Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uudempien nokiapuhelimen omistajat! Miksi kirjekuori vilkkuu yläkulmassa??

Vierailija
12.06.2009 |

Tänään puhelimen ostin. Ei kai se viestimuisti täynnäkään ole. En saa pois millään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestit -kansiossa. Mutta mitään uutta en sieltä bongaa. Oonks mä tosiaan näin tyhmä...

Nokia xpress music on siis malli, jokohan senki mainitsin... Mutta onko se vilkkuva kirjekuori yleisesti niissä uuden viestin merkki? Edellisissä puhelimissa mulla vaan näkynyt se kirjekuori uuden viestin tullessa, ei vilkkunut

Vierailija
2/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otti uuden puhelimen käyttöön eilen, ja kuori vilkkui. Kyseli eri tahoilta. Lopulta ratkaisu löytyi.

Tämä toimi:: poista sim-kortilta tulleet viestit (tekstarit). Löytyy valikosta sähköpostin kohdalta (kumma kyllä...).

Näin toimi siis meillä. Ei ollut ihan yksinkertaista löytää, mutta toivottavasti onnistuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaan että en millään pysty poistamaan niitä sim-kortin viestejä, kun siellä varmaan puolisensataa onnitteluviestiä esikoisen syntymästä :D

Mutta ehkä siinä puhelimessa oli toiminto, missä ne pystyi kopsaamaan kortilta puhelimeen...

Vierailija
4/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaan että en millään pysty poistamaan niitä sim-kortin viestejä, kun siellä varmaan puolisensataa onnitteluviestiä esikoisen syntymästä :D

Mutta ehkä siinä puhelimessa oli toiminto, missä ne pystyi kopsaamaan kortilta puhelimeen...

Vierailija
5/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihan ajatellut kirjoittaa ne koneella ylös, tulostaa ja liittää sitten lapsen vauvakirjaan, kuten onnittelukortitkin. Mutta en vaan ole vielä saanut aikaiseksi.

Ja miksi en säilyttäisi, kun nykyisissä puhelimissa on sitä muistitilaakin ihan reippaasti :D

Noh, jos olen ainut ihminen maailmassa joka näin tekee, niin hieno homma sekin! :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan