Juhannuksena palstalla, olen vajonnut alas. Miksi te täällä roikutte?
Kommentit (19)
ulkona sataa, ruoka uunissa, kämppä siivottu...
Mies tulee kohta töistä ja sitten aletaan ihan normaaliin viikonlopun viettoon.
kerrostalokaksiossa, koska seura on liian kännissä/krapulassa. Voisi vaikka vietää laatuaikaa itsensä kanssa ja nukkua.
Kuten ihan jokaisena kesäviikonloppuna tästä syyskuun alkuun!
Sit kun loma alkaa, lähdetään muksun kanssa maalle lomailemaan, nyt ollaan vielä kaupungissa. Eikä oikein jaksa mitään juhannuskarkeloita ajatellakaan.
ja perheen miehetkin lahti tossa juuri harrastuksiinsa. Eli ihan omaa aikaa viinilasillisen seurassa viettelen...
Mies kattoo alstenkaa leffaa, itte imetän tässä samalla vauvaa. Ulkona sataa kaatamalla. Miksikäs en täs aikaani kuluttais. Päivä se on tää muiden päivien joukossa.
Lapset nukkuvat jo. Olen eronnut, joten miestä ei tässä osoitteessa ole. Mitään kännäysjuhlia en ole koskaan harrastanut...
Ihan normaali perjantai-ilta.  
Kohta 41 vko täynnä, ei voi oikein lähteä kovin kauas kotoa ja synnytyssairaalaa eikä jaksaiskaan.
Käytiin äsken syömässä ravintolassa ja tultiin kotiin. Mies katsoo Simpsoneita ja minua ei niin hirveästi kiinnosta.
On aika paskat säät eikä ketään kenen mökille olis voinut ängetä, joten...
joten jäätiin kotiin. Telkusta ei tietenkään tule mitään järkevää, joten mitä sitä yh-mamma voi muuta tehdä kuin notkua av:lla? Lapset nukkuu, joten heistä ei ole seuraa. Viinilasillinen ja av, siinä tämän äidin perjantai-illan huvit :/
Mutta kuten varmaan moni muukin täällä ajattelee: tämä on paras vaihtoehto tälle jussille :)
oltiin jo "juhannuskarkeloissa". Nyt kotona. Yksi kylmä olut ja nukkumaan. Missä sitä nyt pitäisi enää hillua?
kanssa.Telkku on auki,mies katsoo toisella silmällä,mä tässä läppäri sylissä.Kohta nukkumaan..
Lisäksi saimme n. viikko sitten vauvan, joten ihanaa olla kotona.
lapset hoidossa eri tahoilla. Me ukon kanssa kaljapäissämme. jakasaisko edes seksiä harrastaa.Tympii tää arkipäiväisyys, tulis jotain säpinää.....
ensi viikon vieraita varten. Nyt istahdan ensimmäistä kertaa tänään, ajattelin alkaa leipomaan jotain herkkua kunhan tokenen tästä..