Ihanko oikeasti teille ei tule huono omatunto itsetyydytyksestä?
Hämmästelen onko ihmiset ihan oikeasti niin sujut masturboinnin kanssa, että sen jälkeen olo on vain ihana jne. Eikö oikeasti mitään morkkista? Entä masturbointi silloin kun lapset ovat lähistöllä, eikö olo ole jotenkin likainen ja irstas?
Jo tämän kirjoittaminen tuntuu pahalta. Itse sorrun joskus, ja sen jälkeen vihaan itseäni. Yritän vältellä sitä parhaani mukaan. Vihaan aina itseäni sen jälkeen kun olen epäonnistunut.
Muuten en ole estynyt, olen jopa yllättävän vapaamielinen seksiasioissa. Vain tämä asia on jotenkin kamala tabu ja inhottava peikko.
Kommentit (28)
Eihän siinä ole mitään pahaa. Melkein jokainen ihminen sitä tekee... luultavasti omatkin lapset sitten vanhempana. Ei siinä ole mitään pahaa.
Nuorempana saattoi olla tunne että kuollut mummoni katselee, mutta olen senkin yli päässyt.
Etkö tunne huonoa omaatuntoa kun painat miehesi kanssa?
Arvaan että anaaliseksiä teillä ei ainakaan harrasteta.
Epäilen että vika on kasvatuksessasi, seksistä tehty likaista.
Minulla ei ole miestä, joskus on joitakin lyhyitä juttuja. Ne eivät paina mieltä. Itsetyydytys on vain se mikä aiheuttaa omantunnontuskia.
siksi en sitä oikein koskaan harrastakaan. mieheni mielestä se on jotenkin kiihottavaa kun ajattelee mua runkkaamassa mutta en itse pysty siihen, tulee jotenkin likainen olo. Muuten olen sänkyasioissa tosi avoin ja kokeilunhaluinen.
Onhan tuo naurettavaa, koska sille ei ole mitään perusteita.
Miksi jumala on luonut kädet ulottumaan "sinne".
Kyllä tulee, on tullut jo vuosia enkä tiedä helpottaako se koskaan. Masturboin kyllä usein koska koen sellaisen huuman etten ajattele muuta kuin sitä tunnetta, orgasmin saatuani järki palaa taas kehiin ja jää kauhea omatunto omista fantasioista. On vaikea hyväksyä ylipäätänsä omaa raakaa seksuaalista himoa, pelkää näkevänsä toisen objektina jonka peritarkoitus on tyydyttää se valtava halun tunne. Vaikeuttaa paljon meidän seksielämäämme kun en ole sinut himon kanssa, koen seksin vaan velvollisuutena ja yritän yleensä päästä siitä mahd. nopeasti. Vaikka mies yrittääkin olla painostamatta niin kyllä sen seksuaalisen turhautumisen vaan näkee ja tulee itelle huono omatunto. Tästä syyllisyyden ja häpeän kierteestä ei meinaa päästä yli eikä ympäri :D