Kiss FM chat veteraaneja 90-luvun lopulta?
TommyGirl-83, oletko se sinä?
Eli kuinka moni täällä osallistui, ennen kuin netistä tuli mainstreamia? ;)
Ja joojajuu, osallistuin itsekin jo BBS aikana, mutta pysytään nyt siinä kun Internetistä tuli koko kansan huvia.
Itselle Kissin tsätti poiki useat sokkotreffit ja neitsyyskin meni yhdellä niistä. Kesä-98 <3
Kommentit (41)
top 5 muijat?
Tämä sama trendi jatkui muuten joskus TV:n puolella yöchatissä, kun sitä töissä tuli taustalla katseltua.
Mikäköhän mun nikki oli... hmmm.. iipi oli sitten nrj chatissä mutta kissillä taisin olla niinkin rohkea kuin Tiger_girl :D
Meikäläinen kissin sätissa ravintolassa mustapantteri =) hihi ! hauskoja muistoja juuuuu.....
Nykykarat eivät osaa enää elitistejäkään kunnolla olla. Kissin chat, haha.
Linnalainen täällä :) En muista nikkiäni, muutin sen kun muutin Jippiin/Saunalahden Rope-huoneeseen :) Ropessakin käytin muutamaa eri nikkiä +tietty chattiropejen nikit.
Oijoi, todellakin olin siellä. Ne "härskeimmät" huoneet kuten HÖYRYKLUBI oli aina täynnä :D
Haha, ala-asteen lopulla roikuttiin siellä aina koulun jälkeen. Valehdeltiin kaikille olevamme 16, vaikka oltiin 11-12...
Siellä tuli roikuttua. Miehenikin löysin sieltä. Monena kesänä oli tanssilavan porukalla kesämiitti Keski- Suomessa.
Olin siellä ala-asteikäisenä ja esitin teiniä tai poikaa. Kaverin kanssa oltiin yhdessä jollain toimintatytöt- nimellä :D Käytettiin kaikkia alueita.
Joskus kävin siellä kun vielä viestit modeemia pitkin vinkui matkaan. Ehdotteluja tuli heti miehiltä "voinks mä soittaa sulle"?
Käytin sitä kavereiden kanssa 8-9-vuotiaana. Esitin teiniä ja keksin hatusta kuppikokoja, kun kysyttiin.
Huh! Vai että meni neitsyyskin.. no itsekin tuli paljon pyörittyä siellä Turku ja muilla kanavilla, se oli todellakin ensimmäinen kunnon kosketukseni internetin ihmemaailmaan :)
Siksipä, kun ei vastaavaa ole löytynyt ja - miksi se muuten ees suljettiin? - etsin samantyylisen, simppelin, reaaliaikasen tekstichat-pohjan ja laitoin nimeksi Kiss-fm chat. Näitä ja muita muistoja voi - ja kannattaa - tulla verestelemään tänne: http://kissfm-chat.chatovod.com/
Minä pyörin siellä :) En kyllä enää muista oliko joku nimimerkki vai vaihteliko se joka kerta?