Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä synttärilahjaksi 13 vuotiaalle tytölle??

Vierailija
21.06.2009 |

Tyttö ei ole pissis vaan tavallinen nynnerö jolla lähes 10 keskiarvo, laulaa kuorossa jne

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa. Kirjat tai musiikki voisivat myös kuvaamallesi tytölle olla osuvia. Tietysti joku nätti koru on varmaan myös kiva.

Vierailija
2/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sellaista e vielä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä keksit: hiusharja, kynsisakset, pinnejä ym..

Marimekon tuotteista voi löytyä lahjaa kaikenikäisille.

Koru hyvä idea. Entäs runokirja? Tai tyhjä kirja, jota voi pitää päiväkirjana tai vieraskirjana, puuvärit mukaan niin voi myös piirtää.

Ikkunavärit? Mun 8 v. on innostunut niistä.

Vierailija
4/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuorten suosima merkki ja sitten t-paita tms. siitä. Esim. Roxy ja DC on uponneet hyvin tuon ikäisiin tyttöihin.

Vierailija
5/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä osta vaatteita!!!!! tai anna lahjakortti vaatemyymälään.

Tuon ikäisille vaatelahja menee tasan varmasti aina pieleen... älä myöskään osta musiikkia, lahjakortti levykauppaan... voi kuule haluta ihan eri musiikkia ku kuorossa laulellaan ;)

Vierailija
6/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän sä tosissas kirjottanut...

Vierailija
7/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kiva pikkulaukku, kaulakoru, korvikset - onko reiät?

Lahjakortti levykauppaan, lahjakortti Spice-Iceen, lahjakortti leffaan...

En usko et ton ikäinen enää ilahtuu leluista.

Tekeekö käsitöitä? Joku huovutus setti, tai vaikka lasimaalaussetti?

Vierailija
8/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nuorten tyttöjen lehti. tse tilasin siskolleni demin kun täytti 14v ja edelleen tilaus jatkuu kun sisko on 16v. menee kätevästi lehjata aina siinä ja sisko tykkää kovasti lehdestään :)

Vierailija
9/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kannata ostaa vaatetta tai levyjä taikka kasseja lahjaksi. Anna lahjakorttina joko vaatekauppaan tai levykauppaan taikka leffalippuina.

Vierailija
10/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää 13veen joka EI pitäisi Roxyn, Billabongin, DC:n tms. vaatteita? Minä en ainakaan. Ostan vaatteita jopa pojille ja joka kerta ovat olleet tyytyväisiä ja jopa sanoneet kun olen kysynyt mitä esim. joululahjaksi haluavat (esim. PS pelejä tms.) "vaatteita".

Eli jos oikeasti miettii ja satsaa ja ostaa oikeaa merkkiä EI VOI mennä pieleen.

Vierailija
11/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti musiikkiliikkeeseen, vaateliikkeeseen, kampaajalle, huvipuiston pääsyliput, vapaaliput elokuviin.

Vierailija
12/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä keksit: hiusharja, kynsisakset, pinnejä ym..

Marimekon tuotteista voi löytyä lahjaa kaikenikäisille.

Koru hyvä idea. Entäs runokirja? Tai tyhjä kirja, jota voi pitää päiväkirjana tai vieraskirjana, puuvärit mukaan niin voi myös piirtää.

Ikkunavärit? Mun 8 v. on innostunut niistä.

Vierailija
13/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on lahjakas lapsi joka vaikuttaa normaalilta ihmiseltä kun ei ole pissis.

Ap miksi vähättelet tuota tuntemaasi lasta.

Onko sinun lapsesi niitä 7 oppilaita, väistämättä tuli mieleen kateus kun tuo keskiarvo piti ilmoittaa.

Itselläni on kasi tyttöä, iät on 12 ja 13 ovat lahjakkaita lapsia ei pissiksiä muttei nynneröitäkään. Toinen laulaa kuorossa.

Oletkohan ostamassa lapselleni lahjaa????

Jos olet niin pitäisi kyllä rahasta ja kävisi ostamassa haluamansa kengät, converset

http://www.converse.com/

Vierailija
14/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot lasta nynneröksi?

Vierailija
15/30 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei kerran ole pissis, niin ohjataanpa siihen suuntaan...

joku nuorten tyttöjen lehti. tse tilasin siskolleni demin kun täytti 14v ja edelleen tilaus jatkuu kun sisko on 16v. menee kätevästi lehjata aina siinä ja sisko tykkää kovasti lehdestään :)

Kirja tai koru mulle tulee ekana mieleen. Kirjakaupoissa neuvovat mielellään 13v. sopivista kirjoista.

Vierailija
16/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin monet minun ikäiseni eivät tykkää enään leluista ja jos ollenkaan tunnet tyttöä pitäisi jo itsekkin tietää tai voit kysyä vanhemmilta. lahjaksi sopivia on hankala löytää. koruja saa aina joltakin tuttavalta lahjaksi, joten tästä voi päätellä että et näe paljon vaivaa jos ostat korukaupasta lahjan. suosittelisin rahaa, elokuvalippuja tai lahjakortti vaikkapa kauneuden hoitoon. jos tyttö on kiinnostunut meikkaamisesta niin hyviä vähän kalliimpia meikkejä voisi ostaa koska tytöllä ei välttämättä ole varaa itellä niin kalliiseen jos äiti ei maksa. ripsari voisi myös olla hyvä aloittelialle :)

Vierailija
17/30 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä muut tykkää (siis oon myös 13. v Mutta ite haluaisin lahjaks kameran! :) tykkään ottaa kuvia ja sitten kun saa kameran nii voi pitää hauskan tyttöjen illan. Eli pitää vaikka muotinäytöksen! Ainakin monelle tytölle jota tunnen nii se kamera on ollut niitten juttu! :D

Vierailija
18/30 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse lahjaksi siinä iässä e-pillerit. Tuli kyllä tarpeeseen silloin.

Vierailija
19/30 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13 v olisi riemuissaan jostain victoria´s secretin hajuvedestä, raha/lahjakortti on aina varma valinta. Saattaahan olla, että säästääkin jotain varten, niin silloin raha on hyvä.

Vierailija
20/30 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viesti jo vuodelta 2009 eli 13-vuotias on jo nyt 19-vuotias. Eiköhän ap. ole jo lahjan hankkinut jo monesti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän