Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelussa kysytään, että mitkä ovat sinun arvot? Mitä vastaat?

Vierailija
14.06.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä asiat ovat minulle tärkeitä sekä oman elämäni että yhteiskunnan tasolla.

Vierailija
2/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka tekisin sydäntäni vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku...

Vierailija
4/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan tulisi selitettyäkin niitä vähän, eli nuo asiat ovat meillä niin konkreettisesti läsnä koko ajan, kun ollaan itse kotimaisen ruuan tuottajia, niin kotimaisuus on arvossaan kaupan ruokahyllyllä sekä kotimaan maiden ja maisemien vaaliminen on sydämen asia. Ja tuossa elämäntavassa koti on sekä koti että myös työpaikka ja valtaosin myös lomien ja vapaa-ajan viettopaikka.

Vierailija
5/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe, terveys

Vierailija
6/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan tulisi selitettyäkin niitä vähän, eli nuo asiat ovat meillä niin konkreettisesti läsnä koko ajan, kun ollaan itse kotimaisen ruuan tuottajia, niin kotimaisuus on arvossaan kaupan ruokahyllyllä sekä kotimaan maiden ja maisemien vaaliminen on sydämen asia. Ja tuossa elämäntavassa koti on sekä koti että myös työpaikka ja valtaosin myös lomien ja vapaa-ajan viettopaikka.

Ei olis ekaks tullut mulle mieleen.

Mutta tuon taustan jälkeen, onhan se itsestäänselvyys.

Mulla kun on taas parikin kotimaata, niin en osaa nimetä edes mitään kotimaata. Teen töitäkin kansainvälisen yrityksen parissa. Lisäksi vietän kaikki lomat, jos vaan mahdollista Suomen ulkopuolella tavatakseen perhettäni joka asuu ympäri Europpaa ja maailmaa. Nytkin olen lähdössä juhannuksena Lontooseen moikkaamaan serkkujani joihin minulla on erittäin lämmin suhde.

Näin erilaisia arvoja meillä voi olla.

Vierailija
7/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rehellisyys, avoimuus ja positiivisuus.

Vierailija
8/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"avoimuus" ei sovi ihan joka paikkaan vastaukseksi

Vierailija
9/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hännille jäisi (sori vaan) hän joka nosti perheen ykkösarvoksi. Näin niinkuin työnantajan näkökulmasta, liian rehellinen ei kannata olla...

Vierailija
10/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi arvoja? Ne mulle ainakin on tärkeitä.

Vierailija
11/11 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä on perhe ja lapseni. Minusta kaikkia tulee kohdella samanarvoisesti, ekologisuus, kierrätys jne..

Sain paikan jo haastattelussa.

Työpaikassa paljon erimaalaisia ihmisiä ja tiesin että sielä pidetään vihreitä arvoja kunniassa, kierrätetään ym..