Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu pesäuolen tähystys?

Vierailija
20.06.2009 |

Mitä oireita on peräsuolen kasvaimissa. Meillä suvussa useilla ollut peräsuolen syöpä ja itsellä on välillä kipuja ulostaessa ja uloste on jatkuvasti kelluvaa. Lisäksi on selittämätön anemia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap mutta muuten aiheesta kiinnostunut

Vierailija
2/5 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa,että aika veikeältä tuntui.

ei sattunut lainkaan,vaikka olin lukenut kaikkia pelottelujuttuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin ihan rehellisesti sattui sikana. Sitä vähemmän tietty sattuu, mitä rennonpana pystyy olemaan. Ja tietty riippuu siitäkin, kuinka syvältä tarvitsee tutkia.

Vierailija
4/5 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle siis tehtiin kolonoskopia,eli mentiin ihan ns. perille asti, jonnekkin ohutsuoleen tai minne lie,mutta siis niin pitkälle kuin kolonoskopiassa se "maali".

luin esim,että suolenmutkissa hoitaja puristelee ja painelee vatsaa,mutta hoitaja ei koskenut minuun koko toimenpiteen aikana.

se oli minun kohdalla siis ihan kesy homma.

jännitti kyllä niin pirusti,mutta ihan turhaan.

-2

Vierailija
5/5 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä peräsuolta näkee ihan helposti.

Jos katsotaan pidemmälle, kylläkin voi sattua paljonkin, jos tekijä on huono. Riippuu tekijän taidoista ihan. Voi olla, ettei satu tai sitten kipeeä kuin synnytys. Mut kestää vähän aikaa vaan. Mulle tehty kolmesti varmuuden vuoksi.

Ekaksi kylellään ja sitten selällään, ku ekasta mutkasta menty läpi. Paina siitä kohdasta kädellä, mistä milloinkin sattuu.