Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu pettyny Instrun Aquaflex-harjoituskuuliin?

Vierailija
16.06.2009 |

Mulla on ollu smartballsit, mut en oo kauheesti käyttäny ku jotenki ikävän isot ja aattelin et enemmän lelut kuin hyödylliset. Ostin sitten Insturusta muka kunnolliset ja myyjä kertoi käytöstä ja että ei pidä masentua jos ei heti pysy ja että moni ei pysty koskaan laittamaan kaikkia painoja. No tein kyten ohjeet sain, eli ensin kokeilin tyhjällä, sitten lisäsin painoja ja kun ei vieläkään tuntunut missään niin kokeilin pientä kaikilla painoilla eikä minkään näköstä ongelmaa pitää sit puolikin tuntia. Mielestäni tein ihan kuten ohjeistettiin ja luin vielä ohjeetkin mutta enpä vaan huomannut mitään ideaa. Kannattaako käyttöä kuitenkin jatkaa vai onkohan mitään hyötyä koko 59 euron ostoksesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi tosi hyvin:=)

Vierailija
2/7 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä oli aluksi vaikeaa pitää niitä mut sit parani koko ajan ja vaikka lopuksi ei ollut mitään ongelmaa niiden pitämisessä, niin jatkoin ja aina vaan parani:) Pidin myös ihan lenkilläkin ja touhutessa kotijuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt niistä Smartballseista. Toimivat hyvin eivätkä tunnu häiritseviltä pitempäänkään pitäessäni.

Yks mun tuttu ja jotenkin pettyi niihin Aquaflexiin, kun eivät olleet kovin tiiviit, hygieniset!?

Vierailija
4/7 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt niistä Smartballseista. Toimivat hyvin eivätkä tunnu häiritseviltä pitempäänkään pitäessäni.

Yks mun tuttu ja jotenkin pettyi niihin Aquaflexiin, kun eivät olleet kovin tiiviit, hygieniset!?

Mulla on Smartballsit mutta en ole huomannut niissä mitään vaikutusta. Ne pysyy ihan itsestään sisällä, vaikka hyppisin. Annatko niiden siis vain olla vai veteletkö narusta ja jännität vastaan tai jotain muuta? Miten olet huomannut kuulien toimivan? Kuinka usein käytät ja kauanko kerrallaan?

Vierailija
5/7 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan annan vaan olla ne siellä pimpsassa. Alussa pidin vain puolisen tuntia. Nyt taitojen ja jumppa tavoiteitten kasvaessa pidän kuulat siellä puolikin päivää.

Joskus viikonloppuisin jätän yöksikin ja tunnen lihasten sykkivän (supisteluja) yöllä heräten tähän. Kaikki tämä on edes auttanut paikkojen tiukentumisessa.

Vierailija
6/7 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Smartballsit mutta en ole huomannut niissä mitään vaikutusta. Ne pysyy ihan itsestään sisällä, vaikka hyppisin. Annatko niiden siis vain olla vai veteletkö narusta ja jännität vastaan tai jotain muuta? Miten olet huomannut kuulien toimivan? Kuinka usein käytät ja kauanko kerrallaan?

Vierailija
7/7 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain niistä emätintulehduksen enkä ole enää uskaltanut käyttää