Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sieppaajan talous on kunnossa - herää kysymys miksi

Vierailija
16.06.2009 |

ryhtyi tuohon puuhaan. Ajatteliko olevansa niin viisas ettei koskaan paljastuisi.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1700490

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti mihin vertaa itseään. Jos vertailuosasto on jetset, niin ehkä mies koki olevansa rutiköyhä ja konkurssin partaalla.

Vierailija
2/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu niin oudolta koko juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vertaa vaikka yksityisissä firmoissa työskenteleviin juristeihin.

Ehkä juristikavereilla ollut moninkertaiset liksat ja päätti vähän näyttää niille.

Riippuu varmasti mihin vertaa itseään. Jos vertailuosasto on jetset, niin ehkä mies koki olevansa rutiköyhä ja konkurssin partaalla.

Vierailija
4/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten velkaa tai mielisairas tai ehkä ihaili sitä itävaltalaista heppua tai halusi "päästä" julkisuuteen?

kuka pyytää tuoman rahat valvontakameroilla varustettuun parkkihalliin? halusi jäädä kiinni?

heti kun ihmisellä on rahaa , hänet 2tuomitaan" kansan parissa aivan toisin kuin köyhä tekijä. Miksi? raha on valtaa

Vierailija
5/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koki jollakin tasolla olevansa oikeutettu tekoon. Ehkä koki jollakin tavalla olevansa oikeutettu rahoihin. Tuollaista se kateus teettää pahimmillaan. No aina ei nallekarkit mene tasan eikä toisen omaisuus ole koskaan omaa. Voi voi.

Vierailija
6/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka pyytää tuoman rahat valvontakameroilla varustettuun parkkihalliin? halusi jäädä kiinni?

miksi halusi jäädä kiinni?

Vierailija
7/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo juttu on kerrassaan outo. Minulla tuli heti mieleen, että mies on pakotettu tekemään tämä kidnappaus. Jotenkaan mies vaan ei sovi tällaisen jutun tekijäksi.. Perhettä on ja talouskin kunnossa. ERi asia olisi, jos olisi kovin velkaantunut.

Vierailija
8/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oikeuta tuohon

paikalle ryntää jokin vaahtosuu, jonka mielestä motiivien selvittäminen on sama asia kuin teon hyväksyminen. Mistä näitä sikiää? Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, ihmisen teon voi jopa ymmärtää, mutta ei silti HYVÄKSYÄ. Eivätkö nämä itse pysty ameeban tasoa ylempään ajatteluun? Vai onko siinä motiivien löytymisessä jotain uhkaavaa, mitä?

Vierailija
9/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko kuitenkin vain inhimillinen virhe tämä parkkihalli. Ehkä he eivät tienneet että siellä on kameroita.

Vierailija
10/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi halusi jäädä kiinni?

Vierailija
11/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä häntä itseään/hänen perhettään uhkailtiin, hänen oli pakko tehdä tuo. Mä en vaan usko että oli suunnitellut tuon yksin. Ja siksi pyysi ne rahat sinne parkkihalliin, tiesi että siten hänen jäljilleen päästään.

Vierailija
12/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tuo parkkihalli. Outoa.

Miksi ihmeessä ei joku metsänreuna vaikka siellä Vahdolla tms.

Vierailija
13/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin tavallinen perheenisä tekee jotain tollaista.

Mä ajattelen että se on vakavasti mt-ongelmainen tai äijää on kiristetty.

Vierailija
14/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän oli sopinut samalle viikolle virkavapaan alkamisen. Eli oli siis suunnitellut uuden elämän itselleen todennäköisesti ulkomaille.

Entä huoltajuuskiista, erohan oli vireillä? Olisi ottanut 3 lastaan mukaan ulkomaille. 10 miljoonan euron turvin olisi ollut varsin helppo piilotella vuosiakin.

Vierailija
15/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inan normaaleilla ihmisillä voi olla mielessään tekoja, joita muut eivät uskoisi hänen ajattelevankaan.

Itselläkin on näitä. Nautin mm. seuraavista ajatuksista:

- pukeutuminen noidaksi tai kummitukseksi ja lasten pelotteleminen ja vangitseminen pimeään metsään.

- sen katseleminen kun ruma mies raa'alla tavalla kiduttaa kaunista naista seksuaalisesti (ei tietenkään minua).

- 16-17-vuotiaiden poikien kanssa paneskelu

- fileerausveitsen upottaminen jonkun rintaan.

Ja minä olen erittäin kunnollinen uskovainen perheenäiti. Toivokaa etten haksahda toteuttamaan fantasioitani ikinä ;)

Vierailija
16/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

upottavansa veitsen jonkun rintaan. Miksi se on sun fantasia?

Vierailija
17/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inan normaaleilla ihmisillä voi olla mielessään tekoja, joita muut eivät uskoisi hänen ajattelevankaan. Itselläkin on näitä. Nautin mm. seuraavista ajatuksista: - pukeutuminen noidaksi tai kummitukseksi ja lasten pelotteleminen ja vangitseminen pimeään metsään. - sen katseleminen kun ruma mies raa'alla tavalla kiduttaa kaunista naista seksuaalisesti (ei tietenkään minua). - 16-17-vuotiaiden poikien kanssa paneskelu - fileerausveitsen upottaminen jonkun rintaan. Ja minä olen erittäin kunnollinen uskovainen perheenäiti. Toivokaa etten haksahda toteuttamaan fantasioitani ikinä ;)

Minäkin olen normaali nainen mutta en todellakaan edes pimeimmissä painajaisissani haaveile mitään tuollaisia. Olisiko aika jo hankkia se lääkitys itselleen?

Vierailija
19/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sellaista ei edes oikeastaan ole.

Vierailija
20/21 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

upottavansa veitsen jonkun rintaan. Miksi se on sun fantasia?

Jos tulisi joku hyvä tekosyy, vaikka joku roisto tunkeutuisi meille uhkailemaan, niin voisin vaikka kokeilla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän