Taisinpa tosiaan suututtaa äitini... =( Neuvokaa joku, mitä teen!
Vähän taustoja:vanhin isoveljeni on katkolla, äitini on murehtinut tätä i´hmistä kohta vuodenpäivät, mennyt kun on soitto tullut, tehnyt kaiken,kuin pikkuvauvalle! Tämä on neljäs kerta kun on katkolla ja tiedän jo ettei tule onnistumaan ja olen yrittänyt äidillenikin sanoa,että anna olla,et voi asioille mitään... 3-kymppinen tekee itse päätöksensä..
Nyt viikonloppuna nuorempi isobeljeni 26-vuotias oli tapansa mukaan viihteellä ja aina on tiensä kötiin löytänyt, äitini soitti minulle kokoajan, tiedänkö missä tämä veli on? Sanoin en, asia ei kuulu minulle ,eikä ,yöskään hänelle... Ja hän ei ole ikinä ennen ollut tästä nuoremmasta huolissaan...
Eilen sitten taas soitteli ja minä sanoin suorat sanat! :katkase se napanuora ja anna olla,et voi vaikuttaa meidän päätösiin ja tekemisiin,ne eivät kuulu sinulle,huolehdi vuorostasi itsestäsi!"
Tähän äiti sanoi"vai niin,meinaatko sitten antaa lapset pois,niinkun kerran uhkasit?" Minulla on ollut vaikeaa lasten kanssa ja olen sanonut,että jos en jaksa niin en jaksa, mutta tietenkään en lapsia halua pois antaa, kunhan sanoin taannoin pinna kun oli kireällä... Siihen vastasin,että "jos semmoisenkin päätöksen tekisin,niin sekään ei sinulle kuuluisi, et voi kuin tukea päätöstäni tai antaa olla kokonaan..."
Tämän jälkeen ei ole soittanut,vaikka normisti soittaa n,10 kertaa päivässä,enkä liioittele yhtään... valitettavasti... Eli annanko olla vai soitanko?
Kysykää lisää,jos en osannut tilannetta selvittää...
Kommentit (9)
Seuraava aktiivinen toimi jonka sinä teet on joulukortti joulukuussa. Napanuora poikki ja äkkiä!
Hän on työtön,joten hänellä on aikaa mennä ympäriinsä, käy meillä usein, ihan kiva sinänsä, että tulee hetkeksi katsomaan lapsia... Mutta hän on aina rahaton, tulee meille kuin kahvilaan,usein omilla avaimillaan! Keittää kahvia, polttaa minun tupakoitani ja syö mitä huvittaa, eikä tosiaan olla rikkaita, just ja just pärjätään... Lisäksi hän lastenlasten kanssa olemisen sijasta istuu tässä koneelle pelaamassa ja vaan huokailee... =/
ap
on ihan samanlainen. Jos sanoo asiasta kuin asiasta niin kuin siitä oikeasti ajattelee, niin mykkäkoulu alkaa.
Sinä olet kasvanut äitisi kodissa ja tiedät, pystyttekö puhumaan näistä jutuista vai pitääkö vain antaa olla ja jatkaa sitten, kun äiti taas suvaitsee ottaa yhteyttä. Omani haluaa jälkimmäistä, ja että sitten ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - mistään vakavammasta ei olisikaan puhuttu, ja tulee jauhaa mitäänsanomatonta jokapäiväistä lapsenlapsi-asiaa tai muuta. Ja mielellään soittaisi joka päivä kerran-pari, vähintäänkin, nyttemmin onneksi hieman harvemmin.
Hänestä ei vain ole keskustelemaan asioista oikeasti, vaikka sitä aina vakuuttaakin. Olen yhteydessä oikeastaan vain siitä syystä, että lastenlasten kuuluu mielestäni saada tutustua myös isovanhempaansa (ellei siis kyseessä ole joku lapselle kerrassaan vaarallinen tapaus tms.)
koko perhe kuulostaa todella ruhtinaallisen white trash.
Miksi hänellä on omat avaimet teille???
hänellä on meille vara-avain, jos jotain sattuu käymään... ehkä tosiaan pitää pyytä se pois...
ap
koko perhe kuulostaa todella ruhtinaallisen white trash.
Sinä taas kuulostat siltä, ettet osaa kirjoittaa edes omaa äidinkieltäsi oikein.
kuulostat siltä, ettet osaa kirjoittaa edes omaa äidinkieltäsi oikein.
voi mitenkään tietää, mikä kenenkin tänne kirjoittavan äidinkieli on...?
kiitos kuitenkin niille,jotka oikeasti kommentoivat...
ap
Seuraava aktiivinen toimi jonka sinä teet on joulukortti joulukuussa. Napanuora poikki ja äkkiä!