Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi ERITTÄIN pistoherkälle iholle? Meneeköhän mahdottomaksi...

Vierailija
20.06.2009 |

Minulla on kumma iho. Jos siihen pistää vaikkapa neulalla (ei siis ihon läpi vaan pelkkä tökkäisy) tai esim. joulukuusen neulaset pistelevät tms. niin ihoon nousee punaisia patteja silmänräpäyksessä. Joskun on meinannut lähteä taju verikokeessa, pelkästään siitä että ihoa on pistetty (ei johdu jännittämisestä tms.).

Nyt mietityttää että jos menisin ottamaan tatuoinnin, niin näinköhän ihoni reagoi samoin naulalla hakkaamiseen, eli turpoaako punaiseksi pahkuraksi tai kumahdanko kanveesiin jo ekasta viivasta. Uskaltaisinkohan kokeilla...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/3 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisen ja psyykkisen puolen.. Jos vaan henkinen kantti kestää niin mene. Kyllä se kuva näkyy samanlaisena sitten kun punoitukset ja turvotukset on lähteneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampikin tatska kun en ole kerrasta uskonut... Mulla on tosi pistoherkkä iho. Joka kerta kun mua on tatuoitu, olen vuotanut verta ihan hirveesti alusta asti, vaikka en yhtään ole jännittänyt. Jälki ei vaan ole sitten ikinä ollut kovin hyvää, ja tatuoijista jokainen on valittanut että on ihan tosi vaikee tatskata kun muste valuu veren mukana ulos. Kuvia on väritetty siis useampaan kertaan, edelleen epäsiistejä :( Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi