Ikeassa nähtyä:
Huonekaluja huonekalujen perään. Olen järkyttynyt, mitä voin tehdä? Oli siellä muuten ihmisiäkin. Niin aikuisia kuin lapsiakin. Tummia ja vaaleita. Pitkiä ja lyhyitä. On tämä elämä mennyt kummalliseksi...
Kommentit (7)
vaikka muuten niistä kovasti pidänkin. Olin vain jotenkin järkyttynyt siitä huonekalujen määrästä. Lisäksi oli hieman epämukava olo; tuntui kuin joku av-mamma katselisi minua, saisi tietää lasteni nimet, tulisi niitä tänne haukkumaan. Lisäksi tämä av-mamma taatusti olisi haukkunut myös minua tavalla tai toisella esim. lasten heitteillejätöstä. Pienokaiseni kun olivat isänsä kanssa kotona.
Helmiinaa ja Vilhelmiinaa ei näkynyt, eikä kuulunut. Kuten ei 4 kk:n ikäeroa omaavia kaksosiakaan. Mutta niitä huonekaluja oli vaikka huru mycket :) t. ap
Ikea on toisinpäin Aeki. Siis aivan järkkyä! Mulla meni nyt kyllä yöunet.
vaikka muuten niistä kovasti pidänkin. Olin vain jotenkin järkyttynyt siitä huonekalujen määrästä. Lisäksi oli hieman epämukava olo; tuntui kuin joku av-mamma katselisi minua, saisi tietää lasteni nimet, tulisi niitä tänne haukkumaan. Lisäksi tämä av-mamma taatusti olisi haukkunut myös minua tavalla tai toisella esim. lasten heitteillejätöstä. Pienokaiseni kun olivat isänsä kanssa kotona. Helmiinaa ja Vilhelmiinaa ei näkynyt, eikä kuulunut. Kuten ei 4 kk:n ikäeroa omaavia kaksosiakaan. Mutta niitä huonekaluja oli vaikka huru mycket :) t. ap
Siis harmi ku et nähny noita av:n kuuluisuuksia... Kai siellä nyt jotain kiinnostavaa kuitenki oli huonekalujen lisäksi? Kerro nyt joku mehevä juoru suoraan Ikeasta...
Kauheaa, taisi mennä minunkin yöunet! Kotonakaan ei ole konjakkia, jota voisi ottaa yömyssyksi, huoh!
Mehevä juoru Ikeasta? Haa, näin Janina Frostelin (vai mikä se sukunimi onkaan nykyään) Ikeassa edellisellä kerralla siellä vieraillessani. Silloinkin siellä oli niitä huonekaluja silmänkantamattomiin. t. ap
Oliko ne muka ihan oikeesti Vilhelmiina ja Helmiina?