiekko irtoaa nätisti.
keitä seosta hetken aikaa ja tiskaa normaalisti.