Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt menee Diva-kuukuppi vaihtoon! Mihin kuukuppiin vaihtaisin sen?

Vierailija
16.06.2009 |

Mulla on ollut se jo pari vuotta ainoana kuukautissuojana mutta nyt menee hermot. Ohivuotoja tulee jatkuvasti. Luulen että malli on mulle liian pitkä, sillä kun se on oikein paikallaan niin antenni näkyisi ulos ellen sitä olisi leikannut kokonaan pois. Luulen että mulla on kohdunsuu tosi alhaalla ja siksi kuppia on vaikea saada oikein paikoilleen. Ärsyttää laittaa kuppi ja sitten käydä puolen tunnin päästä tarkistamassa vuotaako ohi ja laittaa uudelleen ja taas puolen tunnin päästä tarkistus. Ei tosiaan huoletonta. Kuukupista muuten kyllä tykkään, ihan erilainen olo kuin muilla suojilla, mutta malli ei nyt selvästi sovi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunettea, oli muistaakseni lyhyin noista kupeista silloin kuin tein vertailuja ennen hankintaa. Siitä löytyy nykyään myös pienempi malli, mikä myös voisi sopia sinulle

Vierailija
2/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt ja mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii hyvin minulla myös!

Vierailija
4/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkohan noilla pienemmillä malleilla (esim. Lunetella näköjään kaksi kokoa) kuitenkaan suurta eroa, halkaisijalla kun näyttää olevan eroa vain puol senttiä... Ei kai ne nyt pudota voi. Mielummin tyhjennän vaikka useammin jos voisi vain luottaa enemmän ettei ohivuotoja tulisi.

ap

Vierailija
5/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin synnytyksen jälkeen divacupin PinkCupiin. Diva alkoi tuntua huonolta, ei asettunut paikalleen ja tuli ohivuotoja. Ostin Ekolosta tuon isomman PinkCupin ja olen ollut tyytyväinen. Musta tuo uusi on taipuisampaa silikonia kuin vanha diva, ehkä siksikin asettuu paremmin paikalleen eikä vuoda. Antenniakaan ei ole tarvinnut lyhentää ainakaan vielä.

Vierailija
6/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä pienemmän kokonsa takia mukavampi käyttää, mutta nyt en tiedä mitä tekisin..

Vierailija
7/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ajatus ettei voisi käyttää kuukuppia.

ap

Vierailija
8/9 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminut tuo luneten synnyttäneiden kuppi loistavasti. Muutaman kerran asetin sen liian ylhäälle, ja silloin tuli ohivuotoja. leikkasin antennia lyhyemmäksi ja vetaisen siitä aina kevyesti alaspäin, jolloin minusta asettuu paremmin kohdalleen. Loistokuppi!

Vierailija
9/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onkohan noilla pienemmillä malleilla (esim. Lunetella näköjään kaksi kokoa) kuitenkaan suurta eroa, halkaisijalla kun näyttää olevan eroa vain puol senttiä... Ei kai ne nyt pudota voi. Mielummin tyhjennän vaikka useammin jos voisi vain luottaa enemmän ettei ohivuotoja tulisi.

ap

On kaikilla nykyään 2 kokoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan