oo JOULULAHJAT vko25 oo
Joulupakettia odottavat
(nimimerkki/la/s.sairaala)
aada-maria 26.11 Oulaskangas
mamixi 1.12
sandeman-82 1.12 naistenklinikka
neira 2.12 Kätilöopisto
nau 3.12 tyks
sedillon 3.12
-Neve- 4.12 Kätilöopisto
Yksis 5.12
Unimurmeli 5.12 Kaks
tulppaani 7.12 Kätilöopisto?
-sallis- 9.12 Keski-Suomen keskussairaala
lemon 10.12
anzku84 11.12 P-HKS
Lizzy-79 12.12 Ulkomailla
Papu84 14.12 Jorvi
äitimaalta 14.12 K-HKS
Mamma41 16.12
Laara 15.12
Musta_Kissa 15.12 Kys (toistaiseksi)
Tanni 15.12 Mikkelin keskussairaala
Killa 16.12 Kätilöopisto
MinttuLotta 18.12 Tays
wishing 18.12
viivioskari 18.12 LUS, mikäli ei lakkauteta...
Miimu74 19.12 ksks
RR10 19.12 KSKS
pikkutassu79 19.12 LKS
Rouvaii 19.12 NKL
Tandy 20.12 Kätilöopisto
amalia76 21.12
Pimienta 22.12 PHKS
nöpöstiina 22.12 Kättäri
mymmeli81 22.12 Jorvi
Mammariini 25.12 SatKs
iita3 25.12 ksks
katja83 25.12 ulkomailla
Elisabet B 26.12 Jorvi
Vau09 27.12 TAYS
pirpana1984 27.12 PHKS
inimai 28.12 TAYS
jenuski 31.12 Jorvi
Kommentit (24)
Tää ei taas toimi, paree pysyy muilla palstoilla koht kokonaan :/
Onhan mennyt kirjautuminen oikeasti vaikeaksi. Pikaisesti tulin moikkaamaan kun mies ja muksu nukkuvat vielä ja mä oon jostakin syystä hereillä jo nyt, outoa.
Juhannus meni osittain särkänniemessä, mökillä ja la-su yönä ajeltiin kotiin ja eilen poitsu oli niin väsyny et nukkui 4,5h päikkärit putkeen... Oli ihanaa olla pari päivää särkänniemessä kun ei juuri laitteisiin tarvinnu jonottaa. Eilen piti lähteä alennusmyynteihin mut ei sit jotenkin saanu itestään mitään irti. Uloskin lähdettiin ekan kerran vasta illalla ysiltä:).
Jotkut oli jo tuntenu liikkeitä=). Mä tunsin myös ekan kerran reilu viikko sit. Papereista oli sen jälkeen tarkistettava koska esikoisesta tuntui ja hänestäkin tunsin tosi varhain, rv 14+2. Mies tunsi silloin joskus rv 17 joten saapi nähdä tunteeko nyt samoihin aikoihin. Muutaman kerran olen nyt tuntenut liikkeet joko illalla kun vatsallaan nukkuu tai jos on käpertynyt esim tietokoneen ääreen.
Kyllä mä eilen yritin pikaisesti luekella mitä olitte loppuviikosta kirjoitelleet mut nähtävästi pääkoppa on edelleen unessa. Muutama uusi oli liittynyt mukaan joten ainakin heille tervetuloa mukaan!
T: Viivioskari rv 14+3
Miten on menny Jouluodottajien juhannus??
Täällä meni oikeinkin rauhallisesti, oltiin esikoisen kanssa sukulaisilla kylässä (siellä odotetaan vauvaa elokuulle...) ja käytiin porukalla ulkona syömässä. Eipä käynyt ainakaan ilmojen puolesta kateeksi juhannuksen juhlijoita, ite palelluin niin että nyt on sit kuumetta =(
Noista sydänäänistä ja liikkeistä, mulla oli kuluneella viikolla neuvola, viikkoja siis silloin 12+6 ja hyvin kuului neuvolan dopplerilla äänet =)
Liikkeitä en edes odota vielä tuntevani, ekan lapsen synnytyksen jälkeen olin kovin hämmästynyt kun vähän väliä oli tuntuvinaan mahassa "liikkeitä" vaikkei vauvakaan enää ollut siellä.. Eli jotain sellaisia luonnollisia elintoimintoihin liittyviä nykäyksiä siis tuntui, niitä ei vaan osannut ennen ekaa raskautta huomioida ja raskauden aikana tottui laskemaan kaiken vauvan piikkiin. Nyt luulen, ettei ekat hipaisut erotu niin, että osaisin varmasti laskea ne vauvan piikkiin.. Mut toisaalta kyllä sieltä vielä tulee monoa kylkiluiden väliin niin et meinaa itku tulla, varsinkin jos yhtään siskoonsa tulee tämä tuleva vauski =)
Mites muitten mahat? Itsellä aivan mieletön viikkoihin nähden, alkaa olla vaikea peitellä raskautta, vaikka ihan vielä ei mielestäni kuuluis kyllä olla näin. Ekasta näkyi vasta joskus 17 viikon paikkeilla... Toisaalta rantakunto tälle kesälle oli menetetty jo aikoja sitten, et mitä sitä sit enää peittelemään =)
Hyvät juhannuksen jatkot kaikille!
-powiew- 13+2