Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko oikeasti teille ei tule huono omatunto itsetyydytyksestä?

Vierailija
20.06.2009 |

Hämmästelen onko ihmiset ihan oikeasti niin sujut masturboinnin kanssa, että sen jälkeen olo on vain ihana jne. Eikö oikeasti mitään morkkista? Entä masturbointi silloin kun lapset ovat lähistöllä, eikö olo ole jotenkin likainen ja irstas?

Jo tämän kirjoittaminen tuntuu pahalta. Itse sorrun joskus, ja sen jälkeen vihaan itseäni. Yritän vältellä sitä parhaani mukaan. Vihaan aina itseäni sen jälkeen kun olen epäonnistunut.

Muuten en ole estynyt, olen jopa yllättävän vapaamielinen seksiasioissa. Vain tämä asia on jotenkin kamala tabu ja inhottava peikko.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauan kuin lapset eivät näe niin eihän se heille kuulukaan. Miksi ihmeessä te hyvät, ihanat naiset pilaatte yhden maailman ihanimmista tunteista syyllistämällä itseänne? Kuka teille on sanonut että saatte nauttia omasta vartalostanne vain miehen kanssa? Sellainen ihminen voisi... hmm, haistaa vitut ;)

Vierailija
2/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä hetkellä masturbointi riittää minulle seksin saralla ja samaan aikaan mies valittaa ettei meillä ole seksielämää. Minusta ei vain ole siihen. Synnytyksestä 7kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos "sorrun" samalla fantasioimaan villisti muista miehistä. Tällainen tietoinen seksuaalisten tunteiden lietsominen vieraita kohtaan sotii jotenkin omaatuntoani vastaan.

Persoonattomat fantasiat sen sijaan ovat minusta ihan ok, koska ne eivät liity kehenkään olemassa olevaan henkilöön.

Vierailija
4/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mamumamma lopettaisit nämä ristiretkesi, se käy näin naisenkin mielestä jo rasittavaksi. Oletko ap mies?

Eli olet mies :D

Ja vielä herkästi provosoituva sellainen. Noh, sellaisiahan ne epäsosiaaliset jöröjukat yleensä onkin :)

Vierailija
5/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tule morkkista. Miksi tulisi? Tuskin sinä sitä teet niin, että lapset on niin lähellä, että sut voisi yllättää... joten relaa. Kaikki tekee sitä ja se on 100% luonnollista.

Vierailija
6/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä hetkellä masturbointi riittää minulle seksin saralla ja samaan aikaan mies valittaa ettei meillä ole seksielämää. Minusta ei vain ole siihen. Synnytyksestä 7kk.

välillä olen hermot NIIN kireällä ja teen itselleni orkut vain ees pikkuisen relatakseni. Mutta asiasta ei muuten ole huono omatunto- mies jää vaan ilosta paitsi.

Vierailija
7/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen ihminen sitä tekee...

Joka muuta väittää on valehteleva runkkari:)

Ap ei taida olla ihan sinut oman vartalonsa kanssa? Masturbointi on täysin luonnollista ja itse asiassa oikein kannatettavaa toimintaa! Voit kokeilla erilaisia tapoja kiihottaa itseäsi ja sitten kertoa vaikka miehellesi, että tämmöinen uus juttu vois olla kivaa kokeilla...

Vierailija
8/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en asiasta kenellekään kylläkään puhu.

Ja teen sitä vain ollessani yksin kotona.

Vierailija
9/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein miksi, koen vastaavia tunteita kuin ap. Olen käynyt seksuaaliterapiassa ja siellä on pohdittu myös tätä asiaa. Samat sanat sanoi terapeuttikin kun joku täällä, että miksi tuntea syyllisyyttä asiasta, joka tuottaa suurta mielihyvää? Sellaisia ohjeita sain myös, että kannattaa miettiä mikä siinä pohjimmiltaan aiheuttaa syyllisyyden tunteita, pitää yrittää saada kiinni siitä tunteesta. Sitä kautta pystyy ymmärtämään syyllisyyden syitä ja pääsemään siitä eroon. Minulla tosin tämä ei ole ainoa seksiin liittyvä ongelma, valitettvasti.

Vierailija
10/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin, mutta en minä kyllä häpeä masturbointia. Jos tekee mieli eikä kukaan ole näkemässä, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Toki se on yksityisasia enkä siitä kenellekään kerro. Itse olen oikeastaan iloinen niistä kerroista, kun masturboin. Olen ollut aika haluton viime vuodet ja se on aiheuttanut skismaa parisuhteessamme.

Vierailija
11/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on täysin luonnollinen asia, keten seksuaalisuus muutenkin. Toki on hyvä, ettei avioliitossa toisen itsetyydytys syö yhteisestä seksielämästä.

T: Pappi

Vierailija
12/28 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yksi kivoimmista asioista, mitä voi tehdä itsensä kanssa. ;)

Vierailija
13/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenteista, eritoten "jokainenhan sitä harrastaa". Minun ei ole tarvinnut kertaakaan 16 vuotta kestäneen avioliittoni aikana. Aina kun haluttaa, mieheni on kyllä valmiina tyydyttämään minut ja hyvin sen tekeekin monin konstein. Olen siis ilmeisen epänormaali?

Vierailija
14/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilmeisesti viimeiset 16 vuotta seurannut sinua varjon lailla?

Tiedät ihan hyvin mitä tuon "jokainenhan sitä harrastaa" kirjoittaja tarkoitti. Äläkä nyt hämmenny lisää tästä viestistä =)

Vierailija
15/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu mullekaan huono omatunto. Eikä siitäkään, et ajattelen silloin muita. Ajattelin oikeestaan aina miehenkin kanssa ollessani muita, mies vaan ei kiihota.

Ei itsetyydytyksessä oo kyse siitä, et sitä tarvitsis tehdä. Tekee jos tykkää, jos tykkää enemmän seksistä miehen kanssa niin siitä vaan. Mut olettaisin, et aika monella on niitä tilanteita, kun mies ei oo paikalla just sillon.

Vierailija
16/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olemme olleet pisimmillään erossa 2vk (sairaalareissuni vuoksi, jolloin seksi ei kyllä käynyt mielessäkään) olen päinvastoin ajatellut pienetkin erot piristeenä parisuhteelle enkä kammottavana puuteessa elämisen aikana. No, elämässäni on tosin paljon muutakin ja seksi on vain mauste, ei itsetarkoitus. Eli en oikeasti tajunnut jokaisen masturboivan, enkä tajua edelleenkään. Minulle tyydyttävä seksisuhde merkitsee sitä, ettei minun tarvitse masturboida. Senhän voi vaikka sitten tulkita niin, että ahdistuisin siitä ja saisin huonon omantunnon...

Vierailija
17/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen terapian tarpeessa. Voit aloittaa itse miettimällä, miksi masturbointi on sulle tabu?

Ja mun mielestä masturbointi kuuluu tilanteisiin, että on yksin rauhassa. Ei lapset ole lähistöllä.

Vierailija
18/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olemme olleet pisimmillään erossa 2vk (sairaalareissuni vuoksi, jolloin seksi ei kyllä käynyt mielessäkään) olen päinvastoin ajatellut pienetkin erot piristeenä parisuhteelle enkä kammottavana puuteessa elämisen aikana. No, elämässäni on tosin paljon muutakin ja seksi on vain mauste, ei itsetarkoitus. Eli en oikeasti tajunnut jokaisen masturboivan, enkä tajua edelleenkään. Minulle tyydyttävä seksisuhde merkitsee sitä, ettei minun tarvitse masturboida. Senhän voi vaikka sitten tulkita niin, että ahdistuisin siitä ja saisin huonon omantunnon...

ja masturbointi on kaksi niin eri asiaa et ihmetyttää kyllä toi sun ajattelumaailmasi. Ei se että runkkaa tarkoita ettei saisi seksiä, joskus on vaan kivempi sooloilla.

Vierailija
19/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja masturbointi on kaksi niin eri asiaa et ihmetyttää kyllä toi sun ajattelumaailmasi. Ei se että runkkaa tarkoita ettei saisi seksiä, joskus on vaan kivempi sooloilla.

Minun kokemukseni mukaan masturbaatio vain piristää myös avioseksiä. Tarvisen paljon pidemmän esileikin kuin mies saadakseni yhdynnästä mielihyvää. Pieni masturbaatio päivän aikana saa minut sopivasta virittyneeseen tilaan, jolloin avioseksi tuntuu tavallista paremmalta.

Ap:lle vielä:

Jos olet yksinhuoltaja, ja siis ilmeisesti vailla vakituista parisuhdetta, miksi ihmeessä tuntisi huonoa omatuntoa? Enemminkin huonoa omatuntoa pitäisi tuntea satunnaisista irtosuhteista. Ei yh:n tarvitse täysin selibaatissa elää, joten eikös masturbaatio ole se paras keino seksuaalisten tarpeittesi tyydyttämiseen?

Vierailija
20/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota olen harrastanut jo yli 20 vuotta. Ekat kerrat taisi olla joskus ala-yläasteella.

No samassa huoneessa en masturboi, koska asia ei kuulu lapsille. Mutta toivon, että hekin pian löytävät oman seksuaalisuutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme