Tuleeko kellekkään muulle kuiva juhannus? Miksi?
Meille tulee tänäkin kesänä. Mies juo ehkä viisi kertaa vuodessa yhden siiderin, itse en juo sitäkään.
Kommentit (37)
Mieheni saattaa sauna oluen tai kaksi juoda. En kiellä parin oluen juomista, useamman kyllä. Itse en käytä lainkaan alkoholia. Lapsille ostetaan limsaa mikäli haluavat.
Mulle tulee ensimmäinen ei-kuiva juhannus seitsemään vuoteen. Tosin tuskin kovin kostea kuitenkaan, ellei luvattua vesisadetta lasketa. Kivat jussit kuitenkin kaikille, oli kuiva tai ei! :)
Juurikin mietin, että pitäisikö olla vesilinjalla juhannus. Viime viikonloppu meni hurvitellessa ja jotenkin ärsyttää pakkojuopottelu. Voisi ajella autolla katsomassa mestoja.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:55"]Juurikin mietin, että pitäisikö olla vesilinjalla juhannus. Viime viikonloppu meni hurvitellessa ja jotenkin ärsyttää pakkojuopottelu. Voisi ajella autolla katsomassa mestoja.
[/quote]
ei mitään vesilinjaa vaan pää täyteen. itse juon ainakin to pe ja la
Todennäköisesti sataa vettä eli aika kostea juissi taitaapi tulla:d
Asumme Yhdysvalloissa, ja täällähän ei vietetä juhannusta. Emme kyllä kumpikaan muutenkaan käytä juuri lainkaan alkoholia, eikä koskaan humalahakuisesti.
Töissä pe ilta ja la aamu. Ei haittaa yhtään. Mielelläni menen töihin.
Tulee minulle. On mukava olla ilma alkoholia. On kiva olla freesi sen suhteen.
Ei kiinnosta juoda ja olla kännissä. Krapula joka siitä seuraa rangaistukseksi ei ole sen arvoista. Odotan edelleen niitä kännipillereitä, joista ei tule 3 päivän koomaa.
Enpä ole miettinyt tuleeko kuiva vai ei. Alkoholi ei ole niin iso asia elämässäni että etukäteen tuollaista miettisin.
Kaikista mieluiten nuolis pillua ryyppäämisen sijaan.
Täysimetän 4 vko vanhaa poikaani, joten en juo alkoholia.
Vaimolle tulee, koska on raskaana. Itse ajattelin dokaa ja kalastaa.
Täysimetys/4kk vauva. Tai kyllä minä varmaan mökillä yhden oluen otan saunassa sillävälin kun mies (joka ei myös ota kuin sen yhden oluen saybassa) hoitaa vauvaa. Mutta aikalailla kuiva siis. Ei voine kosteaksi illanvietoksi kutsua.