Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi kysymys kun seksi puolella ei kukaan vastaa.

Vierailija
14.06.2009 |

millai erilaiselta se peppu seksi tuntuu?

En oo ikinä kokeillu, kiinnostais tietää kannattaako....? Sattuuko se? Ja vielä, onko se kamalan sottasta puuhaa, eikö siellä aina ole vähä kakkaa? Kumpi siitä enemmän nauttii, mies vai nainen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ajatuksena kiihottaa sinua ja tahdot kokeilla niin kannattaa! Sitten sen vasta tietää.

Sottaisuudesta... Jollei sinusta itsestäsi tunnu että siellä saattaisi jotain oilla, niin ei sitten todennäköisesti ole sottaistakaan paitsi siinä vaiheessa kun mahdolliset spermat ja liukkarit myöhemmin tulevat ulos.

Se ei satu jos eteneminen on hidasta (ensi sormin ja paljon liukkaria jne). Kun olet ihan rentona ja itse haluat sitä niin se ei satu (paitsi jos on jotain peräpukamia tms).

Vierailija
2/5 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jos on pukamia niin voi sattua.

Pitää vaan hyvin sormeilla ja liukastaa valmiiksi, ja sit tosi hitaasti sisään.

Ei oo sottaista. Jos tuntuu kakkahätäiseltä niin voit ihan itse tunkea sormen peppuusi ja kokeilla tuntuuks pökäleen päätä ennenkuin harkitset et ryhtyäkö tänään vaiko eikö : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluski se tuntui hankalalta kun ei osannut rentoutua.Itse olen hygieniafriikki,joten käyn aina ensin pesulla.Käsisuihkulla pistän vettä suoleen niin,että tulee suurin osa ulosteesta pois. Näin pysytn rentoutumaan paremmin kun ei tarvitse jännittää mahdollisia suttuja ;) Meillä käytetään myös liukastetta runsaasti.Olen myös huomannut,että samaan aikaan kun mies tulee sisään niin mä puserran niinkuin kakatessa ulos päin ja tällöin penis liukuu paremmin sisään.

Hauskaa se on,mutta aluksi täytyy olla varovainen.Ehkä kantsii ensin kokeila sormella tai kahdella ettei tule ikävänä yllärinä.

Pitäkää hauskaa :)

Vierailija
4/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan, ihan mahtavat orkut tiedossa!

Vierailija
5/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin ennen anaaliseksiä mutta sitten mieheni keksi "dildottaa" minua samalla ;). Jumalauta sitä tunnetta..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi