Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvaatekutsut - lapset mukaan vai ei?

Vierailija
15.06.2009 |

Olen aina ajatellut että lastenvaatekutsut on paikka johon lapset voi hyvin ottaa mukaan ja siellähän on ihan mukava sitten leikkiä muiden lasten kanssa. Joskus aiemmin muutamilla kutsuilla onkin ollut paljon lapsia mutta nyt viimeaikoina kun olen parilla kutsuilla ollut niin mukana ei ollut lapsia lainkaan paitsi toisilla meidän muksujen lisäksi yksi vastasyntynyt (lingon&blåbär ja jesper junior - jos nyt vaatemerkeillä sitten vaikka jotain väliä :)).

Eli, kun kutsun saa niin kuuluuko minun aina varmistaa saavatko lapset tulla mukaan vai kuuluuko kutsujan ilmoittaa jos eivät saa tulla vai pitäisikö minun automaattisesti tietää että eivät saa tulla? Ihan hyvin voin toki jäädä kotiinkin, en nyt niin noille kutsuille hingu ja ennemmin jos lapset hoitoon saan niin käytän ajan johonkin muuhun... :) Mutta ihan mielenkiinnosta kyselen että mikä on yleensä käytäntö?

Minusta kuitenkin ihan kätevää että isompi lapsi saa itsekin katsella mikä näyttäisi kivalta ja kokojakin helpompi arvioida kun on tulevat käyttäjät paikan päällä, usein kun ovat vielä sen verran tyyriitäkin nuo vaatteet ettei hukkaan haluaisi menevän...

Sen toki ymmärrän ettei mihinkään kynttiläkutsuille tarvitse välttämättä lapsia raahata ja toki vaatekutsuillakin voi harkintaa käyttää pystyykö ko lapsi olemaan suurinpiirtein häiritsemättä mutta jos kaikki noin pääpiirteissään yleensä sujuu rauhallisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän yleinen käytäntö ole se, että vieraat varmistavat asian kutsujan kanssa.

Vierailija
2/4 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää varmistaa! :) Kun tosiaan en ole edes ajatellut asiaa kun vasta nyt, olen siis vaan aina olettanut että lapset ovat tietenkin tervetulleita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän siinä asiakas olet.

Vierailija
4/4 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat ehdottomasti pitää nuo lastenvaatekutsut aikuisille, koska lapsia voi tulla muuten liikaa tai häiriköivät. Toisille kutsuille lapset ovat tervetulleita.

Mutta itse olen aina kysynyt miten lasten mukaan ottaminen sopii. Ja jos olisin ollut ainoita jotka ottaa lapset mukaan, niin olen suosiolla jättänyt kotiin.