Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika 3v3kk oppi yhtäkkiä kakkaamaan pytylle/potalle!

Vierailija
17.06.2009 |

Poika joka on 3v3kk ei ole tähän saakka kakannut KERTAAKAAN pytylle tai potalle. On aina pyytänyt vaippaa ja tuskalla yrittänyt vääntää kakkaa vaippaan. Ei ole koskaan suostunut edes menemään pytylle tai potalle kakkaa tekemään.

No yhtäkkiä eräänä päivänä tässä pari viikkoa sitten keksin taas vain yrittää. Ei ensin suostunut menemään (kuten tavallista) vaan pyysi vaippaa. Sitten keksin, että voin yrittää lahjomista (joka ei ennen ole tepsinyt) ja lupasin pojalle pikkuauton jos suostuu menemään potalle! No eikös hän sinne mennyt ja heti tuli kakat pottaan!! Olimme miehen kanssa vähän yllättyneitä:).

Seuraavana päivänä suostui menemään kun sai palkkioksi vähän suklaata. No ajattelin, että pitääkö nyt alkaa jotain antaa joka kerta tuosta kakkaamisesta, mutta sen jälkeen ei ole tarvinnut edes lahjoa vaan poika on mennyt itse pytyllekin jopa kakalle!

En olisi uskonut että näin helposti menisi yhtäkkiä kun ei tosiaan koskaan ole edes kakannut potalle tai pytylle aikaisemmin!

Samalla jäi myös yövaippa pois:)).

Tämä rohkaisuksi kaikille jotka tuskailette näiden potta- ja kakkaasioiden kanssa. Kyllä se siitä, ajan myötä:).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa vessahommat olivat todella hankalia pienenä. Kummasti hänkin sitten lopulta oppi kuivaksi (3,5 -vuotiaana).

Kuopus oppi aivan itsestään (vaipat vaan olivat aina kuivia) alle 2-vuotiaana.

Minä kun pelkäsin samanlaista rumbaa toistamiseen.

Vierailija
2/3 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä jotain oot väärin asian kanssa tehny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että turha stressata vessa-asioilla, lapsi menee potalle/pöntölle kun on itse siihen valmis.

Tämän kun hyväksyy niin säästyy paljon vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä