Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla tulla uskoon, kun aviomiestä ei saa pitää

Vierailija
20.06.2009 |

sen jälkeen ykkösenä elämässä. auttakaa =(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.healingrooms.fi/?sid=100

http://www.vaino.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=37&Itemid…

http://www.whoisjesus-really.com/finnish/menu.htm

Jos vähänkin etsit Jumalaa, Kristusta tai olet kiinnostunut, niin muista, että olet hyvällä tiellä, koska hän on luvannut ottaa vastaan jokaisen häntä etsivän:

"Kaikki ne, jotka Isä minulle (Kristukselle) antaa, tulevat minun luokseni, JA SITÄ, JOKA LUOKSENI TULEE, MINÄ EN AJA POIS." -Johanneksen evankeliumi, luku 6, jae 37

Kristus myös etsii sinua. Koska hän rakastaa sinua, hän on etsinyt sinua jo ennen kuin osasit etsiä häntä. "Minä (Kristus) seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän." -Ilmestyskirja, luku 3, jae 20.

Avaatko sinä hänelle elämäsi oven?

Vierailija
2/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli synnyt uudesti, huomaat että rakkasu mieheesi säilyy samanlaisena, ellei parane. Rakkaus Jumalaan ja Jumalan asettaminen etusijalle elämässä, ei ota mitään mieheltäsi tai lapsiltasi pois, se on NIIIN eri asia. En oikein osaa selittää, mutta kun olet uskossa, se ei tunnu siltä että "pitää" tai "on pakko". Se on iloinen velvollisuus jonka täyttäessäsi Jumala palkitsee sinua ja parisuhdettasi. Rukoilen puolestasi että sinä ja perheesi tulee uskoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tai lapset ovat Jumalaa tärkeämpiä/rakkaampia ja välillä jopa mammona ja omaisuus pyrkii Jumalan edelle.

Uskon kuitenkin, että Jumala tuntuu tämänkin asian ja heikkouteni ja rakastaa siitä huolimatta ja armahtaa tässä heikkoudessani.

Vierailija
4/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopuisivat ilmeisesti ennemmin lapsistaan kuin jumalasta. tosi surullista ja käy sääliksi näitä lapsia jotka eivät sa kokea aitoa äidinrakkautta ja sitä tunnetta kun on äidille tärkeintä maailmassa, äidille on aina jokin satu lasten edellä :(

Ei ihme että uskovaiset on paskoja äitejä kun rakastavat enemmän jotain "jumalaa".

Vierailija
5/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessellä on niin paljon naisia jo plakkarissa, ettei se huomaa sun puuttumista laumasta. Rakasta vaan sitä omaasi.

Vierailija
6/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseestä ja huijausta.

Vierailija
7/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen joka ei pidä Jumalaa ykkösenä elämässään, joutuu helvettiin, vaikka ei olisi edes kuullut koko Jumalasta. Mutta jos tulet uskoon, pääset armosta taivaaseen, vaikka et pystyisikään pitämään Jumalaa ykkösenä.

Vierailija
8/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että jos tulet "terveeseen uskoon", niin juttu on ihan päin vastoin. Tervehenkinen uskonnollisuus kun on ihmisille yleensä voimavara, joka motivoi huolehtimaan myös perheen hyvinvoinnista.

Sairas ja epätasapainoinen hihhulointi on asia erikseen, siitä pysy kaukana.

t. entinen hihhuli, nykyinen liberaalikristitty

Vierailija
9/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maan päällä inhimillinen rakkaus saa olla mieheen ja lapsiin aivan ykkösenä. Rakkaus Jumalaan on aivan täysin eri rakkaus. Jumala on pelastaja ja hän on luonut koko rakkauden jota tunnet miestäsi kohtaan. Hän on sen rakkauden mieheesi tarkoittanut.

Ei Jumala halua sinulta mitään pois ottaa eikä rakkautta keneenkään vähentää, vaan antaa iänkaikkisen ja rikkaan elämän.

Eri uskonlahkojen käsityksiä en sitten tiedä, mutta itse uskovaisena ja raamattua lukevana uskon ja elän näin.

Jumala on hyvä ja rakastava isä! Turvakallio elämän keskellä! Suosittelen uskoontuloa! ;o)

Vierailija
10/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että uskovaiset on paskoja äitejä kun rakastavat enemmän jotain "jumalaa".