Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille yllärivieraita näin myöhään?

Vierailija
12.06.2009 |

Just kurvasi pihalle auto. Kysyin mieheltä, että onko hän lähdössä jonnekin. Oletin että joku tuli hakemaan, mutta ei kun meille tuli vieraita. Itse olen jo pehkuissa yökkärissä, enkä taatusti täältä viitsi enää ylös raahautua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli päivällä tunnin normaalia myöhempään kotiin. Ehdin jo soitella perään, kun odotimme ruoka pöydässä. Mies oli kotiin matkalla ja sanoi poikenneensa X:n luona. Ja nyt tämä X tuli kylään, eikä ole ollut tänään kotona, vaan oli reissusta tulossa. HaHaa, tästä vielä puhutaan...

Vierailija
2/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli päivällä tunnin normaalia myöhempään kotiin. Ehdin jo soitella perään, kun odotimme ruoka pöydässä. Mies oli kotiin matkalla ja sanoi poikenneensa X:n luona. Ja nyt tämä X tuli kylään, eikä ole ollut tänään kotona, vaan oli reissusta tulossa. HaHaa, tästä vielä puhutaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa miehen veli vaimonsa kanssa joskus tulla. Yks miehen kaveri saattaa tulla myös, mutta yleensä ilmoittaa päivän aikana tulostaan. Sitä mihin aikaan on tulossa vain ei tiedä...

Vierailija
4/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mies ole sitten lintsannut työstä ja ollut muutaman tunnin ajomatkan päässä.

Vierailija
5/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat siis itse olla seuraava ex

Vierailija
6/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde tai niin, mikä parisuhde, ei sellaista ole ollut kuukausiin tai vuosiin. Mutta en ole lasten vuoksi kehdannut alkaa eroa puuhailemaan. Olisihan tuo helpotus, jos miehen suunnasta lähtisi aloite.

Vierailija
7/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde tai niin, mikä parisuhde, ei sellaista ole ollut kuukausiin tai vuosiin. Mutta en ole lasten vuoksi kehdannut alkaa eroa puuhailemaan. Olisihan tuo helpotus, jos miehen suunnasta lähtisi aloite.

Vierailija
8/8 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulle se olis helpompaa. En sanonutkaan että lapsille, heillehän ei ole koskaan helpotus jos omat vanhemmat eroaa. Paitsi jos ovat tällainen päivittäin riitelevä pari, kuten me.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän