Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 17-vuotias poikanne juhlii juhannusta?

Vierailija
19.06.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä itse tuosta ikäluokasta veikkaisin, niin kaljapullo taitaisi kätösessä olla. Alkoholisoituneena siis, mutta suurin osa kyllä siitäkin huolimatta viettää jussin ihan nätisti.

Vierailija
2/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luo saunomaan ja yöksi...alko ei kuulu kuvioon, sillä kaverin luona on vanhemmat kotona:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti siis kaverinsa luo yöksi ja sielläkin on vahemmat kotona:)

Vierailija
4/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niikun kaikki fiksut

Vierailija
5/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juopottelee.

Vierailija
6/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tossa vähän aika sitten ja ovat menossa illemmällä rannalle koko poppoo kokkoa ihastelemaan ja varmaan juovat muutaman oluen/lonkeron.

Vierailija
7/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te hyväksytte sen mukisematta? Ostatteko ihan itse jopa juotavat?

Ei ymmärrä ei....

Vierailija
8/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te hyväksytte sen mukisematta? Ostatteko ihan itse jopa juotavat?

Ei ymmärrä ei....

Itse muutin kotoa pois 17 vuotiaana. Ja kyllä join ja saatoin jopa polttaakin ! se kuului silloiseen elämänvaiheeseen. Eipä siinä äiti tiennyt milloin ja missä join, kun en enää kotonakaan asunut.

Vierailija
9/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa juhannusta oluttölkit kädessä.

Vierailija
10/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ite ainakin 17 vuotiaana vietin juhannusta muutaman siiderin kera. Ei mitään perskännejä mutta muutama. Olin silloin vanhempieni ja kaverin kanssa mökillä ja vanhempani antoivat meille muutaman siiderin, eivät kyllä ikinä antaneet jos johonkin lähdettii! Todennäköisesti sen ikänen saa itekin sitä viinaa hommattua vaikka ei vanhemmat sitä ostaisikaan :( Itse en aio omalle lapselleni alkoholia hankkia ennen kun täyttää 18. Mutta suoraan sanottuna koin itse hyväksi sen että sain vanhempieni seurassa ottaa sen muutaman siiderin, niin ei tullut lähdettyä kaupungille ja hankittua jostain muualta juomia. Ja vanhemmat valvoivat mitä tein joten koin sen turvalliseksi! Silloin en ehkä ajatellut asiaa ihan näin mutta nyt kyllä! :)

Vierailija
11/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias tyttö kylläkin, joka on kavereidensa kanssa RMJ:ssä. Uskoisin, että siideriä ottavat. Minulla ei ole mitään sitä vastaa, koska itsekin tuossa iässä maistelin. Täyttäähän hän jo parin kk päästä 18v. Övereitä en hyväksy, mutta totuutta kännin laadusta tuskin saan edes tietää..

Vierailija
12/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat 17-vuotiaana vietetyt kännipäivät ovat kaikki jääneet väliin, mutta ystävät näin ovat kyllä tehneet. Helppohan se on, kun aina on joku vanhempi kaveri, joka suostuu hakemaan. Itse en polta, ja erittäin harvoin mitään alkoholia juon, mutta tiedän tapauksia, joita vanhemmat pitävät ns. kiltteinä tyttöinä/poikina ja jotka polttavat ja juovat kun ikää on vasta 13 v. Valitettavaa, mutta totta. Kyllä niillä nuorillakin älliä sen verran on, että kaikkea ei vanhemmille kerrota. Yksi tapa peitellä juomisia on juuri tuo, että mennään kaverille yöksi ja siellä on muka vanhemmat paikalla. Eli kuunnelkaapas niiden nuorien juttuja hiukkasen kriittisesti. Toivottavasti kaikkien nuorten juhannus kuitenkin sujuu mutkitta ja useampien ilman turhia valheita vanhemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi