pätkätyö -muija vaihtoon
Seksielämämme on mennyt ihan perseelleen sen jälkeen kun muija alkoi pätkätyöläiseks hoitoalalle.
Aina töissä viikonloppuisin ja juhlapäivinä esim. Juhannus. Työajatkin ihan hanurista 12-20.00 ynnä muuta ihmeellistä. Vapaapäivät viikolla jolloin mä oon töissä (ainakin vielä).
Lisäks se on duunipäivän jälkeen yleensä ihan katki eikä jaksa innostua mistään.
Pitääkö nyt muija vaihtaa pätkätyön takia, jotta edes toinen meistä sais jotain nautiontoa tästä elämästä!?
Kommentit (3)
siellä ruikuttaa? Hankipa kuule sellainen työ ja sellainen liksa, ettei tarvitse muijan töissä käydä niin pääset nauttimaan täydestä palvelusta. Mutta eipä taida susta siihen olla.
siinä se taas nähdään kuinka vaativaa (koko perheelle) on hoitotyö. ja vastuu on valtava.
silti joissain firmoissa siivoojatkin saavat parempaa palkkaa....kaikella kunnioituksella siivoojia kohtaan!
meilläpä ollaan molemmat vuorotöissä. minä teen 3a vuoroa ja isäntä kahta, ja kummasti on neljä tenavaa ehditty siittämään....se on järjestelykysymys. täytyy myöntää että välillä käy työ todella kovaa parisuhteen ja perheen päälle!!
töihin vaan voi hehkeänä aina odotella miestä kotiin