Saitko jälleen puolisoltasi ne jokakertaiset sukat ja kalsarit isänpäivänä?
Ihmetyttää miksi naiset ovat niin mielikuvituksettomia, että oli sitten isänpäivä, joulu tai syntymäpäivä , niin joka ikinen kerta antavat lahjaksi sukkia ja kalsareita? Itse väkerrettyä täytekakun tekelettä ym. Miksi on niin vaikeaa antaa mitään kunnollista? Jotain mistä olisi edes vähän iloa??
Kommentit (46)
Jotain turhaa krääsää sain taas. Lehdissä ihmettelin ettei sanaakaan isänpäivästä?
Kysyin toivousta ja toiveena oli sukat ja kalsarit. Sukat isä saikin mutta lapsi ei halunnut kalsareita ostaa kun oli sitä mieltä että isä osaa ne ostaa paremmin itse.
Kun miehiltä kysyy lahjatoivetta niin ne sanoo ettei mitään tartte. Sit kun ei muuta keksi vaan ostaa sukat ja kalsarit jota ne tarttee niin sitte mökötetään. Vit tu toivokaa niin saatte melkein mitä haluatte.
Sain. Sukat.
Ja jotain sellaista, mikä on luonnollista vain naisen ja miehen välillä.
Ja hyvän lounaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole puolisosi isä.
Hmm.. tuota pitääkin muistaa käyttää äitienpäivänä, synttäteillä ja jouluna. Thanks!
Vierailija kirjoitti:
Sain. Mut haluaisin kyl joskus sitäkin.
Se on säästetty naapurin Peralle.
Sain todellakin. Tasapuolisuuden nimissä päätin antaa emännälle joululahjaksi stringit ja verkkosukkahousut.
Isänpäivä ja äitienpäivä keksimällä keksittyjä, kauppiaiden tilipusseja lihottamaan. Rappiollista kulutusjuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se paras lahja ole lapsen itse tekemä kortti?
Tai lapsen vääntämä torttu.
Naisilta oikeasti puuttuu mielikuvitus ihan täysin. Juhla kuin juhla niin aina samat paketit ja sitten pitäisi leikkiä iloisen yllättynyttä. Oi dai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain. Mut haluaisin kyl joskus sitäkin.
Se on säästetty naapurin Peralle.
No mut siitäkin voi sit tulla isä
Annoin lahjan, koska mieheni on lasteni isä. En ole tiennytkään, että isejä saa onnitella vain jälkeläiset. No nytpä tiedän.Saan itsekin äitienpäivänä jotain, tai käydään vaikka syömässä tmv. Ei pitäisi olla keneltäkään pois.
Jos toivoo jotain erityistä, kannattaisi sanoa se ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta oikeasti puuttuu mielikuvitus ihan täysin. Juhla kuin juhla niin aina samat paketit ja sitten pitäisi leikkiä iloisen yllättynyttä. Oi dai
Oletko monenkin naisen kanssa ollut elämäsi aikana, kun on varaa yleistää noin? Mutta kerro toki, mitä haluat lahjaksi, vai onko naamasi aina norsunveellä, saat sitten mitä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko monenkin naisen kanssa ollut elämäsi aikana, kun on varaa yleistää noin? Mutta kerro toki, mitä haluat lahjaksi, vai onko naamasi aina norsunveellä, saat sitten mitä tahansa?
Seitsemän.. ja jos taas tarkoitit sillä toisella tavalla olemista niin about noin 120.
Olen hymyilevä veijari =)
En saanut mitään. Vaimoni ei ole lapseni joten ei kuulukaan saada häneltä yhtään mitään!