Mieheni kustantaa minulle itseään tasokkaamman ulkonäön!
Vitsailee jo nyt, että mitähän tästäkin seuraa...
Olen saanut valkoiset hampaat, luomien kohotukset, kampaajalla pitkän tukan (omani ei kasva), manikyyrit, kosmetologit ym. Nyt menen kohottamaan poveani ja litistämään vatsaani.
Kommentit (15)
Onneks itellä on omasta takaa ihan riittävästi niin ei tartte kenenkään kustantaa.
Onneks itellä on omasta takaa ihan riittävästi niin ei tartte kenenkään kustantaa.
oot ku petolinnun perse luonnostaan! Noo, ei syytä huoleen: kukkii se perunaki:)
ei tarvii olla toisten elätettävänä.
40- vuotiaat tarttisi nuo toimenpiteet.
40- vuotiaat tarttisi nuo toimenpiteet.
Nauti täysillä uudesta ulkomuodostasi! Muista kumminkin suostua vain sellaisiin leikkauksiin joita itse haluat, älä tule painostetuksi mihinkään. Mutta uskon että tämän jo tiesitkin!
Olen nyt parikymppinen esikoista odottava ja vielä hyvännäköinen, mutta jos lapsensaanti tekee minulle temput niin olisin ikionnellinen jos mies tarjoaisi minulle mahdollisuuden samaan. Joten nauti ja kukoista!!
mies ihmettelee, missä on se nainen johon aikanaan rakastui ja eroatte.
Älä nyt liikoja itseäsi muuta.
Taisit olla luonnostaan aika ruma. Meillä arvostetaan enemmän luonnon luomaa kauneutta ja sisäistä kauneutta. En ikinä laittaisi rahaa tisseihin! On omasta takaa hyvät ja urheilulla saa kauniit muodot ja lisänä hyvän mielen.
teidän keskinäisiä vitsailuhetkiä, onneksi olette samalla tasolla :p
sillä ikääntyminen ei valitettavasti lopu niihin ekoihin "fiksailuihin".
ja saanut vieläpä pysyvästi litteän vatsan ilman veistä :) Mutta jokainen tyylillään, tissirahat mä laittaisin ennemmin ulkomaanmatkaan