Kiss FM chat veteraaneja 90-luvun lopulta?
TommyGirl-83, oletko se sinä?
Eli kuinka moni täällä osallistui, ennen kuin netistä tuli mainstreamia? ;)
Ja joojajuu, osallistuin itsekin jo BBS aikana, mutta pysytään nyt siinä kun Internetistä tuli koko kansan huvia.
Itselle Kissin tsätti poiki useat sokkotreffit ja neitsyyskin meni yhdellä niistä. Kesä-98 <3
Kommentit (41)
Kissin tsätti, aijai, ne oli hienoja aikoja ne. Paljon mukavia vakkareita, siis ainakin joissain huoneissa. :D
Ja ne sielä vietetyt tunnit.. Oli vaan jotain niin uutta ja erikoista =/
Itse olin Kissin chatis aikoinaan nimellä Tummasuklaasilmä. Muistaakseni Saunassa tuli vietettyä paljon aikaa. Yhden pitkän parisuhteenkin sieltä löysin. :)
Juu, teininä tuli oltua, mutta mulla nikki varmaan vaihteli. Enkä ollut siellä muutenkaan omana itsenäni, vaan keksin juttuja. Olin jo sillon epäluuloinen netin tietoturvaa kohtaan. 😁
Se oli sellaista harmitonta höpinää.
Kirjaston vakkari täällä! Oli hauskaa aikaa ja miitit hillittömiä, olisi kiva tietää mitä muille Kirjaston tyypeille kuuluu.
Lämpimät muistot paikasta. Niissä keskustueluissa oli todellista intohimoa. Kirjastossa, hautausmaalla ja kirkossa enimmäkseen operoin. Ravintola ja sinkkubaarit myös tuttuja. Harmi, ettei netistä oikein löydy materiaalia noista ajoista enää. Vai tietääkö joku miten pääsisi katsomaan vaikka vanhoja miittikuvia?
Kavereiden kanssa käytiin, nickiä en muista. Tapasin myös joitakin tyyppejä livenä mutta eivät todellakaan olleet mitään tulevaisuuden aviomiesainesta (kuten jollain tässä keskustelussa). Tunne saattoi olla molemminpuolinen ;) Oltiin kyllä tosi nuoriakin silloin.
Juu siellä tuli pyörittyä monellakin kanavalla, milloin miehenä, milloin naisena, kaikenlaista.
Hei! Muistan kirjaston!
Käytiin siellä aina kertomassa muille Jeesuksesta, kun oltiin just tultu uskoon!
Ravintolassa aikoinaan tuli oltua vakkarina :) Maximus nimimerkillä ja kerran piipahdin myös miiteissä *g*
Tulihan siellä häiriköityä. Paras oli floodata jotain tyhmää lausetta sivutolkulla niin et ei kukaan pystyny keskustelee.
Joo olin siellä aina kun pystyin! Oli niitä chat-huoneita <3
Olin ehkä 12-14 vuotiaana kova chattaamaan, sitten tuli irc-ajat ja chatit muutenkin vähitellen poistui.
Oli kissin chatti, mutta hirveästi muitakin pieniä, tyyliin joku.. moontv chat? Vai tvtv? En muista, mutta useampi tv-kanava tai radiokanava noita laittoi pystyyn.
T. Eppugirl/Juicegirl
Kissin chatti oli parasta ysärin lopulla. Se oli kenties paras puoli 14 kuukauden opiskeluiden aikana, kun koululla tuli roikuttua aina iltamyöhään asti, kunnes rehtori tai vastaava alkoi laittamaan ruutuun privaviestiä etänä: "kotiin kotiin". Sähköposteja kirjoitin jotakuinkin 2 tuntia päivässä oikeiden kirjeiden ohella, Löytyipä sieltä muutama tyttöystäväkin, joista parin lyhyemmän suhteen lisäksi yhden kanssa olin reilut 3 vuotta yhdessä.
Floodaajarunkkarit olivat usein riesa, mutta heitäkin pystyi myöhemmin estämään privaatisti, jos kone vain antoi myöten spämmitulvan alla. Vastineeksi spämmin spämmääjiä privana ruudun täydeltä, sillä tiesin miten viestejä voi lähettää jopa kymmeniä sekunnissa.
Terveisiä "marianna"-nimimerkille, hän oli se ensimmäinen nainen, jonka kanssa tuli juteltua privaatisti. Keskustelut hänen kanssaan mursivat jäitä enemmän kuin koskaan, koska olin ollut aivan liian ujo naisten seurassa tuohon asti ja anonyymius oli iso juttu. Soittelin mariannan kanssa paljon ja tulipa kerran tavattuakin. Harmi kuitenkin, että olin vielä nuori ja pöljä tuolloin, kun panostin kaiken vain suhteisiin ystävien sijaan ja välit lopulta menivät :/ Olisit voinut olla hyvä ystävä, mutta tällä kertaa asiat menivät näin. Toivottavasti sinulla ja perheelläsi on kaikki hyvin.
Tuttu juttu :D
Koskahan aloitin siellä 95 - 97?
Koska se loppui ?
Ainakin 3 tyyppiä sieltä tapasin, yhden kanssa enemmänkin.
Joo, vanha, mutta mieleeni jäi ikuisiksi ajoiksi se kaunis ja fiksu nuoripari, jotka taisivat olla menossa kihloihinkin tai jotain, mutta just niihin aikoihin, kun chattailun lopetin, niin erosivatkin. Mies teki konemusiikkia ja tytön nimimerkki tais olla joku Bella tai joku. Turkulaisia muistaakseni. Muistaako kukaan heitä? Olis aivan sairaan siistiä kuulla molemmista, vaikka en muista yhtään mitään kummastakaan ja vielä vähemmän siitä mistä ollaan juteltu. Muistan vaan sen hiton hyvän fiiliksen, joka heidän jutuista aina jäi.