Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmi 2010 vko 25

Vierailija
15.06.2009 |

Aloitanpas minä uuden pinon mihkä vois kirjoitella aina viikko kerrallaan =)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman päivän niin kiireinen ettei ole tänne ehtinyt ollenkaan ja huomaan heti olevani pihalla kuin lumiukko, niin paljon meitä on jo :) Ihanaa!

Esittelylistan päivitys on nyt siis valitettavasti aika vaiheessa. Jos joku muu reipas sitä jaksaa / ehtii päivittää niin antaa mennä :) Itse voin yrittää ehtiä juhannuksen jälkeen, mutta en lupaa mitään, niin vauhdilla nämä päivät menee.

Viime päivien kiireen on aiheuttanut ensin esikoisen sairastaminen ja sitten hänen 1-vuotis juhlien järkkäily viikonloppuna. Isot juhlat pienellä miehellä :) On ollut hellyyttävää ajatella miltä kaikki tuntui vuosi sitten ja kuinka koko elämä on muuttunut. Ja muuttuu varmasti lisää jos tämä helmi nyt jatkaa kasvuaan..

Ultrakutsua odottelen postista minäkin joka päivä. Tulisi jo pian!! Ihanaa että teistä osa on jo päässyt vilkaisemaan omaan helmeään.

Jännää miten erilaisia oireita ihmisillä on. En osaa edes kuvitella miltä tuntuu halailla pönttöä pitkin päivää, itse kun en voi juuri vaivoja valitella. Pientä huimausta, nippailua mahassa ja ihan minimaalista etovaa oloa aamupäivisin. Näin se meni viimeksikin joten uskon pääseväni helpolla tämän vaiheen. Tsemppiä teille kenellä ei yhtä helppoa ole!

Oikein leppoista juhannusta kaikille!!

Lämpimämpiä kelejä odotellessa..

KesäEemeli (7+4)

Vierailija
22/57 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että itse en kuulu niihin onnellisiin, joille ruoka EI maistu.. Vaan kyllä, ruokaa on saatava ja tuntuu että jatkuvasti.. Varsinkin vanha tuttu himoni metwursti/salami on pinnalla.... Ja tuntuu, ettää välittömästi pitää saada juuri sitä, mitä haluaa, tai tulee huono olo.. Niin, vuoroin kuvottaa ja vuoroin haluaa syödä koko maailman... Nyt huolestuttaakin se, että jos alan oksentamaan töissä niin se olisi kyllä selvä peli ja kaikki varmasti tajuaisivat heti, mistä on kysymys.. Onneksi vielä ei ole tullut ylös asti.. Muutenkin on tympeää olla töissä, kauhea kiire ja urakointi, mietinkin jo, että kertoisinko pomolle, että juuri nyt ei aivan kauheita päiviä pysty tekemään.. Tälle viikolle kun on jo takana yksi tuplavuoro ja tämä toinenkin päivä oli reippaat yhdeksän tuntia.... Mutta jotenkin tuntuu, ettei vielä halua kertoa, mutta pakkohan se on, mikäli tällä työtahdilla jatketaan.. Väsyttää nimittäin niin maan perusteellisesti.

Muista oireista.. Alavatsakipuja tuntuu vielä, mutta sangen harvakselleen, mutta huomattavasti pahempaa on tuo naaman(ja kaikkien muidenkin paikkojen) kukkiminen, eli finniä pukkaa finnien perään.. Löytyykö täältä kohtalotovereita moiseen?? Itsellä kun on aina ollut hyvä ja helppo iho, niin nyt kyllä hirvittää... Paino ei ole sentään noussut, mutta maha on koko ajan turvoksissa ja sentään jotain mukavia oireita löytyy: näyttäisi siltä että rinnat ovat alkaneet kasvamaan.. Jostain kumman syystä mieskin tykkää sitä.. ;)

Mulla on vielä tasan viikko ultraan ja neuvolaan, ja jännittää jo kovin.. Toivottavasti Öttiäinen on lähtenyt siitä viikon takaisesta olotilastaan kasvamaan kovasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaihdoin nyt käyttäjä nimen nuusku79 2nuusku79, kun en vanhalla päässy kirjautuun.

täällä eilen halattiin pönttöä koko päivän ja katos reilu kilo. eli ällötystä oksentelua on vaikka muille jakaa. alas ei mee kuin pinaattikeitto, viili ja tee. muut ällöttää.

oli tarkotus ettei kerrota kellekkään mitään vähään aikaan. kun pelkäävät että meille tulee lisää lapsia. mutta taitavat huomata varsinki ku mennään mummilaan lomalle.

ääh mut nyt täytyy mennä lapset huutaa. myöhemmin yritän päästä uudestaan.

Vierailija
24/57 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on vilissyt kysymyksiä, joten josko minäkin nyt alkaisin osallistumaan ihan näihin keskusteluihinkin.

Työasioista kyseltiin, toimin asiakaspalveluyksikön vetäjänä ja onneksi työkiireet on helpottanut huomattavasti alkuvuodesta eli töiden puolesta on unelmatilanne raskausaikaa ajatellen.

Raskaudesta olemme kertoneet tuleville isovanhemmille ja parhaille ystävillemme viime viikonloppuna, jota juhannuksena ei tartte selitellä et miksi lonkero ei maistu. nyt rv 7(varsinkin omat ystäväni ovat suurena apuna kun kyseessä ensiraskaus ja mieskään ei jaksa ihan loputtomiin pohdintojani kuunnella. : )) Lopuille ystäville kertoillaan sitten rv 12 jälkeen.

Oireina ollut perinteiset rintojen arkuus, nipistelyt alavatsassa ja pienoiset etomiset jos ei muista syödä tarpeeksi usein. Helpolla olen siis päässyt. Eilen illalla kyllä pelästyin oikein urakalla ku alavatsa syttyi yhtäkkiä lähes tuleen ja kipua kesti tunnin verran. Verta ei kuitenkaan tullut ja aamulla kun soitin neuvolaan, niin sanoivat sen vain olleen kohdun suuria muutoksia. Huh! Myös finnejä on alkanut naamaan ilmestyä kunnolla ekaa kertaa teiniaikojen jälkeen, joten Maria84, et ole ainut finnipeikko. : )

Ensimmäinen käynti äitiysneuvolassa täällä Laukaassa on rv 9 eli mulla edessä 6.7. Silloin luvassa ainakin alkuraskauden ultra, muusta käynnin sisällöstä ei ole tietoa.

Nyt aamukahvin keittoon, jos se vielä vaikka maistuis.

Vierailija
25/57 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voidaan oikein hyvin, ei mitään pahaaoloa eikä väsymystä, ainakaan vielä.

Eilen soittelin neuvolaan, eka aika 8.7. ja lekuri 13.7. Kuulemma viimeistään lekurissa katotaan ultralla.

Mukavaa juhannusta!

t. Mira tasan 6 vkoa

Vierailija
26/57 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ultria tulee olemaan ultrien päälle, en vielä tiedä kuinka paljon...

Johtuu siitä, kun ensimmäinen lapsi on vammainen ja mulla oli raskaustoksemia, niin tulee sitten äitipolikäyntejä tässä raskaudessa vaikka ja kuinka. Ei tullut sitten enää mieleen sen päälle yksityiselle lähteä enää sykettä etsimään :/

Huomenna pitäisi soitella enemmän aikoja. Vieläkin vähän jännittää viime vuotinen keskenmeno, silloin oli kauhea rumba ensin varata ultrauksia ja sitten perua niitä.

Vierailija
27/57 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Meillä raskaus onkin sitten kääntymässä muuksi kuin raskaudeksi eli tuulimunaksi. Kävin tänään gynellä imetyksen kanssa esiintyvien vatsakipujen takia, kun halusin varmistuksen siitä voinko imetystä jatkaa (meillä 5 kk vanha tyttö). Ultrassa sitten heräisi epäily että raskaus ei olisikaan edennyt odotetulla tavalla. Tämä oli tällä hetkellä epäilys, mutta uskon sen nyt itsekin niin olevan kun raskausoireet ovat välillä olleet kadoksissa. Tosin tänään ja eilen oireita taas on ollut aivan riittämiin. Asia varmistunee joko alkavilla keskenmeno-oireilla tai sitten parin viikon päästä kättärillä ultrassa. Sain sinne lähetteen. Toivoisin edes, että keskenmeno menisi helpossti, jos tässä nyt niin kävi, ettei tarvittaisi kaavintoja ym. Nyt on kyllä mieli aika maassa, jos tämä kaikki menee vielä kovin vaikeaksi.

Lääkäri oli jotenkin myös sitä mieltä, että imetykseni on voinut vaikuttaa siihen että raskaus keskeytyi. Alussa imetyksen yhteydessä esiintyi sen verran kovia vatsakipuja, että en ihmettelisi yhtään. Toisaalta olisihan keskenmeno voinut aiheutua muustakin syystä, mutta tässä jossittelen olisiko raskaus säästynyt jos olisin heti raskauduttuani lopettanut imetyksen… Kurjaa sekin olisi ollut pikku tyttösellemme, kun vielä ollaan kuitenkin ihan vauvoja.

Nyt vain on ihan kurja olla, kun miettii tekikö oikein vai väärin tai miten olisi pitänyt tehdä. Gyne oli selkeästi sitä mieltä, että vuoden ja kuukauden ikäero sisaruksilla on liian lyhyt. Ja jotenkin koko käynnistä jäi sellainen olo, että olisi pitänyt käyttää ehkäisyä ettei näin olisi käynyt…

Ja nyt vielä näitä raskausoireita ilman raskautta.

Ihan väsynyt Fanni…

Vierailija
28/57 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä lääkärikään varmasti voi tietää.

Mä en yhtään ihmettele noita kipuja imettäessä, kohtuhan siinä supistelee aika tavalla samalla. Mulla on aina alkuraskaudessa (ja kierukan laiton jälkeen) supistelu ollut aivan uskomattoman kivuliasta. Todella inhottavaa.

Gyne varmaan tarkoittaa sitäkin, että äidin elimistölle on aikamoinen rasitus saada kaksi vuoden välein - ja jos raskaus ei suunniteltu, niin sitten pitäisi jotain ehkäisyä käyttää. Ne on niin suoraviivaisia, ehkä tapaavat suht. koht. paljon aborttiin meneviä, jotka imetysaikana eivät käytä ehkäisyä ja tulevat raskaaksi? Ja siitä negatiivinen asenne. Ehkä kannattaa ajatella, että hän oli vain ihan turhaan sulle nyrpeänä.

Vierailija
29/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoista on hävinnyt kaikki oireet! Nännit oli vielä viikko sitten tosi arat ja törröttävät ja muutenkin rinnat olivat kipeät, nyt ne on ihan tavalliset...ei tunnu mitään :/

Turvotus kehosta muutenkin hieman laskenut. Alavatsakivut ovat ehkä voimistuneet, juilii ja kuumottaa munasarjoja ja alavatsaa muutenkin. Mitään tuhruja/vuotoja ei ole ollut.

Muutamina päivinä on ollut etova olo, nyt ei ole ollenkaan, kaikki ruoka maistuu yms..

Onko kellään muulla kadonnut joku oire tai kaikki oireet tämän tai aiempien raskauksien aikana?

Vierailija
30/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nyt rv 6 kasassa ja oireina väsymys sekä palelu. Kahvi ei maistu, eikä esim. maitotuotteet, pahoinvointi ei kuitenkaan ole alkanut. Sitä odottelen ! KM takana vajaa vuosi sitten ensimmäisellä kolmanneksella joten nyt en osaa vielä yhtään iloita.

Vierailija
31/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minulta hävisi raskausoireet ja sain km:n.

Vierailija
32/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt pitää mieli positiivisena, murhe josta ei ole varmuutta on turha vie vain hurjasti energiaa! Kaikki on hyvin jollei toisin todisteta!!! Stressi voi tehdä vaan pahaa.

-Krisse-

Vierailija
33/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas! Nyt töissä ollessa ei oo paljon kerinnyt koneellakaan istua, kun ei jaksa enää yhentoista jälkeen illalla avata kun peti kutsuu itseäkin :)

Ekassa neuvolassa tosiaan käyty tiistaina. Eipä siellä kummempia, kunhan juteltiin lähinnä pojan asioita :) juhannuksen takia ei otettu edes vielä verikokeita kun ne ei kuulemma olisi ehtineet enää niitä tutkia vaan sain labra-ajan ens keskiviikolle. Samalla sitten pissin purkkiin yms. Nyt on kuulemma sokerirasituspainoraja tiukentunut niin, että kun ylitin sallitun yhdellä niin sinne sitten noin vkolla 20 on mentävä.. edellisessä raskaudessa oli sama mahdollisuus, mutta kun arvot pysyi koko ajan hyvin niin ei sitten tarvinnut mennä. Nyt on kuulemma "pakollinen" vaikkei mitään hälyyttävää ilmaantuisikaan..

Edelleen ultra-aikaa odotellessa.. terkan mukaan se on noin viikolla 12, eli onhan tässä vielä aikaa. Eka lääkäriaika on 29.7 ja seuraava neuvola sitten elokuun vika päivä... nyt tuli dejavu, että oonkin nää jo kirjoittanut mutta menköön sitten uudestaan jos menee =D

Mulla on nyt tässä viimeiset pari päivää ollut kuvotusta ilmassa, mutta ei onneksi kuitenkaan ole tarvinnut pönttöä halailla. Eilen kyllä sain töissä tiskikoneesta löhähtäneestä kalanhajusta sellaisen yökkisrefleksin, ettei ökä ollut kaukana. Kyllä sai hyvin nopeesti juosta vessaan mutta mitään ei tullut ylös.. Onneksi olin juuri silloin yksin kahvihuoneessa :)

Mahassa myllertää, kuplii, möyrii ja pulpahtelee edelleen useita kertoja päivässä :) Pahin turvotus (se äkkikova maha) on laskenut, mutta jotain on silti edelleen jäljellä.. Ja KYLLÄ, mullekin tuli toissapäivänä pari järkkyfinniä suun ympärille =( normaalisti finneilen max. menkkojen aikana, mutta nekin on pieniä ja huomaamattomia tähän verrattuna.. Poikaa odottaessa suun ympärille tuli sellaista punaista ihottumaa joka katosi vasta synnytyksen jälkeen..

Nyt täällä haisee, vaipanvaihtoon siis ja sitten kyläilemään ja kauppaan!

34/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistun netin ulottumattomiin juhannukseksi, siis mökkeilemään ollaan menossa mun vanhempien kanssa. Saa nähdä paljastuuko tää olotila äitille, kun pidempään majaillaan saman katon alla. No, sen näkee sitten, toivottavasti ei, sillä heille haluaisin kertoo vasta, kun on varmuus siitä, että pikkukaveri on oikeessa paikassa ja sydän lyö.

Eli toivotan kaikille OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA ja ens viikolla palaillaan ultrakuulumisten kera tiistaina.

Ronnuli rv 6+6

Vierailija
35/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nevada&Krisse... totta, ei pitäisi murehtia etukäteen. Ja on mulla kuitenkin jotain oireita sentään, tuo alavatsa oireilee kyllä jatkuvasti. Pelkään vain niin kovasti menettäväni tämän onnen...

Tänään on tk-lääkärille aika, jospa se kans vähän rauhoittelisi :)

Ens viikon perjantaiksi varasin ultran. Sillon on rv 7 täynnä, jospa siellä jotain näkyis.

Mielikki, rv 5+6

Vierailija
36/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tekemässä Kesä Eemilin puolesta päivityksen tuonne Helmimasujen listaan

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/6/viestiketju/999956/helmivauva_20…

eli jos ette ole listalla tai tiedot vajavaisia niin laittakaas listan perään niin päivitellää aina välillä.

Täällä pahoinvointi eo ole alkanut. Välillä on huonmpi olo mutta siihen se onneksi jää.

Viimeiset 2 työpäivää on ollut erittäin rankkoja. Kaikki hajoaa ja miehitys on vähissä joten joutuu tekemään useamman ihmisen työt. Mutta se helpottaa kun tietää että vuoden vaihteessa saa jäädä vähäksi aikaa kotiin =)

Juhannus yö menee yövuorossa mutta onneksi lauantaina saa sit nukkumisen jälkeen olla perheen kanssa ja tehdä hyvää ruokaa. (vaikka ei ruoka meinaa maistua)

Pahoiiteluni fannille jos se nyt ilmenee tuulimunaksi =( mutta toivotaan ettei asiat näin ole!

Mutta nyt vapaapäivä kunniaksi taidan kaatua päikkäreille kun tyttökin kömpi juuri sänkyyn ja hiljaisuus laskeutuu kotiin.

Juhannuksia kaikille!

Nemtus rv6+1

Vierailija
37/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä jo paljon porukkaa! Itse tein testin vasta tänään, tuolla kuumeilupuolella olen jo jonnin aikaa kirjoitellut...

Odotan siis kolmatta, edelliset ovat poika 04 ja tyttö 06. Kierukka poistettiin vasta 19.5 eli nopeeta toimintaa:) Olemme miehen kanssa ihan ällistyneitä, että todellakin 'kertalaakista' aloin odottaa, minulla kun on vuosi sitten todettu PCO. Toisaalta, kaksi edellistäkin muksua saaneet alkunsa ekoista kierroista!

Toki voi olla, että tämä raskaus onkin tuulimuna tai jotakin muuta ikävää, mutta ensi viikon torstaina se selviää ultrassa.

Mä voisin myös vastailla joihinkin kysymyksiin...mitäs ne nyt olikaan...

eli olen terveydenhoitaja ammatiltani, tällä hetkellä opiskelen kuitenkin yliopistossa jotakin ihan muuta:) Hieman tämä raskaus ja uusi vauva pelottaa, että kuinka saan opinnot päätökseen kolmen lapsen kanssa, mutta sitä kai on enää turha murehtia! Tiedän, ettei miehen eikä mun vanhammet kuitenkaan uutisesta kauheesti ilahdu..siksi ei meinata kertoa vielä moneen viikkoon. Toisaalta kaksi edellistä raskautta ovat alkaneet näkyä jo rv 10 paikkeilla, ä-housut on laitettava yleensä jalkaa jo viimeistään rv 11-12. Mulla rinnat ovat nyt jo kuppikoon isommat, alavatsaa turvottaa. Muita oireita ovat jatkuva pissahätä, väsymys ja öklötys.

Toivottavasti kaikki menee hyvin, meillä kaikilla!

Tarkkoja raskausviikkoja en osaa vielä sanoa, sillä varsinaista hedelmöittymisaikaa en osaa sanoa (kun ei oikein kuukautisiakaan ole tullut, oviksesta ei ole ollut mitään hajua..;))

Rv tarkentunee siis ensi viikolla!

ihmetys78

Vierailija
38/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Viime vkolla tein positiivisen testin, mutta aloin tuhruttaan lähes saman tien :(

Tonne johonkin ketjuun jo jotain pikkusen kirjoitinkin, mutten enää löydä sitä.

Hcg arvot on kaikesta huolimatta noussut koko ajan, että ollaan nyt raskaana ainakin tunti kerrallaan.

Kahden viimeisen pvn aikana tuhruttelu vähentynyt, mutten uskalla nuolasta ennen kun tipahtaa.

Kyllähän jotkut sanoo, et monet tiputtelee ja kaikki voi jatkua hyvin, mutta itse olen niin realisti.

Esittelyä: (en osaa päivitellä listaa :/)

Olen 26v, mies 28v. Ja meillä on tytär 2v 05/07. Synnytyssairaala on Tays.

Työskentelen lasten ja vauvojen parissa. Nyt kotona hoitovapaalla virastani, mutta olen ottanut hoitolapsia tähän omani kaveriksi. :)

Iltasella maha on alkanut turvota aaaivan kamalasti. Ja tänään ehkä inasen tissit alkanut "elää"..ei voi siis sanoa, et on kipeet tms. mut ehkä jos hakemalla hakee niin inasen arat. Näistä kun tulee yhä maitoa...vuosi imetyksen lopettamisesta (?)

Heikotusta saattaa inasen tulla jos ruokailusta on tarpeeksi aikaa, ei muuta.

On kyllä enempi -ei raskaana olo..!! Siksi niin olen pelännytkin km:a tai kohdunulkopuolista, MUTTA niin kun joku mainitsi, niin periaatteessa on turha pelätä etukäteen..yritän nyt vain olla raskaana tunti kerrallaan ja nauttia niistä tunneista. YRITETÄÄN!

Voisko kaikki laittaa aina viestinsä perään rv:t? Olisi kiva aina seurailla :) Usemmaat kyllä laittanutkin!

Laskettuaika ilm. 19.2..

huih, en osaa aatella noin pitkälle!

-Stinna rv 4+6

ps.kovasti harkitsen ensi vkolla yksityiselle ultraan menoa, että näen onko pikkuinen oikeassa paikassa!

Vierailija
39/57 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stinna pidetään peukkuja että olo tilasi olisi väärä ja saisimme iloita vauvasta samassa kuussa.

Alle laitan linkin mihin meidät kaikki helmi vauvojen odottajat on listattu tähän asti lisäsinkin jo teidät sinne mutta laittakaa täydennyksiä jos puuttuu eli linkkki tässä...

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/6/viesti/999956/helmivauva_2010/88…

Ja viikottain kirjoitellaan niinkus aina omalle aloitukselle...

Turvotusta on myös täällä todella pajon. Hiljalleen olen etsiskellyt jo valmiiksi mamma vaatteita jottei tarvii sitten ettiskellä kun olisi huutava hätä.

Töissä olisi ensiviikolla juhlat jossa tietty alkoholiakin tarjotaan joten nytkun niistä kieltäytyy niin voihan olla että aika moni päättelee jo näin aikaisessa vaiheess mitä tuleman pitää... Eipä silti viime raskuskin tuli julki jo 5-7 viikon aikoihin kun pahoinvointi oli niin ilmeistä. Entisessä työpaikassa kun keittiön ja vessän välillä oli yksi kerros ja lukolliset ovet joten huonosti monesti kävi. Nykyisessä paikassa matka lyhyempi mutta onneksi näyttää pysyvän vaan ällötys tasolla...

Onko joku joskus käynyt tossa 3G ultrassa jos niin minkähän hintaista se on ja millä viikoilla sellasessa kannattas käydä?

Nyt taitaa olla aika mennä unten maille!

Hyvää yötä!

Nemotus ja rv 6+1

Vierailija
40/57 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!!! Ja kovasti pidetään peukkuja, että kaikkien meidän Helmet pysyy mukana vauhdissa loppuun asti!

Jopas meitä onkin paljon :)

Täällä edelleen suunnilleen sama olotila kuin tähänkin asti, silloin tällöin pientä kuvotuksen tunnetta ja sitä masun myllerrystä mutta muuten aikalailla normiolo. Jatkuva jano ja vessakäynnit on melkeinpä enimpiä "oireita" :D Ihan kiva vaan, jos pääsen tällä kertaa yhtä helpolla kuin ensimmäiselläkin kerralla.

Töissä luulen yhden työkaverin (jolla itsellään 1 ja 2-vuotiaat lapset) jotain epäilevän vatsaa merkittävästi silmäilevistä katseista päätellen, mutta ainakaan vielä ei ole kysynyt mitään :) tosin kun mulla on tota vararavintoa muutenkin niin ei varmaan kukaan edes uskaltaisi kysyä, että ootko raskaana vai muuten vaan lihonut =D=D=D Luultavasti just tää työkaveri tuleekin olemaan pomon jälkeen ensimmäisiä, joille kerron töissä. Mutta tosiaan vasta sitten ultran jälkeen kun saadaan "lopullinen" varmistus pikkukaverista :)

Kohta lähdetäänkin anoppilaan grillaamaan, näyttää vesisadekin vihdoin (ainakin hetkeksi) lakanneen :)

evian, rv7+2