Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele lapsettomuuslääkäriä

Vierailija
17.06.2009 |

tai paikkaa.. ollaan alotettu julkisella ja halutaan nyt siirtyä yksityiselle.. eli mikä olisi hyvä paikka? iästä ei ole vielä kiinni kun ollaan 23 ja26 joten tuskin liian vanhoja mihinkään;D joku pk-seudulta..

mites, alotetaanko yksityisellä ihan alusta tutkimaan kun on tuolla julkisella muutama tutkimus jo tehty vai saako ne tiedot otettua tms?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko valottaa vähän niitä sun syitä. Meilläkin lapsettomuustausta. Yli 5v yritettiin ennenkuin tärppäs. Muniksia saatiin ihan tyydyttävästi. Hedelmöittyivät hyvin ja lähtivät jakautumaan. Sitten se tyssäs ku siirrettiin. Monta alkion siirtoa takana ja yksi tärppi. Eli kyllä se syy taitaa olla vahvasti minussa, mutta lääkäristä ei koskaan saanu tietää syytä...Joten olisin tiedoista kiitollinen jos osais PASiin vaatia jotain tiettyä hoitoa!

Vierailija
22/43 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä millään suositella tuota lääkäriä. Minä ainakin sain hätäisen, ei ihan paikkansa pitävän, diagnoosin. Jäi paha mieli pitkäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Annika Tulenheimo-Silfvasti diagnosoi:"Et tule koskaan enää saamaan biologista lasta". Tämän hän sanoi yhden hormonimittauksen perusteella! Onneksi en luovuttanut, vaan otin yhteyttä ihanan inhimilliseen lääkäriin, joka teki minulle laajat tutkimukset. Tulokset olivat sen verran hyvät, että lääkäri suositteli ensin luomuyritystä ja sen jälkeen lapsettouushoitoja. Hoidoista ei ollut meille apua, vaan raskauduin luomusti. Ihmettelen yhä, miten lääkäri voi olla noin ehdoton diagnoosissaan, vieläpä vain yhden hormonituloksen perusteella. Maailmani oli romahtaa ja olin todella luovuttamassa koko lapsihaavesta.

Vierailija
24/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä kaikki kiitos sinne! Olimme itseasiassa juuri samanikäisiä kuin te vai olisinko ollut vielä vuoden nuorempi. Kaksi vuotta oli yritetty kunnes onnistui kun hoito oli oikea! Minussa oli se vika, joten ilman hoitoa ei olisi onnistunut, vaikka kuinka olisi asia unohdettu ja lakattu yrittämästä jne. (mitä nyt muita typeriä kommentteja silloin tulikin...) Meitä hoiti silloin Tarja Ristolainen-Taussi (muistaakseni tuon niminen) En tiedä onko enää helsingissä, mutta varmasti siellä kaikki asian osaavat! Täältä lämpimät suosittelut sinne!

T: Nyt kahden lapsen onnellinen ja väsynyt äiti

Vierailija
25/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta käynnistä olin jo raskaana!!! Hoito kun oli oikea niin onnistui heti! Aikaisemmin oli ollut jotain lääkkeitä ym. mitä gyneltä sai, mutta hoito oli väärää.

Vierailija
26/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Fertinovassa (simberg kiva) sekä Felicitaksessa (Kurunmäki) ja kummatkin asiantuntevia. Mentiin jälkimmäiseen yhteen kokeelliseen tutkimukseen jossa sitten raskauduttiin...

Vierailija
27/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googletan ja soitan heti huomenna.. jos jussina auki;) mites toi hoitojen jatkaminen tietääkö kukaan? typeriä kommentteja?? onpa ikävää tollasessa tilanteessa.. itse en ole onneksi niitä vielä saanut vaikkei asia kauhean salainen enää olekkaan..

ap

Vierailija
28/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

_EERO VARILAn_ niin sitten oot löytänyt jo selalista mitä ei ole olemassakaan.

Miellyttävämpää lääkäriä niin mittavalla ammattitaidolla saa hakea.

Ottaa vastaan Helsingissä ja käsittääkseni silloin tällöin Tampereella

Vierailija
29/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varilalla ja Simbergillä, kummatkin saavat suositukseni, myös Tulenheimo-Silfast on oikein hyvä.

Väestöliiton kierrän kyllä kaukaa. Kävin tutkimuksissa siellä, mutta en missään nimessä halunut jatkaa heidän asiakkaanaan.

Vierailija
30/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa pelko tässä on että jos lääkäri ei ole tosi mukava, kun mulla on ihan kaamea lääkäripelko ja alan hikoilla ja täristä ja änkyttää(en ymmärrä mistä tullut) ja jos lääkäri on semmonen hmm..kylmä niin ei hyvä:( näitäkin tavattu..tosin vaan kun olen käynyt kuumeen tms takia.. pelottaa ihan kauheasti aina kun lähtee käymään..

selkäsärkyjäkin kiduin vuoden kun en uskaltanut edes lääkärille soittaa kun edellinen kerta oli ollut ikävä kokemus.. että tällaista. aika ironista tähän pelkoon olla "lapseton":S

mistä tällanen voi syntyä? kun ei mulla mitään tosi "dramaattista" kokemusta ole..ainakaan muistaakseni..

ap

Vierailija
31/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin otti vastaan Diacorissa.

Asiallinen ja neutraali mies jolla jonka vastaanotolla on kiva käydä. Ja äärimmäisen joustava. Ajan sai aina itselleen sopivaan aikaan tuli jopa lomallaan töihin tarvittaessa.

Vierailija
32/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko kannattaa olla säästössä että voi alottaa? eikös ne mene ihan kertamaksuilla..kun eivät mitään halpoja ole:) mutta kalleimman lahjan toivottavasti tuo!

Vierailija
33/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliiton kierrän kyllä kaukaa. Kävin tutkimuksissa siellä, mutta en missään nimessä halunut jatkaa heidän asiakkaanaan.

Minulla taas on hyviä kokemuksia Helsingin Väestöliitosta, ei voi valittaa. Olisi mielenkiintoista tietää että miksi kierrät kaukaa?

Vierailija
34/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin monella sukulaisellanikin.

T: 2

Vierailija
35/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä hoitaneista lääkäreistä ihanimmat olivat Mari Sälevaara ja Sirpa Eviö. Myös Jarna Moilanen ja Seija Kaukoranta olivat mukavia. Rita Siegberg taisi jo jäädä eläkkeelle. Sofia Hietasen vastaanotolle menin vain kerran.

Vierailija
36/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän suunnitteli lääkityksen kulun, otti ultrat ja teki punktion. Oli siis koko ajan mukana, ei taida aina onnistua niin, että sama lääkäri pääsee kaikkiin toimenpiteisiin.

Seijasta jäi todella positiivinen kuva, hänen luonaan oli miellyttävä käydä. Ja lopputulos on mitä ihanin - nyt ekaluokkalainen tyttö.

Vierailija
37/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäri A. T-S!

Vierailija
38/43 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensiluokkainen klinikka ja hoito. mukavat lääkärit ja hoitajat. Lisäksi uusin tieto-taito alalta.

T. Felicitaksen avulla äidiksi tullut

Vierailija
39/43 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut lääkäri oli ihan kauhea, sellainen tosi kylmäkiskoinen josta sai vaikutelman että olisi tehnyt mitä tahansa muuta kuin hoitanut minua. Kerran sainkin ajan toiselle lääkärille kun omalla ei ollut aikaa ja sainkin hyvän tekosyyn vaihtaa lääkäriä. Hän oli ihan mukava mutta joka ikinen kuukausi halusi minun käyvän siellä ylimääräisiä kertoja. Jäi vähän paha maku... Meillä ainoa vika oli ovuloimattomuus jota yritettiin hoitaa pistoksin. Jatkuvasti klinikan taholta yritettiin painostaa IVF:ään vaikka todennäköisyys kasvoi luomuun ihan minimaalisesti. No, päätettiin lopettaa hoidot mutta tulinkin raskaaksi viimeisestä kierrosta ennen tätä. Nyt tuo hoitojen tulos ryömii tossa jalkojen juuressa:)

Vierailija
40/43 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jäi hoidoista tosi paha mieli. Lääkärimme oli hyvin epävarma ja kireän oloinen. Nämä seikat lisäsivät stressiäni. Meidän oli vaikea luottaa tähän lääkäriin. Hän olisi vain halunnut odotella ja ultrata. "Teillähän on vielä spontaanin raskauden mahdollisuus", ei mitään kiirettä -tyyliin. Kaksi kokenutta lääkäriä eri klinikalta olivat sitä mieltä, että nyt pitää toimia heti ja todella lyhyellä aikataululla! Sitten meille tehtiin yksi hätäinen kokeilu, joka piti lopettaa kesken klinikan lomien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän