Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Westendiläisiä linjoilla?

Vierailija
12.06.2009 |

Jaksaako kukaan siellä asuva/asunut listata hyviä ja huonoja puolia?

Ovatko julkiset yhteydet ihan onnettomat? Mitä mieltä kouluista?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi halpaa asuntoa ollenkaan? Tyyliin 2h ja keittiö? Varmaan sellaisestakin joutuu pulittamaan sellaisen 300 neliön omakotitalon verran?

Vierailija
22/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihan huvikseni etuovi.comissa katsomassa Westendin asuntojen hintoja. Jos minun pitäisi muuttaa sinne nyt, emme saisi meidän tuloilla minkäänlaista asuntoa sieltä! 4h+k on minimikoko. Aika kallista on!!

Täällä on siis rikkaita joukossa :D

En oikeasti tajua, kuinka kukaan viitsii maksaa tavallisesta, siis ihan tavalliesta 2 h + k kerrostaloasunnosta reippaasti yli 200 000 euroa pelkästä statuksesta. Ei mene jakeluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön vain pelkkää kaurapuuroa jotta pääsen eläkepäiväni asumaan Westendissä :) Jee. Kivaa, että pari vuotta ennen kuolemaansa saa tuntea kuuluvansa eliittiin.

Vierailija
24/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.oikotie.fi/myytavat+asunnot/kerrostalo/westend/espoo/1813412

Eipä tuo minulle nyt mikään statuskysymys olisi asua siellä. Tai siis sen takia en Westendiin muuttaisi, että minusta tulisi jonkun "eliitin" jäsen. Tiesittekös, että sellaisille on oma sanansa ja se on "nousukas" ;).

Me ollaan harkittu Westendiä sen loistavan sijainnin ja ihastuttavan vehreän ja merellisen ympäristön takia. Ei sen takia, että jossain siellä asuu joku Ollila, tai että tuntisimme itsemme jotenkin ylhäisemmiksi olennoiksi.

Jos on varaa ostaa sieltä asunto, niin pitäisikö olla muutamatta sinne sen takia, että joillain on ennakkoluuloja kaikkia westendiläisiä kohtaan? Tokikaan emme ostaisi mitään sellaista asuntoa mistään, jonka seurauksena joutuisimme puurolinjalle loppuiäksi.

Vierailija
25/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.oikotie.fi/myytavat+asunnot/kerrostalo/westend/espoo/1813412

Eipä tuo minulle nyt mikään statuskysymys olisi asua siellä. Tai siis sen takia en Westendiin muuttaisi, että minusta tulisi jonkun "eliitin" jäsen. Tiesittekös, että sellaisille on oma sanansa ja se on "nousukas" ;).

Me ollaan harkittu Westendiä sen loistavan sijainnin ja ihastuttavan vehreän ja merellisen ympäristön takia. Ei sen takia, että jossain siellä asuu joku Ollila, tai että tuntisimme itsemme jotenkin ylhäisemmiksi olennoiksi.

Jos on varaa ostaa sieltä asunto, niin pitäisikö olla muutamatta sinne sen takia, että joillain on ennakkoluuloja kaikkia westendiläisiä kohtaan? Tokikaan emme ostaisi mitään sellaista asuntoa mistään, jonka seurauksena joutuisimme puurolinjalle loppuiäksi.

Itse pääasiassa ihmettelin tavallisen kerrostaloasunnon hintaa. Itse olen rakentanut isoon kaupunkiin kivitalon halvemmalla. Miksi maksaa seinistä ja vähäisistä neliöistä niin paljon. Vehreyttä ja vettä on muuallakin :)

Vierailija
26/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääasiassa ihmettelin tavallisen kerrostaloasunnon hintaa. Itse olen rakentanut isoon kaupunkiin kivitalon halvemmalla. Miksi maksaa seinistä ja vähäisistä neliöistä niin paljon. Vehreyttä ja vettä on muuallakin :)

Ensinnäkään kaikki eivät halua omakotitaloa saati muuttaa jonnekin kauemmas suvusta, ystävistä, töistä, kaikesta tutusta saadakseen ison kivitalon.

Monesti tuntuu, että joillekin on tärkeintä saada se oma iso talo, ei väliä mistä päin maailmaa.

En nyt tarkoita juuri tätä vastaajaa välttämättä, vaan monesti näissä av:n ketjuissa törmää siihen ilmiöön, että ollaan valmiita muuttamaan jonnekin huitin tuutteriin tutusta ympäristöstä ja kuvioista, vain että saataisiin mahdollisimman paljon neliöitä taloon..

Se on sitä paitsi kauhean epäekologistakin ;P.

Vierailija
27/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ennakkoluuloja?

olettamuksia, että ihmiset haluavat asumaan Westendiin vain sen statusarvon takia ym.

Vierailija
28/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollisuus asua meren äärellä ;)?

Vierailija
29/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikalailla ns. tavallisia materiaaleja, on asuntojen hinnoissa eittämättä korkea lisähinta pelkästä alueen nimestä, siitä tuskin on turha väitellä. Joten elitistien hommaa. Mitä ennakkoluuloa siinä on?

Vierailija
30/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikalailla ns. tavallisia materiaaleja, on asuntojen hinnoissa eittämättä korkea lisähinta pelkästä alueen nimestä, siitä tuskin on turha väitellä. Joten elitistien hommaa. Mitä ennakkoluuloa siinä on?

Vierailija
31/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollisuus asua meren äärellä ;)?

Paljonhan toki on ihmisiä, jotka haluavat aina asua meren äärellä.

Vierailija
32/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluetta oikeasti olemassakaan? Samaa ilmaa hengitämme, sama aurinko paistaa, sama tuuli puhaltaa ja sitä rataa....

Vierailija
33/37 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluetta oikeasti olemassakaan? Samaa ilmaa hengitämme, sama aurinko paistaa, sama tuuli puhaltaa ja sitä rataa....

Sinähän voit sitten muuttaa vaikka Sudaniin, siellä vasta halpaa onkin ;).

Vierailija
34/37 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westendissä on parasta hyvät yhteydet, yhteisöllisyys jollaista en ole kokenut missään muualla, rauhallisuus jne. Täällä on myös kerrostaloja jonkun verran. Asunnot toki maksavat hieman enemmän, mutta toisaalta perhe voi pärjätä jopa ilman autoa / yhdellä autolla.

Vierailija
35/37 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin rauhallinen omakotialue hki:stä (niitäkin löytyy useampia), kuin Westend.

Vierailija
36/37 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan asuttu useammassa paikassa, niin Helsingissä kuin Espoossa, ja kyllä Westend on kaikista mukavin paikka asua. Ihmisillä vaan on ihmeellisiä ennakkoluuloja Westendiä kohtaan. Ja kyllä, julkiset liikenneyhteydet ovat täällä tosi hyvät, tosin suurin osa kyllä kulkee omalla autolla.

Vierailija
37/37 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden tuntemisesta saa vain harmaita hiuksia, harvalla on edes hyvä maku, karismaa tai edes älyä. Rahaa ja osaamista on ja sillä luullaan olevansa jotain mitä ei ole.