Miehelläni rupesi seisomaan yhteissaunassa!
Olin pyytänyt eilen kylään vanhan opiskelukaverini (sinkku). Illalla kun päätimme mennä saunaan, ei ruvettu pienellä porukalla jakamaan vuoroja niin että kukaan joutuisi menemään yksin. Joten menimme kolmistaan mieheni ja ystävättäreni kanssa.
Olin jotenkin pitänyt itsestään selvänä, että tämä on kaikille osapuolille aivan perisuomalainen ja normaali tapa. Mutta KÄÄK! Miehellä rupesi kalu "keulimaan" kesken saunomisen! Olin ihan vaikeana ja yritin olla kuin ei mitään, mutta näkyihän se selvästi varsinkin silloin kun mies nousi lauteilta. Ystävättäreni on toki minua hieman nuorempi ja synnyttämätön ihan nätti nainen, mutta silti en pidä saunomista mitenkään seksuaalisena. En illalla puhunut tästä miehen kanssa mitään, mutta nyt mietin mistä tässä on kysymys?
Kommentit (35)
Jos olisit saunassa miehesi hyväkroppaisen kaverin kanssa, eikö yhtään ajatukset harhailisi?
Enkä tarkoita että millään asteella harkitsisi minkään tekemistä, vaan ettei edes kävisi mielessä että on helkkarin hyvännäköinen mies ja huomaa ettei sillä ole perhettä kun näköjään ehtii treenaamaankin...
Kuljen monestikin miesporukoiden mukana, koska parhaat ystäväni ovat miehiä ja harrastukseni aika "miehisiä", ts. jääkiekko, jalkapallo, metsästys, kalastus.
Niinpä saatetaan esim. lähteä johonkin mökille ja en todellakaan mene yksin tylsistymään lauteille vaan siellä ukkojen seurassa istun. Tai joskus perjantaisin pelin jälkeen mennään jonkun luo saunomaan ja yhdessä sinne kyllä työnnytään. En ole koskaan tutkaillut seisooko jollain vai ei, mutta epäilenpä vahvasti ettei sellaista ole tapahtunut, koska meillä on todellakin pelkät kaverisuhteet kaikkien kanssa. Muutaman miekkosen tyttöystävä /vaimo on näistä reissuista ollu näreissään, mutta en jaksa ymmärtää miksi, koska he olis itsekin tervetulleita (jos heillä kiinnostais) ja toisaalta kaikki tietää, että mulla on ihana, rakas mies ja hänen kanssaan lapset, joita rakastan ja perhe on mulle kaikkein tärkein.
Ap:n tilanteesta en osaa sen kummemmin sanoa mitään, puutuin vaan tuohon että sekasaunominen olis jotenki kamalaa..
kun odotetaan ettei mies kiihottuisi kuin siitä omasta vaimosta. Että onko av-mammatkin ihan vaan siitä omasta miehestä kiinnostuneita seksuaalisesti. Ettette sitten näe mitään "päiväunia" vieraista miehistä tai jopa naisista tai jostain julkkishemmoista, kotimaisista tai ulkomaisista. Taidan kai itse olla sitten poiekkus säännöstä. :)
nähdessään sut alasti, niin sehän ei tarkoita sitä, että miehesi olisi aivokuollut, impotentti tai homo.
Miesten kalulla on ihan oma elämä. Ihan sata varmasti on ollut tahaton reaktio. Varmaan sun miestäkin nolottaa se.
Naispuolinen ystäväni (vielä kaunis hyväkroppainen) oli mun ja silloisen avomieheni kanssa saunassa ja jopa uimassa altaassa.
Sama avomies oli mun ja yhden musta kiinnostuneen tutun miehen kanssa saunomassa, tosin tämä vieras katseli vaivautuneena seiniä...
Mitään seisokkeja en huomannut puolin enkä toisin.
siksi odotan sitä myös mieheltäni. olen ennen miestäni harrastanut yhden yän suhteita jne.. ja tiedän nyt että nautin seksistä vain oman rakkaani kanssa, vain nykyisen mieheni on pystynyt antamaan minulle orgasmeja ja nyt todella nautin seksistä, koska se toinen siinä on se kaikista rakkain, kaiki fantasiani koskevat vain miestäni
kun odotetaan ettei mies kiihottuisi kuin siitä omasta vaimosta. Että onko av-mammatkin ihan vaan siitä omasta miehestä kiinnostuneita seksuaalisesti.
silmiltänne! Mies on mies ja useimmilla seksi mielessä usein. Kauniita vartaloita ja kesällä vähäpukeisia naisia...Naisten rinnat ovat kauniita katsella, pyllyt ja sääret. Ja jos joku raahaa hyvännäköisen naisen miehen saunakavereksi, mitä muuta voi odottaa?
Joo, niinpä tietysti; "ei mun mies muita naisia katsele". Huokaus...
siksi odotan sitä myös mieheltäni. olen ennen miestäni harrastanut yhden yän suhteita jne.. ja tiedän nyt että nautin seksistä vain oman rakkaani kanssa, vain nykyisen mieheni on pystynyt antamaan minulle orgasmeja ja nyt todella nautin seksistä, koska se toinen siinä on se kaikista rakkain, kaiki fantasiani koskevat vain miestäni
kun odotetaan ettei mies kiihottuisi kuin siitä omasta vaimosta. Että onko av-mammatkin ihan vaan siitä omasta miehestä kiinnostuneita seksuaalisesti.
se on ihmisellä perimässä/luonnossa tuo. johan ekat ihmisetkin pyrki vaatettamaan itsensä.
kyllä avioski kiinnostaa uus ihminen. taidatte olla vaihtaneen puolisoita salaa...
Olen aikanaan käynyt kaveripiirin kanssa yhteissaunassa eikä koskaan ruvennut seisomaan. Näin silloinkin kun olin sinkku ja itse asiassa aikamoisessa naisenpuutteessa välillä. Se olisi kuitenkin ollut supernoloa. Niin hyvät on mun pikkuveitikalla käytöstavat että vaikka nuo saunakokemukset seisottaa jälkikäteen vielä vuosien päästä niin silloin sain veitikan pysymään puolivelttona.
Pari kertaa oli aika lähellä. Kerran kun kaikki tunkivat samaan aikaan saunaan ja siinä oltiin sitten hiestä märkänä ylälauteella kuin sillit suolassa.
Toisen kerran kun olin bileiden jälkeen, huonosti levätyn yön jälkeen varhaisessa aamusaunassa (kertalämmitteinen oli vielä lämmin) ja yksi tyttö tunki mukaan. Ihan naisellisen muotoinen ja ronski tyttö, onneksi en pitänyt siitä joten vältyin juuri ja juuri seisokilta.
Nuorempi tuttu kertoi että opiskelijasaunoissa on nykyään sellaista että tytöt yrittää varta vasten saada pojat kiihottumaan, istuvat syliin ym. Mahtaako olla totta?
Eli aloittaja halusi nyt varta vasten tunkea miehensä vieraan naisen kanssa saunaan ja nyt ihmettelee loukkaantuneena että miksi sillä seisoi?? Oikeesti..
Ei tulisi pieneen mieleenkään. Kyllä mä tiedän, että mies katselee kauniita naisia jne. Ja se on ihan Ok. saunaan ei vieraiden kanssa mennä, kumpikaan. Onneksi ollaan tässä asiassa samaa mieltä.
Saattoihan se johtua sinunkin vartalostasi eikä ystävättäresi. Niin ainakin miehesi sanoisi mutta vaikeahan sitä on todentaa.
jos kuvittelee, että miehet ajattelevat ja kiihottuvat vain omasta vaimostaan :D
Tai sitten on aika suuret luulot itsestä... eikä se liity mitenkään siihen kuinka paljon sitä puolisoaan rakastaa.
En minäkään saunoisi vieraiden miesten kanssa. Saunomisessa ei sinänsä ole mitään seksuaalista, mutta alasti olemisessa on.