nätti nakuna
miksi siinä on aina joku ämmä parkumassa jolla ei ole edes todellista ongelmaa. itselle tulee tosi paha mieli omasta kropasta kun tajuaa että pitäis olla helvetin tyytymätön. en ole läski tai mitään mutta jalat täynnä selluliittiä, sellaista näkyvää koko reidet täynnä polviin asti. kunnon muhkuraa ja möykkyä. vaikka olen hoikka ja pitkä, ihan mallin mitoissa mutta perseestä polviin täyttä paskaa.
Kommentit (5)
Olen pudottanut painoa ja elänyt kurinalaista elämää monta vuotta. Olen rehkinyt ja nähnyt nälkää, mutta olen edelleen muutaman kilon päässä normaalipainosta painoindeksiin nähden. Eniten tässä että on lihonut muutaman kilon parin vuoden takaisesta harmittaa se, että housut ei enää mahdu jalkaan ja aika pitkälle uhkaa mennä vaatekaapin sisältö uusiksi. Olisi silti ihanaa jos joku ulkopuolinen ihminen auttaisi löytämään omalle vartalolle sopivammat vaatteet, auttaisi löytämään itsestä hyvät puolet eikä kiinnittämään aina huomiota niihin oman vartalon epäkohtiin. Ihnoan tätä vartalokeskeistä maailmaa. Ollaan naiset ylpeitä uhkeista muodoistamme.
että aina suuri huipentuma on se että näyttäytyy 2000 ihmiselle alusvaatteisillaan. Minusta tuossa mennään ihan äärimmäisyydestä toiseen, ensin ei suunnilleen kehdata pukeutua miehen nähden ja sitten ollaan niin avoimia että. mitä kamaa ne on oikein vetäneet tuossa välissä ;) ?
Minusta riittäisi ihan se, että nainen on tyytyväinen itseensä ja löytää omalle vartalolleen sopivat vaatteet.
lääppii niitä naisia aivan koko ajan.
tosin tän kauden alusvaatenäytös on mun mielestä ihan liikaa.
Mutta ap:lle: pointtihan on, että siinä on naisia, joilla on ihan vääristynyt käsitys omasta vartalostaan, kuten monella naisella on. He eivät ole mallimitoissa ja lisäksi kokevat vartalonsa ihan toisenlaisena kun se oikeasti onkaan.
musta ohjelmassa on aidosti positiivista se itsetunnon kohottamispyrkimys. Sen sijaan mun mielestä ihmiset saa ihan vapaasti pukeutua mihin tahansa rytkyihin haluavat.
Mulla ei ole vyötäröä vaan aika tasapaksu vartalo. Jalat ovat paksut broilerimaiset. Kaikki vetäytyy alaspäin (40 v). Lihaksia löytyy paljon, mutta allit myös. Välttelen peiliä, mutta mies ei valita.