Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä synttärilahjaksi 13 vuotiaalle tytölle??

Vierailija
21.06.2009 |

Tyttö ei ole pissis vaan tavallinen nynnerö jolla lähes 10 keskiarvo, laulaa kuorossa jne

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytär ei ikinä laittaisi päälle DC:tä. Pojalla taas on jonkin verran merkin vaatteita. Hölmöä ajatella, että korkea keskiarvo tekisi ihmisestä "nyhveröä". Olisi myös hyvä tietää millaisen summan olet valmis antamaan. Kirjalahjat on hyviä, varmasti myös lahjakortit. Vaikka stockmannille.

Vierailija
22/30 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi kysyä siltä lahjansaajalta tai vanhemmilta? Kaikki 13-vuotiaat tytöt ei ole samanlaisia, eikä 6-vuotiaat pojat jne. Ja vaikka ostaisi jotain mistä lapsi saattaisi pitää, hänellä saattaa olla jo sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, kaikilla ei välttämättä oo varaa ostaa tyyliin DC:n yms. vaatteita, itselläni on, mutta tiedän monia jolla ei ole, joten erittäin kypsää tulla sanoon tollasta... -.- Ja vielä, miksi pinnit, hiusharja yms. ei vois olla hyvä lahja? Itse käytän sellasia hiustenvärisiä pinnejä paljonkin ja hiusharjaa käytän monta kertaa päivässä.

Ps. Itse oon 13 v, joten tiiän ehk vähä paremmi ku aikuiset..

Vierailija
24/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 10.v. kun katsoin noita 8-10 vuotiaiden toivejuttuja oli siellä kaiken maailman pinnejä sun muita semmoisia tilpehöörejä. Itse toivon leffoja (ihan lasten esim. Risto Räppääjä. Piirrustus lehtiöitä. Kyniä. Muita tollasia juttuja. Ja musiikki juttuja. En nyt tiedä onko juuri kyseisen tapaiselle tytölle mitää ideaa tuollasia lahjoja antaa muttta itse ainakin tykkäisin jos saisin.

Vierailija
25/30 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiasiassa tuossa iässä tytöt tykkääväät massa vaatteista/tavaroista esim. Victoria secret hajuvesi, joku kivan värinen matkalaturi tai jotain söpöä huoneeseen kuin valkoinen karvapeitto. Ei 13-vuotiaita enään kiinnosta kuunnella musiikkia levyltä, sillä on olemassa spotify. Vesikaijuttimet olis aika hyvä lahja.

Vierailija
26/30 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pliis oikeesti. Lopettakaa lahjakorttien antaminen. Antakaa mielummin rahaa, sillä jos annat lahjakortin johonkin tiettyyn kauppaan se pakottaa lapsen menemään juuri siihen kauppaan. Rahalla lapsi voi itse päättää mihin kauppaan käyttää ne.

Vierailija
27/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi tykkäsi kovasti elämyslahjoista. (Kuten joku trampoliinipuisto).

Ja jotkut pokkarit nimeltään horoskooppimysteerit olivat kuulemma olleet todella hyviä.

Vierailija
28/30 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken reppu. Mieluiten se ripulipas*an värinen. Hiero siihen ulostetta valmiiksi, niin se on katu-uskottava.

Vierailija
29/30 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v tyttöö ei vois vähempää kiinnostaa mitkää ikkunakynät. 8 ja 13 vuotiail on 5 vuotta ikäeroo😂

Vierailija
30/30 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti pelikauppaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan