Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde huonossa jamassa + vauvakuume = ?

Vierailija
14.06.2009 |

Parisuhde ollut jo pitkään todella huonossa kunnossa, ja eroakin ollaan aikaajoin mietitty. Nyt kuitenkin alkaa olla aika voimakkaita vauvakuumeen merkkejä ilmassa.. :)

Kannattaakohan tähän kohtaa alkaa lasta yrittämään? Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tulo on muutenkin kriisi parisuhteelle.

Vierailija
2/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se tavallaan lähentääkin.

No, pitää miettiä asiaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sysää pienen ihmisen vastuulle tai tehtäväksi korjata sellaista, jota ei 2 aikuista saa hoidettua keskenään kuntoon!

Vierailija
4/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vauva ei halua syntyä nyt teille.

Vierailija
5/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vauvalla korjata parisuhdetta?

Huhhahhei ja rommia pullo: korjaa ensin se parisuhteesi! ;)

Vierailija
6/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samat tunteet! Haluaisin kovasti lapsia lisää ja varsinkin yhteisen lapsen mieheni kanssa, mutta meillä menee parisuhteessa ihan surkeasti. En ikinä ole uskonut, että vauva voisi parantaa parisuhdetta, päin vastoin. Olen ennen ollut nopea lähtijä onnettomasta suhteesta ja unohtanut tulevaisuuden suunnitelmat samoin tein, jos on ollut hankaluuksia suhteessa. Nyt olen ensimmäistä kertaa oikeasti rakastunut ja vaikka kuinka huonosti menisi niin haaveilen lapsista ja häistä ''kokoajan'', jotenkin minusta tuntuu, että jos tulisin raskaaksi niin meidän molempien olisi tehtävä töitä parisuhteen eteen että olisimme onnellisia kun vauva syntyy ja kaikki olisi kuin ruusuilla tanssimista. Tunnen itseni typeräksi kun tiedän, että ajatukseni on aivan typerä mutten pääse siitä eroon :(

Vierailija
7/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme laittaneet jo eronkin vireille. Mutta vauva sai alkunsa hetken huumassa (mies oli vierailulla) ja näin siis sai neitokainen alkunsa. Tuon jälkeen meidän suhde löysi aivan uuden ulottuvuuden. Ero unohdettiin, ja elämää ollaan eletty onnellisena tuosta päivästä jo 8 vuotta. Eli meillä vauva pelasti liittomme.

Vierailija
8/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein juuri tuon virheen, että kauheaan suhteeseen tein lapsen kun oli niin järjetön vauvakuume. nyt ollaan erottu ja kauheassa huoltajuuskiistassa, ja lapsi ja minä kärsimme. olisi lapsi ansainnut paremman perheen.

lapsi kärjistää ja pahentaa ongelmia, ei ratkaise niitä.

Vierailija
9/9 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni huonosti entisen mieheni kanssa ja tulin vahingossa raskaaksi, mies häipyi sitten pari päivää ennen lapsen syntymää eikä edes halua tavata tätä. En suosittele ellet halua lapsen yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi