Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavan oharit ja kumma käyttäytyminen

Vierailija
13.06.2009 |

olen kerran aikaisemmin kysynyt tälla palstalla tuttavastani, joka tekee aina oharit, että mitä mieltä olette hänen käyttäytymisestään.

Tämä tuttava otti muutama viikko sitten yhteyttä skypen kautta ja kysyi, että saako hän tulla perheensä kanssa käymään 6.6 viikonloppuna. Siis yökylään kun asuvat toisessa kaupungissa. Sanoin, että tottakai voi tulla. Tuttava vielä sitten siihen, että soitellaan viikonloppuna ja sovitaan lisää. Sanoin et ok ja kiva jos tuutte.

Viikonloppu tuli ja ei mitään soittoa. Ajattelin ja 6.6 päivä tuli eikä vielä yhteydenottoa ja kaveri ei tullutkaan käymään.

Ajattelin siihen sitten vain että no heille tuli jotain muuta ja ei kummempaa.

Kaveri on ennenkin tehnyt ohareita eli pyytänyt että mennäänkö huomenna kahville siihen ja siihen aikaan ja kun sitten olen mennyt hänen kotiinsa soittamaan ovikelloa niin ei avannut ovea. Soitinkin kerran mutta ei vastannut. Sitten tunti sen sovitun ajan jälkeen soitti ja sanoi et joo sori kun ei huomannut!!!(huomannut?) Kävinhän mä se oven takanakin :)

No nyt sitten taas viime viikolla otti skypen kautta minuun yhteyttä (

HUOM! Hän on aina ottanut muhun itse yhteyttä! En ole itse koskaan mitenkään painostanut kaveruussuhteeseen, koska mulla on paljon muitakin kavereita. Vaikka pidänkin tästä tyypistä niin silti ei se tarkota et sen pitäisi väkisin olla mun ystäväni :))

Ja kysyi et saako ne tulla tänä viikonloppuna käymään. Sanoin taas että tietenkin ja olisi hauska nähdä. No tässä nyt mietin, että no joo tulevatkohan taas kuitenkaan tänään kun huomasin just et on ilmeisesti poistanut mut skype kontakteista :O kävin just muistia virkistääkseni tarkistamassa sen meidän skypessä käydyn keskustelun, että moneltako se sanoikaan tänään tulevansa niin koko tyyppiä ei enää löydykään mun skype kontakteista! Jos haen haun avulla niin sama nimi kuitenkin löytyy vielä skypessä.

Mitä helvettiä mun pitäisi tästä ajatella? Pitäisikö mun olla vihainen ja laittaa viestiä, että kiitti ohareista ja lopeta tuo omituinen käyttäytyminen vai antaa vain olla eikä enää vastata jos yrittää ottaa taas yhteyttä?

Ei muuten haittaa mutta tänäänkin voisin tehdä jotain muuta kuin odotella arvon perhettä saapuvaksi....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo nyt oo aika selvä osotus ettei oo tulossa.

Vierailija
2/5 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitä itsensä näkymättömäksi? Tai en tiedä. Voihan olla et ne on lähteneet jo pois kotoaan ja hän on merkinnyt itsensä näkymättömäksi jotta ystävät eivät turhaan yrittäisi ottaa yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kaverisi... sinuna en sopisi hänen kanssaan enää mitään... sanoisin suoraan että hanki apua tuohon paskan puhumiseesi.. ei sua tarvii kohdella ku jotain räsymattoa... mulla oli hieman tuon kaltainen kaveri nuorempana.. nyt hänelläkin on 2 lasta ja avomies ja asuvat melko kaukana meiltä joten yhteydessä ollaan oltu vuosikaudet vaan gallerian tai mesen kautta... taitaa olla parempi näin ettei tarvii sopii live tapaamisia ettei tuu vaan ohareita.

Vierailija
4/5 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikani loukkaannuin hirveästi. Sitten lakkasin ajattelemasta asiaa, koska tekee niin myös omalle perheelleen jatkuvasti. Toisesta korvasta sisään juo jutut, toisesta ulos.Harmia tuli meillekin, kun tarjoutui vaikka lapsenvahdiksi kun oli jotkut juhlat, eikä sitten pyydetty muita. Ei ilmestynyt paikalle, eikä edes ottanut puheeksi asiaa seuraavan kerran kun tavattiin.

Vierailija
5/5 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisia olla missään tekemisissä tuollaisen sivistymättömän moukan kanssa saati että päästäisin yökylään. Vai onko ap:lla niin epätoivoisen vähän muuta sosiaalista elämää?

Miksi ap vastasi että tervetuloa, kiva kun tulette jos tietää jo tyypin käytöksen edellisiltä kerroilta?