Mikä olisi hyvä raikas hajuvesi
Kommentit (26)
DKNY: Be delicious, se vihreä pullo (sitä on jotain muutakin, en muista onko nimi erilainen). Sitruksinen, raikas ja minusta sopivasti makea.
Toinen ääni tälle tuoksulle. Ollut monta vuotta käytössä, aivan ihanan raikas arkituoksu.
Mä en nyt just muista sen kemppariketjun nimeä, joka myy. Muistaakseni Ruotsalainen ketju ja liike Forumin uudessa osassa ja Makkaratalossa sekä Itiksessä.
Oma suosikkini on Laundry by Clean.
ja tälle:
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P6324eli Issey Miyake
Tuolla Sephoran sivuilla on myös sellainen "hajuvesikone", joka tarjoaa vaihtoehtoja hajuvedelle, ts. missä on samoja ainesosia
jihuu, ei tarvii enää sen takia lähteä tukholmaan :-)
Ilta menoon Bvlgarin Jasmin Noir. Ihan erilaiset tuoksut, mutta molemmista tykkään.
seruaavat vetiset tuoksut:
CK:n monet
Ralph Lauren, Ralph ja Cool
Esim. Light Blue ei käy ollenkaan - ei olet tod. vetinen.
Monet Escadat esim. kesätuoksut ovat tarpeeksi vetisiä. Olen siis tuoksuyliherkkä. Minä joudun myös koehaistamaan miehen kaikki tuoksut, jotta niitä kestäisin.
Estee Lauderin Pure White Linen.
Tuo on _oikeasti_ raikas tuoksu.
On myös ihan OIKEESTI raikas ja kesäinen.
Chloen "innocense" tuoksua? (vai miten tuo viattomuus kirjoitetaankaan...) Joitain vuosia sitten sitä oli, mutta nyt en oo enää missään nähny. Se oli tosi kevyt kiva tuoksu.
minäkin haluaisin vaihtelua ja jonkun uudemman vastaavan :)
joskus tuo Kenzo. En pitänyt. Aivan kuin hyttysmyrkky.
Ei siis varsinaisia hajuvesiä, mutta aivan ihania musta, raikkaita kun mitkä. Ovat kantistarjouksessa tässä kuussa, en kyllä muista oliko stockalla vai sokkarilla.
sit Cliniquen Happy, Laura (en tiedä kenen)
mut toi Lumene on best kesätuoksu