Kehuuko mies sängyssä lämpimikseen?
Viimeksi harrastaessani seksiä mies kehui mua pariinkin otteeseen tiukaksi. Kyllä mulla ikää on, mutta olen synnyttämätön (joskaan en ole edes varma vaikuttaako se mitenkään) ja treenailen ilolihaksia. Silti jäin miettimään, että kehuikohan mies mua muuten vaan, vai olinko oikeasti hänestä tiukka? Jotkuthan puhuu "tuhmia" ihan itseään kiihottaakseen.
Itse naisena kehun sitä mitä oikeasti koen hyvänä. Jos kalu on komea ja vastustamaton, sanon sen. En väitä pientä kalua isoksi, mutta jos rakastelumme saa sinfoniat soimaan ja tuntuu taivalliseslta, sanon sen. Jos ei tunnu miltään, en sano sitä tietenkään!
Miten on, miehet? Puhutteko lämpimiksenne vai silloin kuin asia on näin?
Kommentit (10)
Mukavalta tietty kuulostaa kun saa kehuja, mutta välillä oon laittanut ne miesten kiihottuneisuuden piikkiin...
N 42 v. ei synnyttänyt ;)
siis ihanko oikeasti ehditte kuunnella rakastellessanne toisen verbaalisia kehuja saatika että miehet saavat todella nauttiessaan mitään todellista verbaalista kommenttia suustaan? Kyllä meillä ollaan kiihottuneessa tilassa sen verran ekstaasissa, että äänet ovat käsittämätöntä mölinää - kokemukseni "puhuvista" ja "kommentoivista" miehistä on kyllä ollut juuri sitä lämpimikseen puhuvien sorttia, eli jos mies ei syystä tai toisesta olekaan tyytyväinen sinuun, hän kehittää stooria, jottet sitä huomaisi ja jotta hän edes jossain määrin kiihottuisi. Ajattelehan, kun hän kehuu pilluasi tiukaksi, sinä automaattisesti alat supistella lisää - jeps, no niin hän siis saa edes vähän tiukemman puristuksen; niin yksinkertaista se on. Jos näet sinä kehuisit keskikokoista kalua upeaksi, sekin vaikuttaisi mieheen innostavasti ja hän näkisi kaksinverroin tyydyttämiseksesi vaivaa...
Keskikokoisen kehuminen isoksi on paha turn off. Alkaa miettiä, että mitä muuta siinä aktin aikana teeskennelläänkään. Mies tietää tasan tarkkaan, onko iso vai ei.
Jos näet sinä kehuisit keskikokoista kalua upeaksi, sekin vaikuttaisi mieheen innostavasti ja hän näkisi kaksinverroin tyydyttämiseksesi vaivaa...
Ja olet kehunut naista tiukaksi vain kun et ole muuten ollut tyytyväinen naiseen??
Vai olet nainen, jonka kokemus sängyssä puhuvista miehistä on, että mies ei ole ollut suhun tyytyväinen ja sitten vai kehuu tiukaksi??
Niin tai näin, en oikein usko tän vastauksen totuudenmukaisuuteen...
siis ihanko oikeasti ehditte kuunnella rakastellessanne toisen verbaalisia kehuja saatika että miehet saavat todella nauttiessaan mitään todellista verbaalista kommenttia suustaan? Kyllä meillä ollaan kiihottuneessa tilassa sen verran ekstaasissa, että äänet ovat käsittämätöntä mölinää - kokemukseni "puhuvista" ja "kommentoivista" miehistä on kyllä ollut juuri sitä lämpimikseen puhuvien sorttia, eli jos mies ei syystä tai toisesta olekaan tyytyväinen sinuun, hän kehittää stooria, jottet sitä huomaisi ja jotta hän edes jossain määrin kiihottuisi....
Olisi hauska joskus kärpäsenä katossa nähdä pari rakastelemassa "käsittämättömän mölinän" soidessa taustalla. Ehkä teilläpäin tuo tarkoittaa eri asiaa mutta jos mulla alkais kesken köyrinnän mölisemään käsittämättömästi niin soittaisin ambulanssin että tällä on ny aivoveritulppa.
Olisi hauska joskus kärpäsenä katossa nähdä pari rakastelemassa "käsittämättömän mölinän" soidessa taustalla. Ehkä teilläpäin tuo tarkoittaa eri asiaa mutta jos mulla alkais kesken köyrinnän mölisemään käsittämättömästi niin soittaisin ambulanssin että tällä on ny aivoveritulppa.
Olen kolme lasta synnyttäny,ja mies väittää et tekee hyvää ku naidaan,ja että mun pillu on tiukka.
Joskus musta vaan tuntuu etten oikeesti tunnukkaan hyvälle ja tiukalle ku ei aina laukea ja sit sanoo ettei vaan päässy tunnelmaan.
Monesti on käyny niin et ku olen ottanut suihin,niin meinaa siinä jo laueta,mut sit ku alkaa naimaan pilluun niin vaik kuinka nussii mistä asennosta vaan,niin ei laukee.
mutta seksihommissa kannattaa olla diplomaattinen eikä ottaa sitä niin kuolemanvakavasti.
Monesti on käyny niin et ku olen ottanut suihin,niin meinaa siinä jo laueta,mut sit ku alkaa naimaan pilluun niin vaik kuinka nussii mistä asennosta vaan,niin ei laukee.
kyllä asia on niin että ihan rhelisesti kun on hyvä niin kanaataa kehua. harjotus kannataa tv. martti
Toisinaan väljäkin voi tuntua melko hyvältä, silloin tulee kehuttua. Erittäin vaikea uskoa, ettei miehesi ole tosissaan. Synnyttämätön on erittäin peienellä todennäköisyydellä väljä. Ikä tietysti vähentää lihasten ja kudosten kimmoisuutta, sen takia iäkkäät laihat naiset ovat usein ns. laihoja läskejä, joilla allit roikkuvat ja pakaroita ei ole tai ne ovat valahtaneet. Samalla tavoin pillulihakset muuttuvat iän myötä. Parhaimmillaan ne ovat tietysti alle parikymppisenä. Ellei siis treenaa niitä lainkaan. Pillu on muutenkin luonnostaan tiukka, ellei ole synnyttänyt. Lihaksia käyttämällä voi toki jäljitellä tällaista oikeasti tiukkaa, mutta eihän sitä pillua voi jatkuvasti jännittää yhdynnän aikana.